עיכובים משמעותיים בחלוקת הזמנות ובמכירות של סמארטפון ה-OnePlus 2 החדש הביאו את אחד ממקימי היצרנית הסינית לצאת בהודעת התנצלות, עם תכנון לפיצוי בדמות מכירת בזק ללא צורך בהזמנות בתקופה הקרובה
עדיין לא קיבלתם את ההזמנה הנכספת שלכם לרכישת סמארטפון OnePlus 2 חדש? תוכלו לנסות להתנחם בעובדה שאתם ממש לא לבד.
חרף ההבטחות המוקדמות לשיטת הזמנות משופרת ולמלאי גדול פי 10 מזה שהיה ל-OnePlus One כשהושק, היצרנית הסינית עדיין לא ממש הצליחה לעמוד בכמות המתעניינים המרשימה – והחלה לשלוח הזמנות ומכשירים בהיקף משמעותי רק בשבוע שעבר, כחודש אחרי ההשקה בפועל.
בשל המצב הזה, אחד ממקימי היצרנית והאחראי על השיווק הבינלאומי בה, קארל פיי, פירסם הודעת התנצלות רשמית במערכת הפורומים הרשמית של החברה, ובה הסביר את הדברים כמו שהם ואף הבטיח כי מעתה ביצרנית ימנעו מלהבטיח הבטחות מרחיקות לכת – ויתמקדו בלהוכיח את כוונותיהם במעשים, במקום.
במקביל, בחברה הצהירו על כוונה לקיים 'מכירת בזק' מיוחד במהלך החודש הנוכחי או בתחילת החודש הבא, שבמסגרתה ניתן יהיה לרכוש את ה-OnePlus 2 במחירו המומלץ וללא צורך בהזמנה – למשך כשעה בלבד. אז אם אתם מעוניינים בסמארטפון המבטיח הזה, אולי מוטב שתמתינו עוד כמה שבועות לפני שתבחרו לרכוש אותו מאחת מחנויות צד ה-ג' שמציעות אותו לרכישה כבר עתה בתוספת עלות של כמה עשרות דולרים.
נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע למכירת הבזק המדוברת, ואחרי עלילות ה-OnePlus 2 אופן כללי, ונעדכן אתכם.
קישורים נוספים