שירות ה-"Fix it" החינמי של מיקרוסופט יפתור לכם בעיות טכניות במערכת ההפעלה. גם משתמשי Windows XP ו-Vista יוכלו להנות מהשירות, אשר בנתיים נמצא בתהליכי פיתוח
במערכת ההפעלה האחרונה שלה, Windows 7, כללה מיקרוסופט שירות אשר מציע למשתמשים כלים להתמודד עם בעיות טכניות מגוונות. כעת, בוחנת החברה שירות חדש אשר ייקרא "The Fix it Center", שמטרתו העיקרית תהיה לעזור למשתמשי מערכות ההפעלה של מיקרוסופט לפתור בעיות טכניות מוכרות ונפוצות. השירות החדש יוצע בחינם לא רק למשתמשי מערכת ההפעלה החדשה Windows 7, אלא גם למשתמשי מערכות הפעלה ישנות יותר כגון Windows Vista ו-Windows XP SP3. כמו כן, השירות ייתמך גם על ידי מערכות ההפעלה Windows XP SP2 64-bit, Windows Server 2003 SP2 ו-Windows Server 2008.
לפי הדיווחים, שירות ה-"Fix it" החדש מיועד לפתור בעיות טכניות במערכת ההפעלה – כגון תקלות בזיהוי התקני חומרה, קריסת תהליכים, עדכוני דרייברים, תיקון שגיאות בקצי מערכת וכדומה. השירות סורק את קבצי מערכת ההפעלה, מאתר את התקלות ופותר אותן, כאשר במידה והוא אינו מצליח לעשות זאת, הוא מפנה את המשתמש לאתרי אינטרנט מתאימים. במידה וגם ברחבי רשת האינטרנט לא נמצא פתרון מתאים, השירות מספק למשתמש כלים להתקשרות עם גורמי התמיכה הרלוונטים במיקרוסופט באמצעות טלפון, דואר אלקטרוני או אפילו באמצעות חלון צ'אט.
"בנוסף לפתרון תקלות קיימות במערכת ההפעלה, השירות נועד גם למנוע בעיות עתידיות. בעבר משתמשים נאלצו לפתור בעיות טכניות בעצמם, וכעת השירות מסייע להם להתמודד איתן" טוענים במיקרוסופט. יש לציין שנכון לרגע זה שירות ה-"Fix it" מוגדר כשירות נסיוני, והוא עדיין לא מזהה מגוון רחב של בעיות ותקלות – אם כי בעתיד הקרוב הוא ילוטש וישופר משמעותית.
"בנוסף לפתרון תקלות קיימות במערכת ההפעלה, השירות נועד גם למנוע בעיות עתידיות. בעבר משתמשים נאלצו לפתור בעיות טכניות בעצמם, וכעת השירות מסייע להם להתמודד איתן" טוענים במיקרוסופט. יש לציין שנכון לרגע זה שירות ה-"Fix it" מוגדר כשירות נסיוני, והוא עדיין לא מזהה מגוון רחב של בעיות ותקלות – אם כי בעתיד הקרוב הוא ילוטש וישופר משמעותית.
אלו ממכם שמעוניינים לנסות את השירות החדש מוזמנים להכנס לאתר הרשמי של מיקרוסופט ולבחון אותו. אין ספק כי שירות ה-"Fix it" הוא התחלה של פרויקט נרחב של מיקרוסופט, במסגרתו החברה מנסה לשפר ככל האפשר את מערכות ההפעלה שלה ולהפוך אותן למותאמות וידידותיות ככל האפשר למשתמשים. בנוסף, על ידי השקת שירות חדש שמותאם גם למערכות הפעלה ישנות יותר, מוכיחה החברה כי היא מודעת לכך שלמרות ההצלחה הגורפת של מערכת ההפעלה האחרונה שלה – עליה להתחשב בכלל המשתמשים.
פשטני מאוד
הביקורות ברשת כרגע מדווחות על פתרונות לבעיות פשוטות מאוד שרוב המשתמשים יכולים לטפל בעצמם. הרעיון עצמו מבורך, נקווה שיתפתח למשהו רציני יותר.
Reimage ל 7??
נשמע כמו העתקה מוחלטת..
התקשרות באמצעות צ'אט
היכונו לצ'אט עם בוטים כמו הצ'אט תמיכה של HP.
ראיתי שאפשר להוריד שם קובץ
השאלה היא, אם חייבים להיות מחוברים אונליין בעת הסריקה של שירות ה-"Fix it"
ותודה על החדשות הטובות 🙂
"סורק את הקבצים"
בטח גם יחפש פירטיים… ובארץ ימצאו הרבה
תחרות זה טוב..
מיקרוסופט מעולה באופן שגרתי לאחרונה,
והיא מראה זאת לאחר המון פרויקטים כגון:חלונות7, חומרה שהיא מפתחת לשוק, וכמובן גם הFIX IT ולא רק.
פעם לא אהבתי את העובדה שיש מונופול,
היום זה בדיוק ההפך. המונופול היחידי בשוק הם אפל וגוגל, כשאפל רק עכשיו לאחרונה, הראתה את רעבונה, לאי שימוש מכשיר האיפ'ון, כשהוא אבד לאחד מעובדיה, והשביתה אותו מרחוק. פתאום יש לנו אח גדול, פתאום זה לא רק גוגל, שומרת מידע על המשתמשים. פתאום זה לא רק אברי גלעד.. עכשיו זה גם אצלינו בבית.
ממש לא חדש
נתקלתי בשירות הזה לפני כשנה בערך
מבורך
כל הכבוד למייקרוסופט!
קודם כל זה פתר לי בעייה שהאינטרנט אקספלורר כל הזמן היה נתקע וזה היה פשוט בלתי נסבל…מסתבר שזה נגרם בגלל פלאגין של סקייפ…מי בכלל היה חושב על זה.
אחלה דבר
רוצה להשתתף בניסוי?, רוצה להשתתף בניסוי? ,רוצה להשתתף בניסוי?
השאלה האמיתית
השאלה האמיתית היא למה צריך לתקן משהו מלכתחילה. – נקודה למחשבה