השקת ה-iPhone X מביאה את היצרנית הקוריאנית לחזור לטקטיקות שיווק שנויות במחלוקת מהעבר
בשנים האחרונות נראה היה כי סמסונג ואפל, שתי היצרניות הגדולות ביותר בשוק המובייל ברוב ימות השנה, מצאו מעין סטטוס קוו ביניהן, עם דעיכה של כמה מהמאבקים המשפטיים הבולטים ביניהן והתפתחויות טכנולוגיות שהפכו את מוצריהן לשונים וייחודיים יותר וצמצמו את הצורך בביצוע השוואות בלתי פוסקות ובלתי נמנעות בין ההיצע של האחת לזו של האחרת.
כעת, יתכן שההשקה הרשמית של הדגם החדש והייחודי מבית אפל, ה-iPhone X, מצליחה להוציא את המתחרה הגדולה שלה מאיזון – זאת אם לשפוט לפי סרטון פרסומת חדש עבור מותג ה-Galaxy שמחליט לקחת אותנו למסע של עשור בין מאפיינים שאפל "העתיקה" באיחור.
הסרטון מפציר בצרכנים 'להתבגר' ולהחליף את ההמתנה בתור לדגם החדש בעל המסך המוגדל בשדרוג ל-Galaxy Note העדכני, ואנחנו תוהים האם התשובה הישירה של אפל למתקפה הזו כבר נמצאת בדרכה, או שהיא תעדיף להמשיך במדיניות ההבלגה.
https://www.youtube.com/watch?v=R59TevgzN3k
למה לריב? גם המכשירים המודרניים של סמסונג וגם אלו של אפל הם מרשימים ומתקדמים עד מאוד – וגם יקרים מתמיד, בהתאם
ה-iPhone X זמין לרכישה גם בישראל החל מהשבוע הנוכחי, במחירים רשמיים של לא פחות מ-5,000 שקלים חדשים לדגם עם 64 ג'יגה-בייט של נפח אחסון מובנה ו-5,600 ש"ח עבור דגם ה-256 ג'יגה-בייט העליון, אשר מזכירים לנו כי מדובר במכשיר החכם היקר ביותר שיצרה אפל עד כה. מתכננים לרכוש אותם, או שתעדיפו את אחת מהאלטרנטיבות הרבות שכבר נמצאות על המדפים? בואו לשתף בתגובות.