ב-OnePlus מתנצלים על עיכובי ההזמנות, ומבטיחים פיצוי • HWzone
גאדגטיםסמארטפונים

ב-OnePlus מתנצלים על עיכובי ההזמנות, ומבטיחים פיצוי

עיכובים משמעותיים בחלוקת הזמנות ובמכירות של ה-OnePlus 2 החדש הביאו את אחד ממקימי היצרנית הסינית לצאת בהודעת התנצלות, עם תכנון לפיצוי בדמות מכירת ללא צורך בהזמנות בתקופה הקרובה

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


עדיין לא קיבלתם את ההזמנה הנכספת שלכם לרכישת 2 חדש? תוכלו לנסות להתנחם בעובדה שאתם ממש לא לבד.

חרף ההבטחות המוקדמות לשיטת הזמנות משופרת ולמלאי גדול פי 10 מזה שהיה ל- One כשהושק, היצרנית הסינית עדיין לא ממש הצליחה לעמוד בכמות המתעניינים המרשימה – והחלה לשלוח הזמנות ומכשירים בהיקף משמעותי רק בשבוע שעבר, כחודש אחרי ההשקה בפועל.

בשל המצב הזה, אחד ממקימי היצרנית והאחראי על השיווק הבינלאומי בה, קארל פיי, פירסם הודעת התנצלות רשמית במערכת הפורומים הרשמית של החברה, ובה הסביר את הדברים כמו שהם ואף הבטיח כי מעתה ביצרנית ימנעו מלהבטיח הבטחות מרחיקות לכת – ויתמקדו בלהוכיח את כוונותיהם במעשים, במקום.

נקווה ששנת 2016 שמופיע במוטו המכשיר לא מרמזת על השנה שבה נראה אותו בזמינות ראויה
נקווה ששנת 2016 שמופיע במוטו המכשיר לא מרמזת על השנה שבה נראה אותו בזמינות ראויה

במקביל, בחברה הצהירו על כוונה לקיים 'מכירת בזק' מיוחד במהלך החודש הנוכחי או בתחילת החודש הבא, שבמסגרתה ניתן יהיה לרכוש את ה- 2 במחירו המומלץ וללא צורך בהזמנה – למשך כשעה בלבד. אז אם אתם מעוניינים בסמארטפון המבטיח הזה, אולי מוטב שתמתינו עוד כמה שבועות לפני שתבחרו לרכוש אותו מאחת מחנויות צד ה-ג' שמציעות אותו לרכישה כבר עתה בתוספת עלות של כמה עשרות דולרים.

נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע למכירת הבזק המדוברת, ואחרי עלילות ה- 2 אופן כללי, ונעדכן אתכם.

נכנסתם לרשימת ההמתנה להזמנה עבור ה-OnePlus 2? קארל פיי מתנצל בפניכם על ההמתנה הארוכה
נכנסתם לרשימת ההמתנה להזמנה עבור ה- 2? קארל פיי מתנצל בפניכם על ההמתנה הארוכה

קישורים נוספים


תגיות

כתיבת תגובה

Back to top button
Close