עדכון: העדויות החדשות מספרות על כך שבספוטיפיי עשויים לחשוף גם גירסה מעודכנת של שירות הסטרימינג החינמי שלה, אשר נתמך בפרסומות – כך שיהיה ברור יותר מה הן היכולות ומה הן המגבלות שלו, כדוגמת אי היכולת להקשיב לכל שיר שתבחרו ולהרכיב רשימות השמעה אלא רק להאזין לשירים מרשימה אקראית ולדלג ביניהם. כל זאת בתקווה לעמוד במשימה, ולהגיע ל-200 מיליון משתמשים רשומים בשירות עד לסוף השנה הנוכחית.
הכתבה המקורית: הכרזה אותה מכינה פלטפורמת הסטרימינג הגדולה ביותר למוזיקה עשויה להפוך אותה רשמית גם ליצרנית של גאדג׳טים
לאחר השקה מוצלחת למדי בשוק המקומי שלנו, שהצטרף אל עשרות רבות של שווקים שכבר נהנים ממנו – האם המטרה הבאה של שירות ה-Spotify תהיה יצירה של מוצרים מקוונים חכמים שיוודאו כי לא תפספסו שום הזדמנות להאזין לשירים האהובים עליכם?
הכרזה על אירוע תקשורתי מיוחד שיתקיים ב-24 באפריל בניו-יורק העלתה לכותרות עדויות אודות מוצר שחור ועגלגל בעל תצוגה מובנית שהוצע לחלק קטן מהמשתמשים בעלות חודשית של בין 13 דולר ל-15 דולר והתחייבות לתקופה של שנה – עבור המוצר עצמו ועבור שירות הסטרימינג גם יחד.
Spotify כוללת כבר היום אינטגרציה בתוך תוכנת הניווט Waze ובתוך מערכות ה-Android Auto וה-CarPlay, אך כאן נראה כי מדובר במכשיר נפרד שיתמוך כנראה בעוזרת החכמה של אמאזון Alexa, ויהווה דרך ישירה, נוחה ואינטואיטיבית יותר להאזין למוזיקה דרך השירות, באמצעות פקודות קוליות בלבד או באמצעות מספר כפתורים פיזיים ייעודיים. גם לבעלי רכבים שכוללים מערכת הפעלה חכמה תומכת ספוטיפיי וגם לכאלו שלא – ואולי גם לרוכבים דו-גלגליים.
קיימת מידה גדולה של חוסר וודאות וסקרנות סביב האירוע המתוכנן של ספוטיפיי, ומוטב להתייחס אל כל הפרטים הידועים בשלב הזה בעירבון מוגבל – נקווה שההמתנה שצפויה לנו בשבועיים הקרובים תצליח להצדיק את עצמה.