תרבות הדיור - והפעם, שכנים מעצבנים - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תרבות הדיור - והפעם, שכנים מעצבנים


Merrymoon

Recommended Posts

יש לי חתיכת שכן מטומטם וגם הבן שלו.

הבן שלו במניוק הקטן הוא קטן מימני בשנה אז הוא כיסח את הדשא בסדר,אבל ב5 בבוקר!!!

אז יצאתי למאניק הקטן הוא אומר מה הבעיות ש'ך?במבטא ערסי כבד,אמרתי לו שאם הוא לא מכבה את הדבר הזה אני דוחף לו את זה לתחת הוא פתאום קופץ עלי כמו איזה קוף תפסתי אותו דחפתי אותו לאדמה יענו על הדשא פתאום האבא השמן שלו יוצא מתחיל לאיים עלי אם צינור מתכת אז קיצור עזבתי אותו,אחרי יום אני רואה את המאניק משתין לי על הגדר!!!

עשיתי את עצמי לא רואה למחרת ב3 בלילה לקחתי את כול הנפצים הלא חוקיים שהיו לי מתחת למיטה :-X

דחפתי לו לתוך התיבת דואר והדלקתי פיצץ לו את כול התיבת דואר,חשבו שהיה פיגוע או משהו אבל אף אחד לא הזמין משטרה צעקו עליו כי חשבו שהוא עש את זה :lol:

מאז שקט מוות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מוזיקה ערבית? 6 בבוקר? (קול של רובה נדרך...)

כל עוד לא מפריעים לי בין השעות 11 (השעות שבד"כ אני חוזר) בלילה ל 7:30 בבוקר (קמים לעבודה) אין שום בעיה.

רוב השכנים כאן די מבוגרים, אז אין הרבה רעש.

מדי פעם, במיוחד בחופש באים תיכוניסטים ב2 בלילה יושבים על הספסל מתחת לחלון וצועקים (קומה 1).

הפרוג'קטור תמיד פותר את הבעיה.

חוצמזה, כל שבת אחרי הצהריים, כמו שעון, איזה אבא והבת שלו בבניין ממול מתחילים לריב. שומעים אותם כאילו הם צועקים לך בתוך האוזן.

די משעשע לפעמים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואי שכנים מעצבנים זה באמת ח*א

אצלי כמעט כל הבניין זה זקנים כאלה

אבל משום מה הם אף פעם לא מתלוננים

כשאני שם פרודיג'י על פול ווליום

ואז זה מוציא את כל הכיף מהעניין :/

חוץ מהזקנים שזה בערך כולם בבניין יש

עוד משפחה אחת עם אחת שמבוגרת

ממני בשנה וואי איזה שווה...

טוב אבל לא נדבר על זה עכשיו

אבל זה באמת מעצבן כשאני מנסה לעצבן

את השכנים עם קצת פרודיג'י בצהריים ככה

ולאף אחד לא אכפת!!!

וניסיתי smack my bitch up וגם breathe

וכמובן האהוב עלי אישית, firestarter (אפילו שזה

לא כזה שיר רועש,לא כמו האחרים לפחות)

הדבר היחידי שבאמת מעצבן זה שמדי פעם באים כל מיני

צעירים למיניהם לאיזה מקום 20 מטר מהבית שלי ועושים

פול רעש כל הזמן וזה מזה מעצבן, אבל זה בסדר בדר"כ,

כי יש בבניין ליד איזה מפקח במשטרה או משהו והוא תמיד

אוהב לצרוח עליהם ולהביא ניידות ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחח הזכיר לי

לנו יש כפרים ערביים ממש ליד

אז כל שישי יש חתונות (אבל גם בשאר ימי השבוע)

אתה קולטים צרורות כל הזמן.. המשוגעים האלה כל הזמן יורים.....

פעם הייתי עם חבר שלי שם הלכנו לאסוף את אחותו... אנחנו קולטים מגבניקים עוצרים משפחה שלמה (מגיל 2 עד 90) בגלל שהם ירו ברובה.....

חח איזה צחוקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אאצלי בבנין יש לשכנה כלב שחייב להתערב בריבים של הכלבים,כל פעם שכלב נובח הוא נובח עליו ואז עוד אחד מצטרף ויש מקהלה :silly: השכנה לא יכולה לסתום לו את הפה...

וכל החופש לא יכולתי לקום מאוחר כי השכנים עשו שיפוצים לכל הבניין שלהם ויש רעש נורעי אפילו שסוגרים את החלונות.

אבל חוץ מזה יש גם שכנים נחמדים (שקונים מהם בשר במחיר טוב בחנות שלהם ::)), או כמו שאומרים "עדיף שכן קרוב מאח רחוק".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב3 בלילה היה לי FCM בAAO פתאום אני שומע כלבים נובחים אני מסתכל מהחלון רואה להקה שלמה של כלבים ואני מדבר לפחות 10 כלבים לקחתי את הרובה אויר שלי התחלתי לירות אליהם,בדרך כלל אני אוהב כלבים אבל לא כאלו~!!!

חוץ מזה פגעתי להם בתחת לא שרציתי להרוג אותם :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שציינתי מקודם, הדירה ממולי היא דירה להשכרה וכל הזמן משכירים אותה לכל מיני חולי נפש ו... מפגרים, קיצר. חוצמזה, זה בניין מלא זקנות ורק משפחה אחת בתווח הגילאים של שלי והבן שלהם (שכן שלי) אני ביחסים מעולים איתו עוד מכיתה ה'.

