דגם ה-34UC89G הרחב, הקמור והנאה שיכול להגיע לקצב רענון של 166 הרץ מתחיל להימכר באופן רשמי
יש הרבה מאוד מסכי מחשב מתקדמים בחנויות כיום, עם יכולות מדהימות שיעניקו לכם הזדמנות להנות מכל התכנים הויזואליים באשר הם באיכות מירבית, אך בדרך כלל היכולות והמאפיינים האלו מגיעים גם עם תג מחיר מתאים – כלומר כזה שגבוה במיוחד, ומתאים רק לעשירון העליון של המשתמשים. ובכל זאת, נראה שיש למה לקוות ולצפות, משום שעם הצטרפותם של עוד ועוד מתחרים, ישנם ניצנים של מחירים תחרותיים קצת יותר שמתחילים לצוץ להם פה ושם ברחבי הרשת, כמו במקרה של דגם הגיימינג החדש של חברת LG, שמושק רשמית עתה.
המסך שעונה לשם החינני 34UC89G מציע מפרט מרשים למדי שמורכב מפאנל 34 אינץ' קמור (בעדינות רבה) בטכנולוגיית IPS וברזולוציה של 2,560×1,080 פיקסלים, ליחס גובה-רוחב של 21:9 – כאשר מה שהופך אותו למיוחד באמת הוא תמיכה בטכנולוגיית ה-G-Sync המפורסמת של חברת NVIDIA לסנכרון תמונה אנכי חומרתי שאינו משפיע על ביצועי המערכת, בתמיכה בקצב רענון סטנדרטי של עד 144 הרץ, שאותו אף ניתן להמהיר באופן מובנה עד לקצב מרשים אפילו יותר של 166 הרץ, לתמיכה בתצוגה מעשית בקצב של עד 166 פריימים בשנייה.
לא ידוע מה הוא קצב התצוגה המינימלי שבו קיימת תמיכה ביכולות ה-G-Sync (נסיון העבר מרמז על 60 הרץ, או 60 פריימים בשנייה בתור נקודת ההתחלה הנפוצה), אך אנחנו יודעים שהפאנל עליו מבוסס המוצע מציע בהירות ממוצע סטנדרטית יחסית של 300 ניט, ניגודיות סטטית של 1,000:1, קצב תגובה של 5 מילישניות שנחשב לגמרי לא רע עבור טכנולוגיית ה-IPS, כיסוי של 99 אחוזים ממכלול תקן ה-sRGB וגם צמד רמקולים סטריאופוניים בהספק של 7 וואט לכל אחד מהם.
מערך החיבורים של הדגם מורכב מ-DisplayPort 1.2 אחד בגודל מלא, HDMI 1.4 אחד בגודל מלא ורכזת עם צמד חיבורי USB 3.0 Type-A וחיבור USB 3.0 Type-B אחד על מנת להפעיל אותם. גם העיצוב החיצוני הוא לא רע, וכולל כמה קווים חדים וכמה אלמנטים בצבע אדום עז שמרמזים על כך שמדובר במוצר מעולם הגיימינג בראש ובראשונה, אך מבלי ליצור תחושה מוגזמת של גימיק שיווקי מיותר.
המחיר המומלץ של ה-34UC89G עומד על 1,000 דולר, ולמרות שאנחנו ממש לא נעז לקרוא לו זול, הוא עדיין אחד מהיותר טובים שפגשנו עבור מסך גדול, בעל פאנל איכותי ועם G-Sync בקצב רענון גבוה. שווה לשקול רכישה, או שעדיין מדובר בעלות הרבה יותר מדי גבוהה עבור אמצעי תצוגה? זה יהיה תלוי בעיקר בכמה חשובה לכם אותה חוויית משחק חלקה ללא קריעות מסך וללא פשרה על קצב תצוגה דו ספרתי "בלבד".