תעודות הזהות החדשות - בעד או נגד - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תעודות הזהות החדשות - בעד או נגד


tomz

Recommended Posts

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מה אכפת לי כמה אנשים יש במדינה אני לא מבין על מה אתם קטנוניים כל כך, כל דבר מדליק אותכם כל דבר משגע אותכם יאאלה זרקו 50 שקל וגמרנו מה הבעיה שלכם, כל דבר אתם מצפים לקבל בחינם?

אז מכריחים, מה לעשות.. גם מכריחים אותכם לשלם מיסי מועצה וכל החרא הזה.. אלה החיים, תגידו תודה שזה רק 50 שקל

מה אתם חושבים שכל המכונות וכל הטכנולוגיה הזאת באה למדינה בחינם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא ממש יודע מה היתרונות של הכרטיס המגנטי הזה , אבל אם אין יתרון ממש רציני , לדעתי זה מיותר.

היתרון היחידי בשבילנו יהיה שבמקום להסתובב עם הבד דמוי עור הזה בעובי של חבילת דפים ובגודל ענקי נוכל להתסובב (ממ... האמת שבינתיים לא הוצאתי אותו מהבית חוץ מבנהיגה ובלשכת גיוס) עם כרטיס רגיל שנכנס לארנק בקלילות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואי וואי, אבל אם תעודה כזאת נגנבת זה כמו חוגר שנגנב, זאת הרי תעודה אלקטרונית ואפשר לעשות איתה דברים כמו לשלם כפי שנאמר פה מקודם. אם אנשים השתמשו בת"ז רגילות וגנבו זהויות של אנשים ככה וחגגו על חשבנם, אז תחשבו פי כמה הנזק יהיה גדול עם תעודה כזאת. ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היתרון היחידי בשבילנו יהיה שבמקום להסתובב עם הבד דמוי עור הזה בעובי של חבילת דפים ובגודל ענקי נוכל להתסובב עם כרטיס רגיל שנכנס לארנק בקלילות

קוראים לזה רשיון נהיגה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אם זה בחינם, אז האזרחים ישלמו על זה רק בצורה עקיפה (מיסים). הקטע הוא שגניבה של דבר כזה יכולה לגרום לבעיות רציניות לכל אחד. חובה שיהיה פיקוח במקומות שאפשר להשתמש בהם, אבל אז לא הגענו לשום מקום, כי הפעם אנחנו מחכים את אותו התור, רק עם חתיכה ממוחשבת שהסיכויים שהיא תאבד/תיגנב הרבה יותר גבוהים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיותר לחלוטין לדעתי. אם הבעיה היא הגודל של תעודות הזהות למה לא להמציא תעודות זהות פשוט יותר קטנות?! זה לא נראה לי כל כל מסובך ::)

נראה לי בזבוז לא יאומן של כסף, במקום לחשוב על פתרונות לבעיות האמיתיות והענקיות של המדינה זה מה שעכשיו מאד חשוב להם להמציא, יופי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי ההצעה לתעודות הזהות האלקטרוניות החדשות,

עכשיו אני שואל את עצמי, למה אני צריך לשלם על משהו שהמדינה מכריחה שיהיה לי אותו?!

דבר ראשון גם אני שמעתי על ההצעה לבנות רכבת תחתית , לפני 5 שנים , אז שמעתי... אין מה לדאוג - זה לא החלטת ממשלה. אם זה באמת רציני אז סביר שזה רק איזו חברת הייטק שרוצה לעשות כסף ואיך שהו בעזרת קשרים הצליחה להציג את זה כהצעה לדיון - זה די אופייני בישראל (קומבינות קומבינות... והעיקר לעשות כסף בלי לחשוב על השלכות). בכל מיקרה השקעת הכסף שהמדינה תצתרך לספק בשביל לבנותאת השרותים שינצלו דבר כזה היא לא קטנה (זה לא רק להוציא תעודות).

