בעייה ברשת ! - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעייה ברשת !


KoM

Recommended Posts

יש לי בעייה רצינית ברשת הבייתית שלי, אשר נהפכה למאד מאד איטית, יש לי שלושה מחשבים המחוברים לרשת הזאת המגיעים כולם לאותם סוויטצ'. עכשיו לאחרונה קצב ההעברות בין המחשבים ירד בצורה מדהימה לפשוט קצב מגוחך של 80 מגה בייט ב-40 דקות !!! מה עושים ? מה יכול לגרום לזה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כשאני ממחבר את המחשב הנייד רואים שהוא שולח מידע רב מאד, למרות שהוא כרגע בקומה למטה נמצא במצב שינה !!! אני לא מבין את זה, וזה חוסם לי את כל הרשת לגמרי !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע אם זה יעזור לך (אני גם לא מבין גדול במחשבים נשאים ואין לי מושג עם הכרטיס שלו מובנה או כרטיס "רגיל" כמו כרטיסים לPC)

אבל כשאני וחברים שלי ניסינו פעם לחבר השתמשנו בשתי כרטיסים אחד חדש שקנינו לצורת העניין ואחד שלי שהיא זרוק זמן מה אצלי במגירה (זה היה כרטיס של CNET שקניתי שהתינו לי מזמן את הניסיו של ADSL)

קיצר אני אגש לעניין קצב העברת הנתוניים ברשת היה על הפנים משהו בסגנונן המהירות שאתה ציינת (רצינו להעתיק משחק DOS ישן ממחש שלו לשלי משהו כמו 200 קיי ולקח לזה המון זמן) והכל היה תקין התקנו דרברים מחדש הגדרות (TCP/IP) לא עזר והוינדוש לא התלונן שהכרטיס לא בסדר או משהו.

קיצר קנינו כרטיס חדש במקום שלי והפלא הפלא הכל עבד נפלא בדיוק עם אותם הגדרות אז אולי משהו עם הכרטיס נדפק?!

נ.ב

עם חבר אחר שלי קרא דבר נורא מוזר ניסינו לעשות אצלו וזה פשוט לא עבד הכרטיס הותקן והוגדר אבל לא רצה לתפקד הינו עובדי עצות החלפנו 2 כרטיסי רשת ולא עבד. ונחש מה הייתה הבעיה פעם נוספת כסניסינו להתקים הכל מחדש חבר שלי תקע את הכרטיס רשת בSLOT PCI אחר והכח עבד חלק די מוזר כי הווינדוס לא התלונן על שום בעיה שהכרטיס רשת היה מחובר לPCI הראשון וגם הפינגים שחזרו מהכרטיס היו בסדר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא נגיד ככה ! עשיתי הרבה בדיקות וזה הולך ככה :

כששלושת המחשבים מחוברים להאב, ההאב משתגע והרשת תקועה, כרק שניים מחוברים, ולא משנה כרגע איזה שניים, כי זה לא משנה, הרשת עובדת אחלה !!!

מה זה יכול להיות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאתה מתאר נשמע כמו Broadcast storm. בדר"כ כלל נגרם מכרטיס דפוק או ממשק דפוק ב HUB שלך. תנסה כל מיני וריאציות של כרטיסי הרשת והממשקים ב HUB. אם הממשק ב HUB דפוק יכול להיות שהוא משדר לך "זבל" כל הזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא משחק בממשק ב HUB. זו הבעיה של HUB. זה מוצר טיפש. מה שאני מציע זה כמובן קודם כל לבודד את הבעיה: האם זה ממשק ב HUB או באחד מכרטיסי הרשת של המחשבים. במידה והבעיה היא ב HUB אל תתחבר לממשק התקול ותראה אם אתה מצליח לעבוד נורמאלי. אם עדיין הבעייה ממשיכה לצערי אין שום פתרון אחר חוץ מלהחליף HUB. תנסה לקחת HUB אחר ממישהו ולראות אם הבעיה נפתרת.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...