למרות ש-Gigabyte הצליחה למכור יותר כרטיסים מאשר בשנה שעברה, שנת 2001, הם עדיין מפגרים בשוק הטאיוואני במונחים של מכירה, שיווק והכנסה. ההוצאות לעומת הרווחים של החברה הם גדולים הרבה יותר בהשוואה לחברות גדולות יותר כדוגמת ECS, MSI ושאר ענקיות בתחום, אבל מצד שני Gigabyte אינה מנצלת במלואה את יכולות הייצור שלה, ועכשיו מנסה החברה בלהרחיב את נוכחותה בשוק לקראת שנת 2003.
לפי הערכות השוק, Gigabyte הצליחה למכור כ-200 אלף כרטיסי מסך בכל חודש במחצית האחרונה, השנה, הרבה מאחור בהשוואה לענקיות כמו MSI או אסוס (ASUSTeK) אשר מכרו בכל חודש קרוב למיליון יחידות כל אחת. במטרה למכור יותר ולהניב יותר רווחים בתחום כרטיסי המסך, Gigabyte הקימה מחלקה מיוחדת לכרטיסי מסך והחליפה את סגן הנשיא ללארי לאו (Larry Leo), לשעבר עובד החברה CP Technology (עוד מידע על החברה). כיוון ש-ATI עצמה נוקטת במספר אמצעים על מנת להרחיב את נוכחותם באסיה, זה מאוד סביר שבשנה הבאה Gigabyte תקבל הזמנות נוספות מהחברות האסייתיות. בנוסף לכך Gigabyte כבר מספקת כרטיסי מסך לחברות Guillemot ו-Fujitsu.
בשנה הבאה התחרות בשוק כרטיסי המסך תהיה יותר קשה, דווקא לחברות צד שלישי ולא יצרניות השבבים עצמן (ATI ו-nVIDIA), כיוון שיותר ויותר חברות צד שלישי מתחילות למכור כרטיסים. לכן, בהנחה שזה אכן יקרה, המחיר הממוצע של הכרטיסים ירד, מה שיגרום לרווחים פחותים או אפילו להפסדים, מה שאומר שחברות צד שלישי יצטרכו למצוא תחום אחר להרוויח ממנו.