למה להסתפק במסך שיודע להציג רק 240 פריימים בשנייה כשאפשר ללכת אל הקצה ולבחור במסך עם תוספת של 50 אחוז בקצב התצוגה המירבי? הכירו את ה-ROG Swift 360
רק לפני שנים בודדות נשמעו תהיות אודות הצורך הממשי במסכים בעלי קצב רענון מהיר במיוחד, תחילה במסגרת גל של דגמים התומכים ב-144 הרץ ולאחר מכן עבור דגמים מתקדמים יותר שמגיעים עד קצבים של 240 הרץ – אך כיום נראה כי קיימת הסכמה רחבה על כך שמוצרים ייחודיים אלו מסוגלים לתרום ולסייע לחלק מן הצרכנים בביצועי הגיימינג התחרותיים שלהם (אפילו אם אינם חשים בכך באופן מודע). האם זה אומר שהגיע הזמן לעבור לדרגה הקיצונית הבאה? באסוס מעדיפים לגלות את התשובה לכך באופן מעשי ולפני כולם.
במסגרת תערוכת CES לשנת 2020 אנו מקבלים הכרזה רשמית על דגם גיימינג חדש בחוד החנית הטכנולוגי – הוא נקרא בפשטות ROG Swift 360, ומהווה את המסך השולחני הביתי הראשון שתומך בקצב רענון של עד 360 הרץ, כלומר אפשרות להציג 360 פריימים שונים מדי שניה (בחיבור אל מערכות מחשב שמסוגלות לעבד את המידע בקצב מהיר ויציב בהתאם). חשבתם שמסכי 300 הרץ במחשבים ניידים הם שיא השיאים? תחשבו שוב.
ה-ROG Swift 360 מתמקד בקצב התצוגה הזריז שלו על חשבון מרבית המאפיינים האחרים – ועל כן תקבלו בו פאנל TN בגודל אלכסוני של 24.5 אינץ' וברזולוציית 1080p בסיסית משהו. עם זאת, יש למסך תמיכה מלאה בטכנולוגיית ה-G-Sync של NVIDIA אשר תוכל להבטיח תצוגה מעשית אחידה ומדוייקת באופן מירבי – וגם עיצוב 'גיימינג' אגרסיבי מוכר הכולל הארה צבעונית בתחית המעמד שלו.
ה-ROG Swift 360 עדיין לא קיבל תאריך השקה ומחיר רשמיים, אך לא נופתע אם יהפוך בהמשך לאורח של כבוד בטורנירים מקצועיים של כותרי ספורט אלקטרוני מז'אנר הפעולה אשר עשויים להרוויח יותר מכל מזמני השהות המקוצצים – כאשר ב-NVIDIA עצמה מאמינים כי שימוש בדגם זה יכול להביא לקיצוץ של יותר מ-40 אחוזים בזמני התגובה הממוצעים של שחקנים אשר הפכו את התחביב הזה לעבודה ולקריירה.
האם במהלך שנת 2020 נראה את כל יצרניות המסכים המובילות מצטרפות אל הטרנד הטרי וקופצות אל קצבי תצוגה של מעל ל-300 הרץ? בהתבסס על הפופולריות הגואה של מסכי גיימינג עם קצבי תצוגה של 240 הרץ כעת זו נשמעת כמו נבואה הגיונית מאוד.