התשובה בדרך: גם גוגל מכינה שירות גיימינג ואפליקציות ללא הגבלה • HWzone
גאדגטיםאפליקציותסמארטפוניםטאבלטים

התשובה בדרך: גם גוגל מכינה שירות גיימינג ואפליקציות ללא הגבלה

טיזר רשמי עבור שירות ה-Google Play Pass עולה לרשת – בינתיים ללא פרטים נוספים אודות התוכנית לתחרות הן מול ה- Arcade והן מול שירות ה-Stadia המבטיח של עצמה

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


אחרי ההצגה של שירות ה-Arcade המסקרן מבית אפל, שהושק רשמית רק לפני מספר שעות (ללא זמינות בישראל בינתיים, לצערנו) עם מעל למאה משחקים בלעדיים לפלטפורמות מבית חברת הענק, שאותם ניתן להוריד ובהם ניתן לשחק ללא שום הגבלות בעבור מחיר חודשי קבוע מראש של 5 דולר – מתקרב תור התגובה של , תחת השם המסתמן Play Pass.

משתמשים מסויימים קיבלו הצעות להירשם אל השירות שטרם נחשף רשמית, וטיזר בחשבון הטוויטר הרשמי של פלטפורמת Google Play לא משאיר ספק על כך שההשקה הזו מתקרבת אלינו – לפי ההערכות תציע רשימה משלה של יישומים בולטים שאליהם ניתן לגשת בחופשיות בעבור תשלום חודשי של 5 דולר בלבד, כאשר הייחוד יהיה בכך שלא מדובר רק במשחקים (כדוגמת Marvel Pinball, Limbo ו-Stardew Valley) אלא גם באפליקציות אחרות שמוצעות כיום לרכישה במחיר בסיס ב- Play או שכוללות תוספות כלשהן בתוכן בתשלום בלבד.

גם משחקים, גם יישומים – הכל בתשלום חודשי (צנוע?) יחיד

גם אותן אפליקציות יהיו זמינות דרך ה-Play Pass, ללא פרסומות, ללא עסקאות רכישה ועם כל התכנים שבהן – וזה עשוי להפוך את קהל היעד של השירות לגדול הרבה יותר מקהל היעד של Arcade, אם כי בשלב הזה אנחנו עדיין לא יודעים כמה יישומים ואילו יישומים יהיו כלולים במינוי הזה.

תיעוד של ההזמנה המוקדמת (מדי) להרשמה אל השירות החדש שצצה עבור חלק מהמשתמשים
מקור התמונות: androidpolice.com

גוגל תזדקק להתחרות לא רק באפל במסגרת שירות ה- Play Pass (כאשר מדובר בתחרות לא ישירה למעשה, שכן כל אחד מהשירותים זמין לפלטפורמות נפרדות), אלא גם בשירות ה- המבטיח שלה שיושק במדינות ראשונות במהלך חודש נובמבר – עם היכולת לספק גיימינג באיכות גבוהה בהתבסס על הזרמה ישירה משרתים ייעודיים, כולל בסמארטפונים וטאבלטים שלהם יהיה רוחב פס תקשורתי גדול מספיק.

ההצהרה בטוויטר שאינה משאירה עוד מקום לספקות

האם כותרי מובייל בגישה ללא הגבלה יוכלו להתחרות בספריית משחקים באיכות של מחשבים אישיים וקונסולות שבהם ניתן לשחק בהתבסס על אותו מכשיר קומפקטי ונייד? סביר להניח של-Play Pass ול- יהיה קהל יעד שונה, אך בגוגל יזדקקו להבהיר היטב לצרכנים את ההבדלים בין הפלטפורמות, ואולי אפילו להציע שירות משולב כלשהו שידרבן חלק מהצרכנים לבחור ליהנות מכל העולמות ביחד.


תגיות
Back to top button
Close
Close