ת'רד המלצות משחקים - עמוד 7 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ת'רד המלצות משחקים


Milk-Inc

Recommended Posts

header_292x136.jpg?t=1291218251

שם המשחק: Meat Boy

ז'אנר: פלטפורמה

עלילת המשחק:

אתם משחקים בתור ילד בשר שצריך להציל את ילדת הפלסרים בכל שלב ושלב מידיו של ד''ר עובר. בכל שלב יהיו מכשולים שונים וכל שלב יהיה קשה יותר מקודמו.

השלבים קצרים יחסית ולכן אין נקודות שמירה בשלב. כדי לעבור עולם לא תצטרכו לסיים את כל השלבים אלא תצטרכו להגיע למינ' של מס' שלבים קבוע. לכל עולם יש עיצוב וגיוון משלו מה שמייחד כל עולם ועולם. המשחק הוא בסגנון הקלאסי של משחקי פלטפורמה והיכולות במשחק הם הבסיסיות: ריצה, קפיצה ובעיטת קיר.

הערות על הגראפיקה של המשחק:

הסגנון הויזואלי המיוחד והצבעים נותנים יחודיות ותחושה מאוד טובה למשחק ומוסיפה הרבה להנאה שלו.

דירוג המשחק :9.5

דרישות מע':

OS: Microsoft® Windows® XP / / 7

\ Processor: 1.4GHz or faster

\ Memory: 1 GB RAM

\ Graphics: Graphics Card made within the last 4 years (Pixel Shader 3.0, Vertex Shader 3.0)

\ DirectX®: DirectX® 9.0c

\ Hard Drive: 300 MB

\Controller Support: 360 Controller or Direct Input compatible controller

604976_20101210_640screen011.jpg

604976_20101210_640screen020.jpg

604976_20101210_640screen031.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 101
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

sw-logo.gif

שם המשחק: Spelunky

ז'אנר: פלטפורמה/אינדי/קז'ואל

עלילת המשחק:

גיבורנו הוא צייד אוצרות אמיץ שיוצא לחקור מערות תת קרקעיות. במהלך המשחק הוא נתקל באויבים רבים כגון עטלפים, עכבישים, צמחים טורפים ואנשי שלג, מוצא אוצרות רבים, נתקל בחנויות המוכרות ציוד וכלי (כן, במערה תת קרקעית...) ומציל נערות במצוקה הנקלות לדרכו.

המשחק משלב שני ז'אנרים. מצד אחד זהו משחק פלטפורמה מהסגנון הישן - קפיצות, יריות, חבלים ופצצות. מצד שני המשחק שואב הרבה מז'אנר ה-roguelike - משחקי ה-RPG הראשונים - משחקים עם שלבים הנוצרים באופן אקראי לחלוטין, רמת קושי אכזרית ועם "מוות סופי" - בלי אפשרות לטעון שמירה קודמת...

למרות אורכו הקצר מאוד (ניתן לסיים את המשחק תוך כ-20 דקות, ואפילו 3 דקות ב-speedrun...) למשחק יש replay value גבוה במיוחד בגלל רמת הקושי שלו והשלבים האקראיים - למעשה, כל פעם שתשחקו במשחק הוא יהיה שונה לחלוטין. קיימות הרבה דרכים שונות לשחק את המשחק - לדוגמה, אפשר לנסות להתחמק מכל האויבים, ואפשר להחליט לגנוב נשק מהחנויות (מה שיעלה את חמתם של המוכרים...). יש אפילו ויקי המוקדש לכל האופציות והסודות במשחק.

דירוג המשחק: 9. המגרעה היחידה (יש שיאמרו שזה דווקא יתרון) של המשחק היא רמת הקושי האכזרית שלו - אין דבר יותר מתסכל מלהגיע לשלב לפני האחרון ואז למות כי לא ראיתם את המלכודת ההיא...

הערות על הגרפיקה של המשחק:

המשחק נבנה באמצעות התוכנה GameMaker והגרפיקה שלו בנויה באמצעות art, מה שנותן תחושת רטרו שמזכירה את משחקי הפלטפורמה הקלאסיים כגון סופר מריו.

הערות כלליות על המשחק:

המשחק חינמי לחלוטין (למעשה הוא Open Source). הוא פותח ע"י Derek Yu, מפתח עצמאי שאחראי גם על המשחק Aquaria (ביחד עם Alec Holowka). בימים אלה הוא עובד על גרסה חדשה יותר של המשחק עבור Live Arcade.

