בקר גיימינג חדש שמגייס ממון דרך אתר KickStarter, מתיימר לשנות לגמרי את הדרך בה אנו משחקים משחקי פעולה במגוון הקונסולות
מאסתם בבקרי הגיימינג ובשלטים הרגילים? ובכן, פרויקט חדש שמגייס כספים ב-KickStarter מתיימר לשים סוף לעניין. יוזם הפרויקט הוא אמריקני בשם דייויד קוטקין, אשר נחשב ליזם מנוסה שכבר הציג כמה וכמה פיתוחים מעניינים שחלקם קשורים לאותה קטגוריה. הבקר החדש שלו, שנקרא 'Delta Six', נועד להכניס את הגיימר עמוק לתוך חווית האקשן ולהכחיד לגמרי את בקרי השליטה שהתרגלנו אליהם במשך השנים.
"בפעם הראשונה, גיימר שמשחק ב-COD לדוגמה יוכל להשתמש בבקר על מנת להשיג שליטה מקסימלית שתשפר את הביצועים שלו" נכתב בעמוד המוצר ב-KickStarter. הבקר, אשר בנוי בצורה ריאליסטית שמדמה רובה, יוצר תגובת רתע (recoil) באמצעות מנגנון מיוחד שמובנה בו. אכן, לא מדובר באפשרות חדשה, אם כי זוהי רק אחת האפשרויות של ה-Delta Six המהפכני.
מפתחי המוצר הטמיעו בו חיישני תנועה מיוחדים, שמאפשרים לשחקן להתייחס אל הבקר כאל כלי נשק של ממש – כך שבמידה ומשתמשים בכוונת הטלסקופית שלו, הדמות במשחק תבצע את אותה הפעולה. כאשר מצמידים את הבקר אל הגוף, עוצר השחקן את הנשימה שלו מה שידייק את פגיעת היריה בשימוש ברובה צלפים לדוגמה. בנוסף, "דפיקה" קלה על המחסנית תפעיל את אפשרות הטעינה במשחק.
זה G36C? לא… זה בקר ה-'Delta Six' החדש |
כמו כן, ניתן לבצע מתקפת טווח קרוב (melee attack) כאשר דוחפים את הבקר קדימה כלפי המסך. בעמוד המוצר מבטיחים שמי שיתרום 160$ יזכה לקבל את ה-Delta Six עוד לפני שהוא נוחת בחנויות, שם הוא צפוי לעלות סביב 225$.
חווית גיימינג חדשנית, שמיועדת לכל מגוון הקונסולות |
נכון לרגע זה הצליח מפתח המוצר לגייס קרוב ל-50,000$, כשמטרתו היא להשיג כ-100,000$. בהתחשב בכך שלתקופת גיוס הכספים נותרו יותר משלושה שבועות, סביר להניח כי זהו מוצר שבקרוב מאוד נזכה כולנו לראות בחנויות. כמו כן, זכה הפיתוח לביקורות ותגובות דיי נלהבות בקרב אתרי גיימינג פופולריים בחו"ל.
ל-3
שמעת על TRACKIR או FreeTrack?
חבל שהגיימרים יכירו את העולם האמיתי
חבל להוציא אותם מהאשלייה שכל כך קל לכוון ולפגוע. מהר מאוד הגיימרים יגלו שזה לא כיף, כי הם מתים יותר מדי מהר.
אני דיי בטוח שהיה לי אקדח למשחק ציד ברווזים למגהסון
אם היה את זה במגסון איך זה מהפכני?
ניסו כבר את הרעיון ונכשלו
הדרך היחידה שדבר כזה יעבוד באופן יעיל היא ע"י שילוב של הרובה עם ה-Oculus rift, שבעצם יצור הפרדה בין ה-"עיניים" של השחקן לבין המקום שהנשק מכוון אליו.
ההדגמה מבוצעת על מטרות איטיוצת או עומדות
רואים שיש בעיתיות בישום טבעי ותזוזה מהירה של הרובה כרגע אין סיכוי שאפשרי להשתמש כמו שצריך במשחק של אקשן מהיר
הרעיון מגניב ממש, קצת מבאס הדיליי
יש דיליי מטורף, אני מקווה שבמוצר הסופי זה לא יהיה ככה…