FarCry
FarCry
אחד ממשחקי האקשן הטובים והמדהימים וויזואלית של 2004, למעשה היה המשחק הראשון (ובשקט יחסית ל-2 האחרים שנדחו שוב ושוב) שהציג מנוע DirectX9 מפורט ביותר שכולל בתוכו את כל האפקטים הוויזואליים בהם מתהדרים היום Doom3 ו-Half Life 2. המשחק כולל סצנות Indoors כמו גם Outdoors מפורטות ביותר ויכול להכניע בקלות גם את הכרטיסים החזקים ביותר בשוק.
ע"מ לבדוק את מנוע המשחק באופן האופטימאלי בחרנו ב-3 דמואים הכוללים סצנת Outdoors, סצנת Indoors וסצנה משולבת. המבחנים תוכננו והוקלטו על-ידינו כך שיגרמו לעומס הרב ביותר האפשרי על הכרטיס, והקטן ביותר האפשרי על המעבד, ננתח את תוצאות כל אחד מהם בנפרד.
למרות שהתאמצנו שהבדיקה תעשה כמה שפחות שימוש במעבד, מסתמן שהתוצאה במבחן הזה מוכתבת בעיקר ע"י המעבד, שכן התוצאות קרובות כל כך. ההשפעה שבכל זאת יש לכרטיס מסך על הבדיקה מראה לנו שה-6600GT בכל זאת יוצא כשידו על העליונה.
גם פה המצב לא משתנה, התוצאות קרובות מאוד בגלל השפעת המעבד, ובכל זאת ה-6600GT מנצח בבדיקה זו, למרות שניתן לראות ירידה משמעותית יותר בביצועים בעת המעבר לרזולוציות הגבוהות.
בבדיקה זו קיים הרבה פחות עומס על המעבד, לכן נקבל תמונה הרבה יותר אמיתית על ביצועי הכרטיסים. ניתן לראות כי ה-6600GT מוביל בצורה משמעותית ביותר במבחן זה, דבר המראה על כוחו גם במשחק אמיתי ועתיר גרפיקה, ולא רק במבחנים סינטטיים. שימו לב גם שלעלייה ברזולוציה ישנה השפעה חזקה יותר על תוצאות הכרטיסים, כאשר ברזולוציה הגבוהה ביותר הירידה בביצועים היא מורגשת ביותר.
בבדיקה זו ה-6600GT מראה לנו את כוחו ומוכיח שגם כאשר הפילטרים מופעלים ניתן לשחק בצורה סבירה בכל הרזולוציות, כלומר אין צורך לוותר על איכות התמונה בשביל הביצועים, דבר שבהחלט נזקף לזכותו. בבדיקה זו ה-9800Pro נופל בצורה משמעותית ויורד לרמה שבה כבר כמעט בלתי ניתן לשחק במשחק.
גם בבדיקה זו שמאזנת בצורה טובה בין שתי הבדיקות הקודמות, ה-6600GT מנצח, ומציג ביצועים טובים מאוד, כששוב ה-9800Pro נופל מאוד בביצועיו.
פער הדורות בין שני הכרטיסים עושה את שלו, וניתן לראות שוב שה-6600GT מציג ביצועים טובים למדי לעומת ה-9800Pro שכבר איננו מסוגל לעמוד בקצב שלו.