לגבי השאלה שלך - אז כדאי שתתבגר - אתה צריך לשלם על משהו ש"המדינה מכריחה שיהיה לך" לא מאתמול (על מיסים למשל שמעת ? על ביטוח חובה שמעת ? וזה רק דוגמאות כלליות) , אז באמת לא צריך לעשות סיפור (ונגיד שזה היה סיפור רציני) מ 50 שקל בשביל דבר כזה, אם זה המחיר בשביל להיות אזרח במדינה מודרנית שמציגה קידמה - אני מוכן לשלם גם על התוכי שלי 8)

לגבי הכסף ומה קורה אם נגנב - קצת נלחצתם והגזמתם , זה גרוע בדיוק כמו שנגנבת תעודה כחולה רגילה. המטרה היא ליעל ולשפר - להכניס יותר פרטיים בשבב של התעודה - כמו: איזור מגורים , דרכים ליצירת קשר , מידע על ביטוח רפואי , אל איזו קופת חולים האזרח מבוטח , על מחלות קריטיות שכדאי לדעת עליהם במקרה של טיפול בו האזרח נמצא בשטח חסר הכרה או ללא יכולת לתת פרטים או אלרגייה לחומרים ולתרופות מסוימות,על מצב נפשי, על קרובי משפחה או אזרחים אחרים איתם אפשר ליצור קשר במיקרה חרום, ואין סוף עד כמה אפשר להכניס פרטים חיוניים במקריי חירום , כמו כן פרטיים שיכולים לייעל מתן שירותים של המדינה.

לגבי תשלומים , זה צעד אחד קדימה - שאותו באמת כדאי לשקול , אבל שוב - לא מדובר בכרטיס אשראי אלא תשלומים למדינה, אז אין ממש אינטרס לגנוב אותו בשביל כסף , אבל שוב , נושא זה קצת יותר מסובך - אבל הרעיון הכללי לגיטימי לגמריי .ולגבי התשלומים - זה משהו שולי מבחינת יתרון בעיני , ותמיד אפשר לשלב את זה עם כרטיס אשראי ואז להשיג את אותה היעילות בלי הסיכון הפוטנציאלי.

אז תחשוב - שיקרה לך משהו חס וחלילה ואתה רגיש או גרוע מיזה אלרגי לאיזו תרופה ומקבל בגלל זה טיפול לא נכון שפוגע בך או שקורה מקרה חרום ובגלל הזמן שמנסים לברר פרטים עליך ועל המידע הרפואי שלך אתה עלול לאבד את החיים או לקבל פגיעה קבועה לכל החיים - עכשיו תחשוב על כולה 50 שקל שפותרים את הבעייה - על זה אתה מנסה לחסוך ? (תקנה אלבטרון במקום והנה יש לך אפילו כסף לשווארמה, פלאפל וקוקה קולה או פנטה - יש גם דיאט ).

ושלא יעבדו עליכם !!! ;D

צ'או..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיסים? ממתי המדינה מכריחה לשלם מיסים?

אני יודע שאני לא משלם, כשאני יעבוד אני ישלם,

כנל לגבי ביטוח חובה, אני לפחות לא משלם כרגע ביטוח חובה,

כל הדברים האלה מכריחים אותך, זה כמו לשלם שכר דירה, אתה מקבל תמורה,

פה המדינה מכריחה אותי להישתמש בתעודת זהות, שמצידי שלא יהיה לי אפילו, זה לא כמו שלא יהיה לי אוטו או עבודה שאני רוצה ובגלל זה אני משלם

פה מגיע הבעיה של הכסף, שאני מחויב לשלם , ו50 שקל, גם לי זה כלום, אני עושה את זה בחלוקת עיתונים אחת, ועוד כסף ללאוכל ושתייה אחרי זה, אבל יש אנשים שכל שקל חשוב להם, בעיקר משפחות מרובות ילדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיף כבר לקפוץ כמה שלבים קדימה

התקנה של ציפ' בתוך הגוף

בארה"ב יש כבר ניסויים של הדבר

הוא בגודל של גרגיר אורז ויכול להכיל הרבה מידע

שמים 2 כאלה , אחד בכל כף יד

וסבבה

אי אפשר לשכוח את זה , אי אפשר לגנוב את זה

מושלם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...