קינגסטון משדרגת את מערך השיווק וההפצה בישראל.
סביר להניח שבשלב זה או אחר בחייכם עבר בידיים שלכם מוצר של חברת קינגסטון, ורוב הסיכויים שמדובר במודול זיכרון אחד או יותר. חברת קינגסטון נוסדה ב-17 באוקטובר 1987 ומוצריה משווקים בישראל מאז שנות ה-90, על ידי חברת תגה-מגם, אשר עד לאחרונה הייתה גם הנציגה והמפיצה הבלעדית בישראל של מוצרי קינגסטון.
לאחרונה יצא לנו להיפגש עם אודיסאס סקארפידיס, מנהל פיתוח עסקי בקינגסטון אשר אמון גם על ישראל. אודיסאס הצטרף לקינגסטון ביולי 2007, ובמסגרת תפקידו קיבל לידיו את האחריות על יוון, מדינת הולדתו, וקפריסין. בינואר 2008 הפך למנהל הפיתוח העסקי גם של ישראל ובמרץ אותה השנה גם של אלבניה.
עד ינואר 2008 לא הייתה לקינגסטון פעילות ישירה בישראל, וכל פעילות של החברה בארץ נעשתה באמצעות תגה-מגם. מזה קרוב לשנה וחצי, מאז סקארפידיס קיבל לידיו את האחריות על הטיפול בישראל, הוא מבקר בארץ תקופתית, ולמעשה, הביקור האחרון שלו הוא העשירי במספר. הידיעה המעניינת שמגיעה מביקור זה היא הרחבת הפעילות של קינגסטון בישראל, באמצעות הוספה של משווקים מורשים נוספים.
אל תגם-מגה מצטרפות כעת החברות איסטרוניקס, טק דטה, מעתק ו-C-Data, אשר את רובן אתם בוודאי מכירים. איסטרוניקס וטק דטה אמונות על זיכרונות ה-ValueRam ו-HyperX המיועדים לשימוש במחשבים אישיים ושרתים. מעתק אחראית על מוצרי ה-Flash השונים, הכוללים כרטיסי זיכרון, כונני USB (היינו, Disk-On-Key) ועוד. חברת C-Data, אשר נחשבת לאחת המפיצות הגדולות של HP בישראל, תשווק כעת גם את הזיכרונות הממותגים של קינגסטון, ובמקרה שלה, זיכרונות המיועדים למחשבי HP השונים.
כמו חברות רבות אחרות, גם קינגסטון הצטרפה בשנה שעברה על שוק כונני ה-SSD (ר"ת Solid State Drive). משפחת כונני המצב המוצק של קינגסטון נקראת SSDNOW וכוללת שתי סדרות: E ו-M, אשר מתבססות על הסדרות X25-E ו-X25-M של אינטל, כפי שמשתמע משמן. לדברי סקרפידיס, בחברה לא מתכננים לבצע מאמצי שיווק אגרסיביים של המוצר בארץ בשלב זה, אך למשווקים השונים תהיה אפשרות לבצע הזמנות על בסיס דרישה מצד הלקוחות שלהם.
אין ספק שהמהלך של קינגסטון להוספת משווקים מורשים נוספים, נראה ונשמע רציני, ולראשונה מזה שנים רבות אנו מקבלים את הרושם שבקינגסטון מתחילים להתייחס לישראל במידה רבה יותר של רצינות. אנחנו יכולים רק לקוות שסדרת ה-HyperX של החברה תהיה נגישה יותר לצרכן הסופי בארץ. לשם כך היא צריכה לדאוג להוריד את מחיריהם, שכן באופן היסטורי, זיכרונות אלו תומחרו בארץ גבוה יותר מזיכרונות מתחרים המיועדים לשוק הגבוה, וללא הצדקה כלשהי.