תלאותיו של הפאבלט המפורסם מכולם ממשיכות
ההשקה של ה-Note 7, שהייתה אמורה להיות אחד מרגעי השיא המרכזיים שלה, ממשיכה להוות בפועל את אחד מהאירועים שבסמסונג היו רוצים למחוק מהזכרון – כעת עם הכרזה רשמית של ועדת בטיחות מוצרי הצריכה האמריקאית (CPSC) על ביצוע 'ריקול' (החזרת מוצר לחברה) של כל דגמי המכשיר שנמכרו בארצו של הדוד סם לפני ה-15 בספטמבר, מעל מיליון מכשירים חכמים באופן כולל.
ההכרזה באה לאחר זמן מה בו סמסונג הציעה 'תוכנית החזרה מרצון' משלה, במסגרתה הפצירה בקונים להחזיר את מכשירי ה-Note 7 שלהם ולהחליפם בכאלו עם סוללה שאין סכנה להתחממות והתפוצצות שלה – שיטה שלא ממש עבדה, כשרק כמות מוערכת של כ-130,000 מכשירים אכן הוחזרה (כנראה משום שאף אחד לא ידע מתי בדיוק יגיע מכשירי Note 7 תקינים, ולא רצה "להיתקע" עם דגם חלופי כלשהו), וקצב האימוץ נותר למעשה זהה כשבמקומות מסויימים המשיכו למכור את המכשיר ללא שינוי. ההתערבות של הגוף האחראי על ביצועי החזרות מוצרים באופן רשמי במדינה באה אחרי שהצטברו 92 עדויות על מכשירים שהתלקחו בארצות הברית בלבד – והמשמעות היא שמכירה של מכשירי Note 7 ישנים ובלתי מאושרים כעת מהווה עבירה על החוק למעשה.
סמסונג כבר חוותה הצטמקות של שווי השוק המנייתי שלה בעשרות מיליארדי דולרים ועתידה להכריז על מחיקת הון של מיליארד דולר או יותר בשל פרשת הסוללות ב-Note 7, אבל נראה כי כל מהלך וכל עדכון שכזה ממשיכים לסבך אותה ולהפוך את החזרה לשגרה למשימה מאתגרת יותר ויותר. ובכל זאת, יתכן שיש אור בקצה המנהרה הזו – כשבחברה הכריזו על כך שמכשירים חלופיים עם סוללות חדשות ובטוחות יגיעו לשוק המקומי בדרום קוריאה החל מה-19 בספטמבר, ולשוק האמריקאי החל מה-21 בספטמבר, מה שבהחלט אמור לסייע את האצת תהליך ההחלפה של היחידות הפגומות והעלמתן רחוק מעיני הציבור והמדיה.
השקה מקומית רשמית ל-Note 7 תקרה כנראה רק בסוף החודש או אפילו בחודש הבא – אבל לכל הפחות נראה כי יש כבר ניצנים לפתרון בינלאומי שיחזיר בסופו של דבר את הפאבלט אל מדפי החנויות ברחבי העולם. האם זה כבר מאוחר מדי, או שעדיין יש תקווה וסיבה לאופטימיות עבורו? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות.
ואו , מכה חזקה לסמסונג…
מקווה שלא בטעות ישיקו את המכשיר הזה שוב, יש מצב ששנה הבאה יהיה מיתוג מחדש לקו המוצרים העסקי.
על מנת להצליח במכירת המכשיר, הם יהיה צריכים למכור אותו יחד אם אביזר שווה ערך מתנה, כדוגמת מטען אלוחטי מקורי, או כרטיס זכרון 128 גיגה.
לדעתי, זאת הדרך היחידה שלהם להגיע למספר המכירות הרצוי.
קורה – פחות לוקחים אחראיות ולא כמו אפל מספירים סיפורי תחת
זה כי לאפל מעולם לא היתה פאדיחה בקנה מידה כזה. לא זכור לי חברה כלשהי עם פדיחה כזו עצומה. כשלאפל היתה פדיחה גדולה – למשל במקרה של APPLE MAPS – הם מיהרו להסיר את האפליקציה, למסור הודעת התנצלות ולפרסם המלצה להוריד ולהתקין את גוגל מפס.
גל
אתה שוכח על בעיות האנטנה
ואפל סירבה להכיר בבעיה
ואחר כך פתרה את הבעטה עם קייס פלסטיק
זיכרון חלש
נכון לא היה ריקול אבל הם היו חארות ללקוחות שלהם