אז ככה. בהתחלה היו משכירים אותה ל-3 גברים נכים שכלית ופיזית. 2 היו שמנים כמו לא יודעת מה והם היו הולכים מכות על הטלויזיה בחדר המדרגות, ממש סומו, הם היו עושים את זה בלי חולצה הרבה פעמים וזה היה מראה מזוויע. חתולה שלי המליטה פעם והגורים גדלו קצת והורדתי אותם למטה לשחק והם באו לחזור לבד למעלה ואני הולכת אחריהם ושומעת אותם מייללים כאילו מישהו בא להרוג אותם. מה קרה? הבבונים המגודלים האלו שוב הלכו מכות בחדר המדרגות והקטנים פחדו לעבור... :-\

עד שהחולי נפש האלו עזבו (שלא נדע, הם היו רואים ערוץ הילדים כל הזמן והם בני 30 או יותר ותמיד "הלב" בפול ווליום שכל הבניין ישמע) אז עברו לשם 2 זונות. כן כן, זונות! אני רצינית לגמרי... לא, לא 2 מהגרות אוקראיניות לא חוקיות, סתם, כונפות מכוערות כאלו מכאן. הן תמיד היו מדברות בקול מה רם, אפשר היה לשמוע הכל אצלי, ובלילה כשהן לא היו מביאות לקוחות אז הן היו מספרות חוויות ומשם אני יודעת שהן הזונות היחידות ממין נקבה בכל תל-ברוך. אוי, מה שהאוזניים הבתוליות שלי שמעו אז! אתם לא רוצים לדמיין. ב-3 בבוקר! לא יכולתי לישון. הן גם היו מעשנות חשיש כל הזמן והכל היה נכנס לי לחלון ואני לא יכולה לסבול את הריח. באותה שנה הייתי י"ב והייתי חייבת את כל שעות השינה שלי. תמיד הייתי טובה במתמטיקה, בראש ההקבצה בלי להתאמץ ופתאום, בי"ב כל מטמטיקה על שעות אפס! וכל יום היתה שעת אפס! אני לא טיפוס של בוקר, אני מעידפה לנמנם עד 9 אחרת אני לא מתפקדת והנה לא נותנים לי לישון לא בבוקר ולא בלילה. הייתי באה לא מרוכזת עם שקיות מתחת לעיניים ונרדמת על הספרים. אם לא טריגונומטריה שבאה לי טבעי, הייתי נכשלת. הייתי צריכה לשלם כסף לשיעורי תגבור אחה"צ ערב. לעזזל הזונות האלו... הלוואי קיבלו איידס והתפגרו. >:(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה מזכיר לי משהו,היה לי שכן שאבא שלו מליונר אז הוא בנה לו בית קיצור,הבן אדם חולה נפש וכול שבוע התאשפז הוא גר אם תוכי ענק!!!

מזה מפחיד נראה כמו תוכי רוצח :(

קיצור הוא היה נשוי לאיזו כושית שחשבה שכול הילדים שהלכו ברחוב הם הילדים שלה גם חולת נפש  היה להם נראה לי אותו חדר באברבנל :lol:

קיצור אני וחבר שלי הולכים ברחוב אחרי משחק כדור סל אצלי בחצר אני מלווה אותו הביתה והיא יוצאת כנראה ראתה אותנו מהחלון צועקות מתוקים תחזרו  הביתה אני רציתי לרוץ הביתה ולהביא לה מחבט בייסבול בראש אבל חבר שלי כזה חננה הבן אדם שור אבל בחיים לא מרים יד :-\

קיצור המשכנו ללכת המטורללת הזאת התחילה לרדוף אחרינו אז התפצלנו אני רציתי לבית שלי והוא לשלו שזה במרחק של רחוב והמטומטמת לא ידעה אחרי מי לרוץ אז עמדה איזה 5 דקות במקום פתאום התחילה לדפוק לי בטירוף על הדלת מזלה שהכלב שלי היה קשור קיצור אבא שלי התקשר למשטרה ועשיתי ל  :hi:

מהחלון לתמיד :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבניין שלנו, בניין ישן, מימי העליה הרביעית ככה (בין 70 ל 80 שנה), ישנם זוג ערמדים, המתגורר מולנו.

זוג מטונננננפפפפפפפפפפפפפפפיייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםם, יום אחד אצית להם את הדירה המזורגגת שלהם! לא הפסיקו לדחוף ת'אף שלהם לכל חור, לא צריך לספר לכם על השכנים מהסוג הזה...

הבעל (כמה מפתיע), מתנדב במשטרת , זו ראיה אחת לאופיו העלוב. האישה לא עובדת כבר שנים ורק מקרקרת כל הזמן. היו להם כמה עניינים לא סגורים איתנו, בעיקר עם אבי, עניינים הנוגעים לעתיד איכות הבניין, שכביכול תלוי בנו. עכשיו הם "מציקים" לי (אבי כרגע בסטלה / אקא תרדמת, מזה כבר כמעט שמונה חודשים), בנוגע לחלטה על בנייתה של דירה נוספת מעלינו, אשר תאפשר הוספה של מעלית לבניין והדבר יביא לכך שערך הבניין ודירותיו יעלה. נשמע פשוט ואיכותי, אבל העניינים קצת יותר מורכבים, אחסוך את זה מכם.

שני מטונפים, אני רק מייחל לרגע שבו אוכל להתעופף מהשכונה הזאת, מהעיר הזאת, למקום הרבה יותר איכותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...