ה-Surface Book 2 מושק, בצל הבעיות הטכניות של קודמיו • HWzone
מחשביםמחשבים ניידיםכתבות נבחרות

ה-Surface Book 2 מושק, בצל הבעיות הטכניות של קודמיו

היצירה החדשה של מציעה עוצמה חסרת תקדים לנייד- היברידי, אך עלולה להתמודד עם לא מעט משתמשים שלא רווחו נחת מהמותג בעבר, כך נראה

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


אחד ממוצרי המחשוב המרשימים ביותר שהושקו בחודש האחרון הוא ללא ספק ה-Surface Book 2 של מיקרוסופט, שנחת עלינו בהפתעה אחרי מעל לשנתיים של המתנה מאז השקת הדגם המקורי, כשהוא מבטיח ביצועים גבוהים פי כמה תודות למעבד ה-Kaby Lake-R המרובע החדש של וכרטיס GeForce GTX 1050 מובנה – לצד דגם 15 אינץ׳ חדש לגמרי שיהיה אימתני עוד יותר עם כרטיס GeForce GTX 1060 בעל 6 ג׳יגה-בייט של .

כמו בדור הראשון, גם בזה הנוכחי מדובר במחשבים היברידיים בעלי מעטפת מגנזיום קלה ייחודית, שבהם ניתן לשלוף את רכיב המסך בכדי לקבל חוויית שימוש של טאבלט (בביצועים מופחתים), או לחבר אל רכיב המקלדת שכולל את יחידת העיבוד הגראפי הייעודית וסוללה נוספת בכדי לקבל חוויית שימוש מסורתית מעט יותר ועוצמתית יותר. מסכי PixelSense ברזולוציות QHD+, תמיכה בעטי מגע, מערכת 10 Pro עם מודול אבטחה TPM 2.0 מובנה, כונני אחסון מהירים תומכי NVMe, הבטחה לחיי מירביים של עד 17 שעות (!) בניגון ועוד מרכיבים את היחידות היוקרתיות, שתמחורן מתחיל ב-1,500 דולר ומגיע ליותר מ-3,000 דולר בקצה העליון ומשקלן עומד בין כ-1.5 קילוגרם לכ-1.9 קילוגרם בלבד.

ה- Book חוזר לסיבוב שני, ומביא איתו את אחיו הגדול

למרות המפרטים המרשימים, לא כולם מתרשמים מדור ה-Surface Book 2, שאמור להגיע אל החנויות במהלך החודש הבא – כשבראש המהססים עומד נציג של מגזין הבחינה הפופולרי ובעל המוניטין Consumer Reports, שבחר להצהיר כבר בשלב מוקדם זה כי יהיה קשה לתת למוצר של מיקרוסופט המלצה רשמית, בהתבסס על היקף התקלות הגדול שדווח ב-Surface Book הקודם ובמכשירי ה-Surface Pro – לכאורה, אחד מכל ארבעה צרכנים דיווחו כי נתקלו בתקלות טכניות משמעותיות, כמו מסך שאינו מגיב כראוי למגע, צריכת מוגזמת גם במצבי שינה והמתנה או רכיבים פנימיים אחרים שאינם פועלים כמיועד, במוצרי הפרימיום האלה של .

בעלי מכשירי נתקלו בלא מעט בעיות טכניות שלא תמיד טופלו – אך האם זה באמת ישפיע על הצלחת המותג בטווח הארוך?

יתכן שאמירה זו פוגמת בהבטחתו של Consumer Reports לספק מידע אובייקטיבי לחלוטין, אך עצם קיומה עשוי להשפיע לרעה על מיקומו של ה- Book 2 בשוק העמוס והתחרותי, לפחות בצפון אמריקה בה יש למגזין את דריסת הרגל המשמעותית ביותר.

דקיקים באופן מדהים, ביחס לרכיבים המתקדמים שבפנים

בינתיים, נראה שההיסטוריה פועלת לטובתה של ענקית הטכנולוגיה: חטיבת ה- מציגה הכנסות תופחות מרבעון לרבעון, וגם מהווה מקור נאה לרווחים תודות לתגי המחיר הגבוהים, למרות כל הדיווחים על תקלות מגוונות שמצטברים להם ברשת. אם בעתיד הקרוב נראה היפוך של מגמת ההכנסות ניתן יהיה להצהיר כי הגענו, אולי, למאסה קריטית של חוסר אמון – אך כנראה שיש סיכוי טוב יותר שהמשיכה לטכנולוגיה הנוצצת תגבר על החשש וההצלחות ימשיכו להגיע.

האם תצליח להוכיח שלא רק התמחור שלה הוא יוקרתי, אלא גם התמיכה והשירות שהיא מספקת? בקרוב נגלה

נותר רק לקוות שה- Book 2 יהיה לא רק משוכלל יותר, אלא גם מלוטש יותר בכל הנוגע לאמינותו לאורך זמן.


תגיות

12 תגובות

  1. נו באמת,
    מיקרוסופט מוציאה מוצר "מגניב" כל כמה חודשים, עושה מזה רווחים בחצי שנה הראשונה במחירים גבוהים, ואחר כך עוברת למוצר הבא. זה השיטה שלה.
    היא דוחפת גימיקים אבל אין באמת הרבה חשיבה מאחוריי המוצר.

  2. המכשירים האלה הם חיקויים של מאקבוק אייר, והצפיפות של הרכיבים אומרת שיש סכנת התחממות אמיתית, וכמעט בלתי אפשרי לתקן אותם

    1. היום המצב השתנה הסורפייס מראה חדשנות ויוקרה
      מספיק לראות את המכשיר הזה והסורפייס סטודיו ולראות את החדשנות לעומת אפל
      זה לא אני אומר את זה זה כמעט כל העולם

  3. אפל מוציאה מוצרים חדשים אוליי פעמיים בשנה. מיקרוסופט התחילו בליצ של הוצאת מוצרי יוקרה כל חודש.

    לכן אני בספק אם באמת המוצרים האלה טובים, ולא רק בליצ של מוצרי הייפ ריגעיים שנועדו לגרום לכמות לא גדולה של אנשים לקנות מוצרים יקרים בזמן קצר. ואז לעבור לבליצ הבא.

    1. סתם מסקרנות, אחד מהמכשירים האלה היה בבעלותך, או שאתה מדבר מניסיון של לשחק במוצר חמש דקות?

  4. לא רק הסרפייס, גם מוצרים אחרים. לפאטופים למיניהם.

    אפל לא מוציאה מוצרים בקצב כזה, אפילו לא מתקרב.

    לא ייתכן שכל 4 חודשים תצטרך להחליף את הסורפייס, זה אומר שהספרייס שקנית לא היה כזה טוב מלחתחילה.

    1. מה הקשר?
      זה לא אומר שום דבר על הסדרות הקודמות, זה הכל עניין של שיווק ורווחים…

  5. העיניין הוא שלא ייתכן שמוציאים לך את המוצר הטוב ביותר כשפחות מחצי שנה מוציאים לך עוד מוצר הטוב ביותר.

    נראה שיש פה אסטרטגיה של הצפה של מוצרי פרימייומים מבלי שמשקיעים מחשבה במוצרים עצמם. אלא כל פעם מתמקדים באיזה גימיק או איזה SPEC מיוחד כדי ליצור הייפ.

    גם לנוכח ההיסטוריה של מיקרוסופט אני לא כזה מאמין שהם באמת מנסים ליצור מוצרים טובים באמת.

כתיבת תגובה

Back to top button
Close