כן, גם הרבעון השלישי של שנת 2017 היה שובר שיאים מבחינתה של מפתחת השבבים הנודעת
לצד הנתונים המעודדים בהחלט של AMD ושל אינטל עבור הרבעון השלישי של השנה, גם אינטל הכריזה על נתונים כספיים מרשימים במיוחד – שמהווים עוד שבירת שיא גדולה עבורה, ממש כמו שלושת הדיווחים הכלכליים הרבעוניים שקדמו לו, מאז שהפכה בהצלחה ממפתחת ליבות גראפיות ומערכות על שבב בעיקר לאחת מחברות הטכנולוגיה אשר מובילות קדימה את עולם הפיתוח האוטונומי לרכבים ואת עולם הלמידה החישובית והבינה המלאכותית כולו.
הכנסות כלליות של 2.63 מיליארד דולר ורווח נקי נאה של 838 מיליון דולר מהווים עלייה של עשרות אחוזים גם בהשוואה לרבעון השני של שנת 2017 וגם בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2016 – בעיקר בקטגוריית הרווח שקפצה ביותר מ-50 אחוזים לעומת המצב אשתקד, תוך כדי הגדלת שולי הרווח הגולמי של החברה, תודות להתבססות בתחומי יוקרתיים ואיכותיים יותר מאי פעם בעבר.
בחלוקה לתתי תחומים, עולם מוצרי העיבוד הגראפי לגיימינג ממשיך להוביל בצורה ניכרת את הכנסות החברה עם 1.56 מיליארד דולר(שיא, כמובן), שמוכיחות כי NVIDIA התמודדה בהצלחה עם השקת מוצרי ה-Vega המתחרה מ-AMD. במקום השני נמצא עולם העיבוד עתיר הביצועים של מוצרי ה-Tesla, שמתפוצץ קדימה עם הכנסות של 500 מיליון דולר (בהשוואה ל-240 מיליון דולר בלבד בתקופה המקבילה בשנה שעברה) בשל החשיבות המתעצמת שלו עבור מגוון תחומי מחקר ופיתוח בחוד החנית הטכנולוגי.
במקום השלישי נמצאת קטגוריית מוצרי ה-Quadro למקצוענים שנהנית מצמיחה קלה והכנסות כלליות של 239 מיליון דולר, ואחריה תחום הפתרונות הייעודיים עבור חברות צד ג' (כמו השבבים עבור קונסולות ה-Switch של נינטנדו) עם הכנסות של 191 מיליון דולר – ואת הרשימה סוגר בינתיים תחום מוצרי העיבוד לרכבים עם הכנסות יציבות של 144 מיליון דולר, כאשר כל המספרים הללו כולם מהווים עלייה לעומת מה שרשמה NVIDIA ברבעון השלישי של 2016, ברמה של בין 3 אחוזים בלבד בתחום הרכב ל-109 אחוזים שלמים ב-HPC.
האימפריה הירוקה שבנה ג'ן-סון הואנג צופה גם לסיים את השנה כשהיא על הגל, עם הכנסות שיכולות להגיע ל-2.7 מיליארד דולר והכנסות משופרות שעשויות לאפשר לה לעלות לשולי רווח גולמי נדירים של קצת יותר מ-60 אחוזים אשר היה "שמור" בעבר בתחום זה בעיקר עבור אינטל.