adplus-dvertising

איכות תמונה נהדרת, ביצועים אפילו יותר: AMD צפויה להציג את טכנולוגית ה-FSR 2.0 בקרוב

הדור הראשון היה לא רע בכלל, הדור השני יצליח לזנק מעל ליכולות של המתחרה העיקרית?

אחת מהטכנולוגיות היותר מרתקות ומשנות-משחק שנולדו בשנים האחרונות נמצאות כרגע, אם תרצו, בשיאן – כאשר בפינה האדומה נמצאת AMD עם טכנולוגית ה-FSR שלה (ר"ת FidelityFX Super Resolution) ומולה הירוקה NVIDIA עם טכנולוגית ה-DLSS (ר"ת Deep Learning Super Sampling).

לטכנולוגיות אלו, אשר הוצגו לציבור לראשונה מהצד של NVIDIA, מכנה אחד משותף: שיפור התמונה או לחילופין שימור שלה, תוך שיפור הביצועים באותה העת, כאשר ב-NVIDIA ואצל AMD השיטה נעשית באופן שונה לחלוטין אך מולידה תוצאה זהה. עד כה, במבחן התוצאה ה-FSR מבית AMD אמנם לא יצא עם ידו על העליונה, אך כן נתן תחרות בריאה.

ניכר שתחרות זו עולה מדרגה כעת, עם הידיעה לשמה אנו מתכנסים פה כעת: מידע מהימן אשר מגיע מאתר VideoCardz המדבר על שיטה משופרת לשימוש בטכנולוגיה זו במשחק הטרי Deathloop, חושף שב-17 למרץ צפויה AMD להשיק את הגרסה השניה של טכנולוגית ה-FSR שלה באופן רשמי.

הכפלת הביצועים ללא הבדל ניכר באיכות הויזואלית, היתכן?
מקור התמונה: videocardz.com

על פי תמונה אותה חשפה, נראה ש-FSR 2.0 הולכת להתבצע באופן מעט שונה, אך לשמור על קו אחיד עם זו הראשונה: היא איננה מצריכה יחידות עיבוד ייעודיות להאצת Deep Learning (כאלו שמובנות בכרטיסי ה-RTX של NVIDIA). באמצעות שמירה של מידע זמני ו-Anti-Aliasing מותאם היטב, היא מציעה איכות תמונה טובה יותר מהגרסה הקודמת בפרט, ואיכות תמונה זהה עד טובה יותר בהרבה בכותרים בה היא נתמכת בכלל. בדומה לגלגול הראשון, גם הפעם הצפי הוא שהטכנולוגיה תהיה חופשית לפעול גם על כרטיסים גראפיים של המתחרות NVIDIA ואינטל, ללא הגבלות מלאכותיות כלשהן על המימוש והיישום.

מקור התמונה: videocardz.com

בתמונה נוספת אשר נחשפה ניתן לראות מספר ממוצע של פריימים לשניה של 53 ברזולוצית 4K עם Ray Tracing מופעל, ומספר פריימים לשניה כמעט כפול של 103 במצב Performance, עם FSR 2.0. צפו לעוד פרטים בימים הקרובים!