מחקר עצמאי מגלה – לנובו הוא המותג המועדף על חברות וארגונים גדולים
בין אם זה בזכות התגובה המהירה בזמני תיקונים ומשלוחים, ובין אם זה בזכות תמיכה טלפונית 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע, האמינות הגבוהה של החומרה, או העובדה שזאת כבר לפחות הפעם הרביעית שהם עושים את זה (תלוי בקטגוריה), זכתה לנובו במספר תארים בקטגוריית העסקים הבינוניים והגדולים במחקר שנערך על ידי Technology business Research, חברת מחקר עצמאית העוסקת בנושא.
"בניגוד למתחרים, הצליחה לנובו לשמור על הלקוחות שלה מרוצים למשך זמן. בנוסף לציונים גבוהים באופן עקבי בכל הנוגע לאיכות ואמינות תוך הצגת מוצרים חדשים וחדשנות, הצליחה לנובו לרצות את לקוחותיה גם בזכות זמני אספקה נמוכים" אמר ג'ון לינדי, נשיא חברת המחקר. חדשנות זו כוללת מספר סדרות חדשות של מחשבים ניידים תחת מותג ה-ThinkPad של החברה, אותו היא רכשה מ-IBM. "למרות שניידי ה-ThinkPad יוצאים מן הכלל באיכותם ובאמינותם, עבדנו קשה בשנה האחרונה בכדי להעניק ללקוחות אפשרויות נרחבות עוד יותר עם עיצובים דוגמת ה-ThinkPad Edge ותמחור אגרסיבי יותר עם מוצרים כמו ה-ThinkPad X100e, קו חדש של אולטרה ניידים המתומחרים מתחת לרף ה-$500" אמר פיטר הורטנסיוס, סגן נשיא בכיר בחטיבת ה-Think בחברה.
הסקר כלל יותר מ-500 מקבלי החלטות בכירים בעסקים בינוניים וגדולים בצפון אמריקה, כשלכולם ביחד יותר ממיליון מחשבים בארגון. אותנו מעניין לדעת מי במקום השני, מה הנקודות החזקות שלו, ומה בעצם נשאר ללנובו לעשות כדי להשתפר.