מה קורה כשמנסים לשלב בין עולם הטכנולוגיה ועולם האופנה והאקססוריז במוצר אחד? התשובה היא אוזניות ה-Fuse האלחוטיות החדשות
אוזניות כפתור אלחוטיות הן אחד מהתחומים החמים ביותר בעולם הגאדג'טים כרגע, וזה לא ממש מפתיע לראות גם חברות צעירות שלא ידענו על קיומן מנסות לפצח את השיטה שתהפוך 'עוד מוצר' בתחום הזה ללהיט הגדול אשר ישכנע את הקהל הרחב כי הגיע הזמן להתחדש.
חברה שעונה לשם Ashley Chloe ומגיעה אלינו היישר מעמק הסיליקון מאמינה שלה יש את המתכון הנכון – והוא בא לידי ביטוי באוזניות ה-Fuse, האוזניות האלחוטיות הראשונות שהן גם פריט לבוש מודולרי.
האוזניות עצמן מציעות מעטפת שחורה או לבנה שעשויה חומר קרמי עמיד לשריטות ולמים, בתוספת לתמיכה בטכניקות ביטול רעשים חיצוניים, כפתור מגע לשליטה וגם אפליקציה ייעודית לשליטה על הנגינה וגם על העוזרות החכמות של אפל וגוגל, אך מה שמייחד אותן באמת הוא האופן בו ניתן לשאת אותן ולטעון אותן כשהן לא בשימוש.
במקום להתבסס רק על מארז נשיאה סטנדרטי שטוען את סוללת האוזניות המובנית, כמו במוצריהן של סמסונג, אפל ואחרות, ה-Fuse יוצעו עם מארז גלילי טען וייעודי שאותו ניתן לשלב בתוך מספר מוצרים לבישים שונים, אשר ישמשו כולם לטעינה – שלושה סוגי צמידים בגדלים שונים ועם קיבולות טעינה שונות וגם שרשרת צוואר, שיספקו כולם טעינה שאמורה להספיק לכשעה של ניגון מוזיקה או דיבור בתוך כרגע שעה של טעינה.
העיצוב של אותם 'תכשיטי טעינה' שהציגה החברה כנראה לא יקרצו לכולם, ונראים כאילו עוצבו בעיקר עבור בנות המין הנשי – אבל זה כבר עניין של טעם אישי, כאשר הטענה היא שמדובר במערכת פתוחה במסגרתה כל חברה תוכל לייצר אמצעי טעינה משלה בכל סגנון ומראה שתבחר, כך שבהנחה כי כל משתמש יוכל למצוא את הלוק שקורץ לו ומדבר אליו, זו תוכל להיות אלטרנטיבה לא רעה בכלל למנשא טוען סטנדרטי שאותו צריך לתחוב לכיס או לתיק בכל פעם שהאוזניות אינן בשימוש פעיל.
ה-Fuse מבוססות על תקשורת Bluetooth אלחוטית חסכונית וכוללות חיי סוללה של כארבע שעות, ללא עזרתם של המטענים החיצוניים השונים
האוזניות הייחודיות יוצעו לרכישה רק לקראת סוף השנה הנוכחית, בתג מחיר של 200 דולר שהיא בהחלט לא זול, אך עומד בקו אחד עם מוצרי אודיו קומפקטיים אלחוטיים דומים. אנחנו מקווים מאוד שב-Ashley Chloe יצליחו למצוא שותפים שייצרו אמצעי טעינה לבישים חדשים נוספים עבור אוזניות ה-Fuse, משום שאין ספק כי מבחר יהיה מה שיוכל לסייע למוצר הזה לפנות לקהל רחב ומגוון יותר של רוכשים פוטנציאליים, ואילו היעדר המגוון המתאים יוכלו "לקבור" את המוצר, בדומה להרבה רעיונות מעניינים אחרים שכבר פגשנו בעבר.
יש להם כבר כזה מוצר דומה,הבעיה שהוא יקר ועולה 990 שקל