תרגום XBOX - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תרגום XBOX


theone123

Recommended Posts

1) ה-DVD של ה-XBOX אינו תומך בעברית בדיוק כמו 95% מנגני ה-DVD הרגילים שמצויים בשוק. ה-5% הנותרים עושים זאת בצורה נוראית ועם לא מעט בעיות.

מה הפתרון? אם אתה כבר מנגן סרט DIVX דרך כונן DVD, כלומר, צרבת את הסרט על דיסק מהמחשב שלך אני ממליץ לך להכנס לאחד מאתרי שיתוף הקבצים הישראליים ולקרוא כיצד "מטביעים" כתובית לתוך ה-DIVX. זאת עבודה יחסית קלה שלא לוקחת למחשב כל כך הרבה זמן, תלוי איזה מחשב יש לך כמובן.

2) -ALI-G - חבל שאתם סתם מטעה אנשים. יש אפשרות לשלוט על הDVD על שה-XBOX דרך השלט שמקבלים עם המכשיר. לוחצים על כפתור ה-MENU בעת טעינת לכונן ומקבלים את האפשרויות להרצה אחורה, קדימה, להפסקת הסרט, הפעלת הסרט ועוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-XBOX אינו תומך בניגון ישיר של DIVX מהכונן, התשובה שלי כוונה באופן כללי לנגן שמנגן גם DIVX באופן ישיר.

כדי לנגן DIVX דרך דיסק שמוכנס לכונן של ה- יש צורך להפעיל תוכנה לניגון DIVX שיש לך על ה- או את ה-XBMP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש בעצם צריך תוכנה בשביל לצפות ב DIVX על גבי ה XBOX?

היא חוקית או שזה תוספת פיראטית? ואיך מפעילים אותה... שמים את הדיסק של התוכנה ואז מחליפים את הדיסק ושמים דיסק עם הסרט DIVX?

יניב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככה,

אני יודע שהרבה יותר נוח להתקין מוד צ'יפ בXBOX ואז להתקין לו מערכת הפעלה שמאפשרת לך להתקין ולהריץ תוכנות. אח"כ אתה יכול להתקין מה שאתה רוצה (כולל (גיבויים ל)משחקים) וגם להעתיק איזה קבצים שאתה רוצה (כמו סרטים, ...). הXBMP שהזכירו פה נותנת להריץ קבצי מדייה וגם אמורה להפעיל כתוביות. אני לא יודע איך זה בגרסאות חדשות, אבל בישנה שלי יש זה עובד רק עם קבצי כתוביות קטנים ולא עובד עם שלמים. בקשר לנושא של העברית הייתי חושב שזה יהיה עוד יותר מסובך.

בקשר לאם זה חוקי - המוד צ'יפ חוקי, המערכת הפעלה חוקית, המשחקים, אם הם גיבויים, חוקיים, הXBMP והXBMC חוקיות והקבצי מדיה חוקיים אם הם לא מפרים זכויות יוצרים. אז בעצם הכל חוקי וזה לא וורז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה, מגניב לא ידעתי שה כזה פתוח ליכולות...

אני עדיין עם ה PS1 שלי שבקושי שיחקתי בו (רק טחנתי אותו 8 חודש אחרונים שלי בצבא חחח)

בקשר לוורז סתם עניין אותי אם זה חוקי או לא

לא באמת אכפת לי ;)

יניב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פה נועלים ת'רדים חופשי גם על דברים שהם חוקיים לגמרי והמודרים לא יודעים את זה, אז רק הבהרתי (זה לא היה מכוון אליך).

בקשר לזה שהאקס בוקס פתוח לדברים - כן ולא. צריך מוד צ'יפ, כלומר לפרוץ אותו, כדי שיהיה אפשר לעשות איתו דברים (אפשר אפילו להתקין , לחבר מקלדת ולעשות דברים שהיית יכול לעשות עם מחשב עם . מצד שני, בזה שמיקרוסופט משווקת את האקס בוקס עם הארד דיסק זה בעצם עושה את זה די קל להתקין עליו דברים. אני למשל אפילו לא צורב דברים שאני רוצה להריץ על הXBOX, אני פשוט מעביר את זה אליו דרך האת'רנט שיש לו (גם זה לא התקנתי לבד אלא בא עם המכשיר) זה בדיוק כמו להתחבר לאתר FTP והמהירות היא של 100 מגה-ביט, לא ממש ADSL והרבה יותר פשוט מלצרוב, מה גם, שהאקס בוקס מאוד מתקשה לקרוא צרובים, וקורא כמעט רק דיסקים שצרבת עם צורב די וי די, וזה אין לכולם (פעם עוד היה פחות). הXBOX מתחבר לטלויזיה בד"כ עם חיבור Composite פשוט (בננה), אבל אפשר לקנות מתאם שהוא יתחבר דרך הComponent האיכותי (YPbPr) ואז זה בדיוק כמו הDVDים היקרים (גם לאודיו יש מתאם שהוא מתחבר דרך 5.1 ערוצים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...