כרטיס קול ACS-200 תוצרת APHACHE MICRO - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס קול ACS-200 תוצרת APHACHE MICRO


yaviny

Recommended Posts

ניסיתי.

הרכיב עובד כי כנראה למרות ש- APACHI כותבים שזה רכיב מיוחד שלהם הוא כן תוצרת C_MEDIA . היציאה האופטית שאינה חלק מהרכיב עדין לא עובדת ובתפריט של הנגן של C_MEDIA אין אופציה להפעיל אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

מה שאני אסביר כאן חייב להיעשות לפי סדר ההסבר(הפעלתי כבר כרטיס כזה ב XP

1 תוריד דרייבר מעודכן מהאתר של APACHE

2 תסיר גם את הדרייבר וגם את התוכנה שמסופקת עם הכרטיס

3 תתקין את הדרייבר המעודכן.

4 תתקין תוכנה מעודכנת

5 תלך לאופציה של הרמקולים ותהפוך אותה ל2 בלבד.

שים לב שלאחר שהפכת ל 2 אתה יכול לשנות אופציות ב SPDF

כעת יש לשנות את התדר מ44 ל 49 או ההיפך אני לא שוכר במדויק.

ולהצע איתחול אם עדיין לא קיבלת את היציאה האופטית עובדת

בעיקרון עשיתי את זה מספר פעמים וזה עובד פיקס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יציאה אופטית של הכרטיס להקלטה על מיני דיסק עובדת תחת WINDOS 98 אבל לא עובדת עם WINDOS XP .

היש למישהו פתרון

למען האמת כן.

לפני כשבועיים פרסמנו לדילרים שלנו (במילים פשוטות מי שמכר לכם את הכרטיסים קיבל עדכון טכני) איך לפתור את הבעיה.

הגליון הטכני מובא לפניכם (אני מקווה שאני לא עושה פרסומת)

http://www.aztek.co.il/magazin/AztekMagazin1.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

תודה למשיבים, כעת זה עובד גם אצלי.

אני חייב לכתוב לידיעת כולם בי הכרטיס נקנה לפני כחצי שנה. הרבה מאד פניות ליצרן בדואר אלקטרוני במספר שמות לא נענו.

בשלב ב פניתי לאזטק בטלפון ובעיברית. איש התמיכה שענה לי נתן לי להבין שזו בעיה שלי והוא כנציג היבואן בארץ לא רואה מתפקידו לדאוג לפתרון הבעיה שלי. אני לא אקנה שוב מוצרים שמיובאים ע"י אזטק אם זו רמת התמיכה שלהם וממליץ גם לכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה אדון יניב,

אבל אם היית קורא את התשובה שלי (לפני התגובה האחרונה שלך) היית מקבל פתרון מלא ומפורט.

ודרך אגב ...אני גם מאזטק ואני מציין זאת תמיד בחתימה שלי ... כך ש:

א. טענותיך שאנשי אזטק לא מטפלים בך אינם כל כך מדויקות.

ב. התמיכה הישירה אמורה לשרת בעיקר את הדילרים ולא את המשתמשים הסופיים (אבל בד"כ אנחנו חורגים ממנהגנו וכן פותרים בעיות למשתמשים סופיים)

ג. אם רכשת את הכרטיס לפני כחצי שנה, ע"ג האריזה לא צויין שהכרטיס מתאים ל WinXP ו ... בכל זאת קיבלת פתרון

ד. אזטק היא לא היחידה בארץ שמייבאת כרטיסים כאלה, לדעתי היית אמור לפנות למוכר ממנו קנית את הכרטיס והוא היה מקבל תמיכה מלאה ומפורטת מאיש התמיכה של אזטק. (ושוב אם היית קורא את תגובתי הקודמת לפני שטרחת להשמיץ את השירות באזטק היית מגלה שכל לקוחותינו, ומי שקרא את תשובה, קיבלו הסבר מפורט לפתרון הבעיה).

בברכה,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נציג אזטק נכבד

א. הסיפור שספרתי היה לפני מספר חודשים. תשובה פה לפתרון הבעיה הגיעה ראשונה מאדם פרטי ורק שניה ממך כנציג החברה.

ב. הכרטיס כן יובא ע"י אזטק ואת הטלפון אליו פניתי מצאתי בתוך האריזה.

ג. מי שקונה חמרה גם אם לא כתוב עליה במפורש שהיא תומכת מצפה שהתמיכה תגיע ומהר.

בכל מקרה סוף טוב הכל טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...