my face is frozen from happyness הפאוור בוק הגיע - עמוד 4 - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

my face is frozen from happyness הפאוור בוק הגיע


Recommended Posts

Holy..

כנס ל Sourceforge.net

תריץ חיפוש למשל לתוכנות מוכרות (שיתוף קבצים כגון emule,bittorrent או תוכנות מסרים כגון ICQ וכו'), וכמעט לכולן יש תחליף למק..

כמובן שכל התוכנות שנמצאות שם ניתנות להורדה בחינם..

Vatos Locos - אולי החיסרון היחיד זה כמות המשחקים שקיימת למקינטוש..

ואגב

כל המשחקים? רק פיסי

ממש לא, מה עם קונוסולת המשחקים ? ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

Just as a side note, everything you can run on windows you can run on Linux, there are emulators for the system (Cedega) and OpenGL games are fully supported under Linux with a regular emulator that can run Win32 executables.

Also, many of the replacement software both for mac and for Linux are much better than what you have for windows (for exmaple MLDonkey combines 10 different types of P2P programs in one simple program and works perfectly with all of them).

Windows has very few advantages over Mac OS and Linux, mostly since nearly everything is built for the Win32 API and those advantages are clowded over by vast security vulnerabilities.

The powerbook is quite expensive in comparison to "regular" laptops, for 2000 $ you can get a better (spec wise) laptop.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידידי הטוב ARMAGEDON :

CEDEGA לא יכול לעבוד על LINUX/PPC כיוון שיש בו הרבה קוד בX86 ASEMBLER אבל יש פרויקט שממיר את WINE כך שהוא יוכל לבצע אמולציה של X86ASM אבל זה בשלבים מוקדמים אם זה יהיה גמור אז יהיה אפשר להפוך את גרסת הCVS של CEDEGA כדי שתעבוד בLINUX/PPC רק שזה יקח עוד קצת זמן(כעיקרון מה שהם עושים זה להפעיל את WINE תחת QEMU וכך להפוך את WINE למדמה חלונות תחת X86 בתוך PPC)

אני התנסתי בPEAR PC זה תוכנה נחמדה אבל עדיין יש בעיות עם מיהרות היה שם בן אדם עם מחשב עם דואל אופרטון 250 והמחשב שלו היה איטי מG3 400MHZ וחוץ מזה אין תמיכה בVIDEO HARDWARE ACCELRATION כך שזה מאוד איטי

עוד משהו משחקים במאק נראים הרבה יותר טוב (לא יודע איך כנראה זה פשוט איך שהמחשב מעבד את זה) ויש הרבה משחקים למאק:SIMS 2 (עומד לצאת) COD:UO (יצא) UT 2004 (יצא)

בשביל לא להאריך את הרשימה ניתן לכם אתר טוב בנושא http://www.insidemacgames.com/

בVATOS אני בעוד הרבה אנשים ברץ משתמשים בלינוקס בלי ווינדוס בכיף תאמין לי שאני אף פעם לא מקנה באח שלי שנתקע לו המחשב וד"א אני מפעיל את כל המשחקים אלא תחת לינוקס(NATIVE וCEDEGA):

FIFA 2005 HL2BETA COUNTER STRIKE SOURCE COD:UO UT 2004 AAO C&C:GENERALS ועוד כמה זה עובד מצויין חוץ מFIFA 2005 שיש בעיה בתפריטים אבל זה נראה יותר טוב מבווינדוס(לא יודע למה זה משונה)

ואני ממליץ לכל בן אדם שיש לו סבלנות ולא כבד(או לא בכלל) לעבור ללינוקס

ד"א כל התחלופות הם פחות או יותר כמעט אותו דבר(יש BITTORRENT EMULE KAZAA)

כנראה שלך היה בעיה שהתקנת ועכשיו אתה אומר שזה לא תחליף טוב

לי זה קרה בשנת 2001 שלא הצלחתי להתחבר לאינטרנט אבל שיצא מנדרייק 10 ניסיתי הצלחתי ומאז לא עזבתי את מנדרייק(אני רוצה לעבור להפצה אחרת אבל האינטרנט תוקע אותי כיוון שיש לי כבלים אבל עוד מאט אני מחליף לADSL ככה שזה עובד בכל הפצה.עוד משהו התקנתי כבר GENTOO YOPER DEBIAN SUSE FC2 MANDRAKE וכנראה אני ילך או לSUSE או לGENTOO או לYOPER)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי את CEDEGA.. די צולע אצלי...

בכל מקרה, יש לי כרגע גם לינוקס וגם וינדוס. הוינדוס בעיקר למשחקים, אין מה לעשות.

חוץ מכל הדברים שהוזכרו, היתרון הכי גדול של מאק ולינוקס על פיסי זו היציבות, אם בחלונות צריך לעשות ריסט כל כמה שעות או לפרמט כל כמה שבועות רק בגלל שהוא "מועמס" ורואים בעיות איטיות זה מראה כמה חלונות דפוקה מיסודה. הרעיון מצוין הביצוע לוקח בחסר.

מצד שני עם לינוקס אני יכול שעות ללא חשש לעבוד עם מסמכים, לשמוע מוזיקה, לגלוש וכו' ללא שתהיה ירידה ביצועים מזערים בכל הזמן הזה.

אגב תחליפים למה שציינו פה: Winamp/Emule/Kazaa/ICQ/MSG - שלוש תוכנות: GAIM, Xmms, MLdonkey. כל שלוש התוכנות ברמה גבוהה ביותר, אין שום פשרות.

הפשרות היחידות זה בPC. זו הפשרה כשאתה מנסה לעשות הכל 100% non-technical ו- userfriendly.

אבל שוב, משחקים - . אם כל המשחקים היו יוצאים גם ללינוקס מזמן הייתי מוחק את העלוקה הזו שמשתלטת לי על המחיצה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל שוב, משחקים - PC. אם כל המשחקים היו יוצאים גם ללינוקס מזמן הייתי מוחק את העלוקה הזו שמשתלטת לי על המחיצה..

פשרה טובה - קונסולת משחקים. גם תרוויח משחקים שלא יצאו ל-PC לעולם או יצאו מאוחר יותר. כמו כן זה כמעט - אני נזהר בדבריי - כמעט, מוחק לחלוטין את אחד היתרונות הכי גדולים של ה-PC על פני ה-.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחקי מחשב לדעתי פשוט יותר טובים. כאילו מה הקונסולה הכי חדשה, הXBOX\GAMEQUBE? הן כבר סוגרות וותק של שניים או יותר והרבה יותר כייף לשחק אם מקלדת ועכבר (חוץ ממשחקי פלטפורמות). כאילו ניסיתם לשחק C&C generals או משחק אסטרטגיה\FSP אם ג'ויסטיק? זה פשוט לא זה. בגלל זה אני חושב שלמי שגיימר ורוצה לינוקס\MAC אז הוא חייב להחזיק גם חזק בבית.

אבל למי שלא או איש מקצוע שחייב תוכנה מסויימת שיש רק לPC אז אני לא רואה שום סיבה שבעולם למה לא לעבור לMAC או . אני יודע שאצלי הווינדוס כבר עלה לי על העצבים לגמריי ואם היה ICQ נורמלי וAOL לMAC כבר מזמן לא הייתי נוגע בPC שלי עד שHL2 יצא :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...