חברת ציוד הרשת הסינית מנסה להמציא את עצמה מחדש
במסגרת מאמציה להפוך לחברה המובילה בציוד תקשורת בייתי, משיקה היום חברת TP-Link אתר אינטרנט חדש ומציגה לוגו, מוטו וסמלילים (אייקונים) חדשים.
שינויים מיתוגיים אלה יבואו לידי ביטוי גם באריזות המוצרים השונים שהחברה מייצרת, במדריכי המשתמש שלהם וכמובן גם בכיתוב המופיע על מוצרים עצמם.
השפה השיווקית האחידה הזו תקל על הרוכשים בזיהוי התכונות הטכניות של המוצרים השונים ותאפשר להשוות ביניהם בצורה קלה ופשוטה.
החברה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, הפכה בשנים האחרונות – ובעיקר מ-2008, עת חדרה לשוק האמריקאי, לאחת החברות המשמעותיות ביותר בתחום ציוד התקשורת הביתית.
במסגרת זו היא מציגה נתבים חדשניים ופורצי דרך המממשים טכנולוגיות אלחוט עדכניות. כך למשל, ה-Talon AD7200 הוא הנתב הראשון בעולם התומך באופן מלא בסטנדרט 802.11ad. במקביל לנתבים משווקת החברה כרטיסים אלחוטיים, מתגים, נתבי VDSL, מאריכי טווח אלחוטיים (repeater) וציוד PLC להעברת תקשורת על גבי רשת החשמל.
גם בשוק הישראלי, באמצעותה של היבואנית בנדא-מגנטיק, הפכה TP-Link למותג מוכר ומקובל שבמסגרתו מוצגים מוצרים חדשניים ומצליחים הנמכרים בעלות הגיונית.
ב-NetCHEIF תוכלו למצוא סקירות ומדריכים נוספים בנושאי נתבים ורשתות ביתיות
תמיד הסתכלתי על המוצרים של TP-LINK בעלי איכות בינונית ומטה
שינוי לוגו לא יעזור לציוד הזבלה שלהם
יש איזושהי חברה נורמלית לראוטרים שנמכרת בארץ?
פעם אחת קניתי ציוד שלהם. לא יקרה יותר – מאכזב מאוד.