?LG 4120B x12 Dual Layer? שווה ? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

?LG 4120B x12 Dual Layer? שווה ?


Sting

Recommended Posts

בעקבות גסיסתו המתמשכת של הארד-דיסק שלי אני שוקל לקנות צורב בעיקר לגיבויים של כל מיני דברים ...

אחרי שקראתי כל מיני דיונים פה הבנתי ש...

הפיונר הוא מאוד אמין ומדויק

הnec מאפשר שידרוג אבל לא באחוזי הצלחה בטוחים

וה LG מאפשר RAM שנותן אפשרות כמעיין ארד-דיסק נייד

לפי הצרכים שלי נראה לי שה LG הוא הכי כדאי בגלל אפשרות הDVD RAM שהוא נותן

לכן אני רוצה לשאול האם הדגם הנ"ל הוא אכן מומלץ ?

האם יש צורבים אחרים עם אפשרות או דומה לה שיותר מומלצים ?

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה 4120B של אכן מומלץ מאוד לגיבויים ובכלל הוא צורב מעולה.

אני לא יודע למה התכוונת בכותרת אבל הוא צורב X12 על DVD+R ועל DL הוא צורב X2.4

הייתי בכל זאת מציע לך לקרוא את הסטיקי השמן בראש הפורום כי תוכל למצוא בו תשובות לכל השאול שלך כמעט,

במיוחד על הצורב הזה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה הבאת את הביטוי הארדיסק נייד , נייד הוא בטח לו - כשלא כל מחשב יכול לקרוא אותו ואפילו לא כל כונן .

ולגביי גיבויים - אני לא יודע אם זה נורא שתעשה סדר קודם בנרו ואז תלחץ צריבה , מאשר לסדר באקספלורר (ולא יודע בדיוק מה ההבדל הגדול) הארדיסק טוב בגלל הביצועים שלו , הלוואי ודיוידי ראם יגיע אפילו קרוב לביצועי הארדיסק , בגיבויים באמת אין צורך בכתיבה אקראית ורנדומלית של קבצים. לא היתי נלחץ מהקטע של גיבויים - אלא אם כן גיבוי בשבילך זה להעביר איזה קובץ מסכן ביום כל יום להחזיר אותו לדיסק , להזחיר אותו שוב לדיוידירם , לדחוס אותו לפתוח בו ולהתעלעל בו קלות על אותו דיסק דיוידי ראם, לרוב האנשים גיבוי זה משהו אחר - מסות של מידע בבת אחת , אבל שוב - כל אחד והגיבוי שלו.

ככה שמה שאני אומר או ממליץ - הצורב נראה לי דווקא לא רע , קצת יקר אבל לא רע , אבל אם אתה הולך דווקא עליו ומוותר על אחרים בגלל גיבוי - תן עוד מחשבה לעומק בעניין. טכנולוגיות טובות ושימושיות בדרך כלל מצליחות - טכנולוגיות מיותרות - לאט לאט נעלמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל תלוי בתקציב ובמידת הסבלנות שלך. כרגע אני חושב שאם יש לך את הכסף הוא הבחירה הכי טובה מכל הבחינות. אם אין לך את הכסף אבל  אתה רוצה RAM אז LG4082B גם צורב טוב. NEC2500 צורב מצוין. 2510 צורב מצוין. יש ל NEC בעיה אחת שהוא לא קורא טוב מדיות שרוטות או מלוכלכות אבל אם יש לך כונן אז זה לא צריך לעניין אותך.

לגבי RAM. קח בחשבון שזו באמת אופציה חבל"ז לגיבוי, אך לא פרקטית מבחינתך לכמות מידע גדולה שכן הדיסקים יקרים. אני משתמש בה לגבות באופן שוטף את הדברים החשובים שלי אבל זה כולה דיסק אחד.

גיבויים אני עושה על 3 סוגים של דיסקים. -R לדברים שאני רוצה לגבות לאוך זמן ולא משתנים. RW לדברים שאני מגבה אך לא לעיתים יותר מדי תכופות או לחילופין שלא צריך לעדכן אותם. ו RAM רק לדברים שאני מגבה באופן שוטף. יש ל RAM עוד הרבה שימושים. למשל יצירת דיסקים של . כל פעם מוסיפים ומשנים קבצים וכאשר ממלאים את הדיסק אז מעבירים ל-R.

כמובן שאם יש לך סבלנות, אז עכשיו הולכים להכנס עוד צורבים חדשים ועוד כמה חודשים תוכל לקנות משהו יותר טוב או את אותו הצורב יותר זול.

הצורב נראה לי דווקא לא רע , קצת יקר אבל לא רע , אבל אם אתה הולך דווקא עליו ומוותר על אחרים בגלל גיבוי - תן עוד מחשבה לעומק בעניין. טכנולוגיות טובות ושימושיות בדרך כלל מצליחות - טכנולוגיות מיותרות - לאט לאט נעלמות.

יש לך משהו יותר טוב להציע במחיר שלו? מאיזושהיא בחינה? כרגע? מה שמיוחד בצורב הזה זה שבכמעט כל הפרמטרים הרגילים של צורבים הוא מצוין ובנוסף הוא גם נותן DVDRAM.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפיונר הוא מאוד אמין ומדויק

הnec מאפשר שידרוג אבל לא באחוזי הצלחה בטוחים

וה LG מאפשר RAM שנותן אפשרות כמעיין ארד-דיסק נייד

לפי הצרכים שלי נראה לי שה הוא הכי כדאי בגלל אפשרות הDVD שהוא נותן

אני לא שולל שום דבר , פשוט נראה שהוא קפץ יותר מדי על עניין הדיוידי ראם הזה בעיניים עצומות , כשבתכלס לגיבוי רציני אני (וכנראה הרבה חברות אחרות) לא רואה ממש יתרון - גיבוי עובד במאסות - לא במשחקים עם קבצים בודדים , משחקים כאלו עלולים להוביל לחוסר עקביות ו"תקלות אנושיות" בגיבוי לעומת גיבוי שיטתי של מאסות מידע. , אז מה שהמלצתי לידידנו זה לנסות רגע להוריד את עניין הפורמט הזה , ולחשוב מה באמת יותר כדאי\משתלם לו. אבל זו החלטה שלו - זאת היתה רק המלצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...