המספרים שמאחורי טירוף הקניות: מיליארד דולר ב-68 שניות, 38 מיליארד ביממה • HWzone
גאדגטיםבית חכם ו-IoT

המספרים שמאחורי טירוף הקניות: מיליארד דולר ב-68 שניות, 38 מיליארד ביממה

גם השנה קבוצת עליבאבא הציגה לראווה את הנתונים הכלכליים שלה מיום הרווקים הסיני – וגם השנה מדובר במספרים שוברי שיאים ובגדול

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


קניתם יותר משתכננתם במסגרת מבצעי יום הרווקים הנרחבים אשר תקפו את הרשת ביממה האחרונה? זה בסדר – דעו לכם שאתם ממש, ממש לא לבד בעניין הזה.

קבוצת עליבאבא (Alibaba) של ג'ק מא, שכוללת בתוכה גם את כל המכלול של AliExpress, שיתפה את מספריה מחג הקניות הדיגיטלי המודרני – עם הכנסות שיא בלתי נתפסות כמעט של 38.4 מיליארד דולר בתוך 24 שעות, שמתוכם מיליארד ראשון נצבר בתוך קצת יותר מדקה מרגע עליית הקופונים והמבצעים השונים לאוויר ו-10 מיליארד דולר לערך נצברו לאחר כחצי שעה בלבד.

עליבאבא לא הייתה לבד במערכה, כמובן, כאשר סביר להניח כי צירוף היקפי המכירות של המתחרות הסיניות המרכזיות שלו יוכל להביא אותנו לסכום כפול ואף יותר מזה שנחשף בפומבי – אך ספק אם נוכל לקבל את כלל המספרים הרלוונטיים מכל המתחרות באופן פומבי, כך שהנתון המלא יישאר בגדר הערכה גסה בלבד.

30.7 מיליארד דולר בשנה שעברה – ו-38.4 מיליארד דולר השנה

דבר אחד הוא בטוח כאן – מכירות יום הרווקים שמתמקדות בקהל במזרח הרחוק (אך אינן מוגבלות רק עבורו כמובן) מצליחות לגמד את כל המכירות במדינות המערב במסגרת אירוע הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי המסורתיים. בשנה שעברה כלל מכירות ימי הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי בצפון אמריקה הוערכו יחדיו בסכום של מעט פחות מ-33 מיליארד דולר, וזה מספר שאולי עוד יצמח השנה אך עם זאת כנראה לא יעקוף את ההכנסות להן זכתה עליבאבא בלבד, ביום אחד בלבד.

המזרח מנצח את המערב בכל הנוגע לקניות חגיגיות ומרוכזות ברשת (לפני נתוני האתר Bloomberg) – והפער הזה עתיד להמשיך ולצמוח

אז אילו מציאות אתם השגתם לעצמכם במסגרת כל הבלאגן הססגוני? ספרו בתגובות.

האם אנחנו יכולים להמר על הכנסות של 45 מיליארד דולר ומעלה ב-2020?


תגיות

2 תגובות

  1. יותר מעניין האמת זה כמה הם בפועל הרוויחו אחרי כל ההוצאות

כתיבת תגובה

Back to top button
Close
Close