דרישות מערכת:

כנראה ירוץ בקלות על כל מחשב מודרני שמסוגל להריץ .

spelunky-pc-screen.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

Blocks-That-Matter-550x267.jpg

שם המשחק: Blocks That Matter

ז'אנר: אינדי, קאז'ואל

עלילת המשחק: כששני יוצרי משחקי אינדי נכנסים לצרות הדבר היחיד שיכול להציל אותם הוא היצירה היחידה שלהם, קטן בשם Tetrobot.

Tetrobot יכול לאסוף ולקדוח בלוקים של חול, אבן, עץ, יהלום, ברזל ואבנים וולקניות ואחר כך להישתמש בארבע מהם, כדי ליצור בלוק חדש שיעזור לו לעבור כל שלב בדרך להציל את יוצריו. לכל בלוק תכונות ייחודיות משלו שתצתרכו להבין כדי שתוכלו לעבור כל שלב בדרך הקלה ביותר.

דירוג המשחק: 9.5

הערות על הגרפיקה של המשחק: כמו להרבה משחקי אינדי אחרים גם לזה יש מין סגנון מיוחד בצבעים ובעיצוב השלבים שמייחד אותו ממשחקים אחרים. עיצוב פשוט עם צבעים ואפקטים עדינים.

הערות כלליות על המשחק: 5 דולר בסטים על עוד משחק אינדי יפה וטוב.

דרישות מערכת:

Recommended:

  • OS:Windows7
  • Processor:Core2
  • Memory:2 GB RAM
  • Graphics:OpenGL compatible 256Mo VRAM
  • DirectX®:dx90c
  • Hard Drive:400 MB HD space
  • Sound:Integrated chipset OpenAL compatible
  • Other Requirements:Broadband connectio

b06f0174284d13d3f326a5cb8bb73064.jpg

Blocks_That_Matter_01.png

ss_b55c089339174291aa3e23c815cc3d11796ef0d2.1920x1080.jpg?t=1314029771

38800-222384-2.jpg?rand=1CBE9B86-CEE8-B300-CCA05592F360A30C

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

vgif_simple.gif

שם המשחק: VVVVVV

ז'אנר: ארקייד/אינדי/קז'ואל

עלילת המשחק:

אתם נכנסים לנעליו (נעליה? לא ברור) של קפטן וירידיאן, מפקדת של ספינת . הספינה וששת חברי הצוות שלה (לכולם שמות המתחילים ב-V) נתקלת ב"הפרעה מימדית", והם נאלצים לברוח באמצעות טלפורטר. כתוצאה מכך, הם מתפזרים ברחבי מימד VVVVVV, וזהו תפקידו של הקפטן לאתר את חברי הצוות שלו ולהביאם בחזרה לספינה בבטחה.

מבחינת המשחקיות, המשחק פשוט מאין כמוהו. לשחקן יש שלושה מקשים בלבד - ימינה, שמאלה, ומקש להיפוך כיוון כוח המשיכה (לא, אי אפשר לקפוץ). השחקן צריך להשתמש ביכולת להפוך את כוח המשיכה על מנת לנווט במבוך של מפלצות לא ברורות וקוצים דוקרניים, למצוא את חברי הצוות שלו, ולמצוא "צעצועים מנצנצים" (shiny trinkets) המפוזרים ברחבי העולם. קל מאוד למות במשחק (שחקן ממוצע ימצא את מותו מאות אם לא אלפי פעמים במהלך משחק אחד) אבל במשחק מפוזרות הרבה checkpoints, במיוחד לפני כל קטע קשה.

דירוג המשחק: 8.5. המשחק כיפי, קליל ומהנה. הסגנון הויזואלי, המוסיקה והמשחקיות מזכירה את משחקי הארקייד והמחשב הישנים משנות השמונים. המגרעה העיקרית של המשחק היא האורך שלו - את העלילה הראשית ניתן לסיים תוך שעה עד שעתיים, אם כי ניתן להמשיך לשחק במשחק בדרכים נוספות (אתגרי זמן, שלבים שנכתבו ע"י שחקנים אחרים ועוד).

הערות על הגרפיקה של המשחק:

הגרפיקה והמוסיקה של המשחק מבוססים על משחקים מתקופת הקומודור 64 (שנות השמונים) - גרפיקה מאוד פשטנית ומפוקסלת, ומוזיקת 8 ביט (ממכרת במיוחד).

הערות כלליות על המשחק:

המשחק נמכר ב-5$ בסטים, או ישירות מהאתר של המשחק. הוא גם נמכר בזמנו כחלק מה-Humble Indie Bundle 3.

ניתן גם להוריד דמו של המשחק, או לשחק בו אונליין.

דרישות מערכת:

כנראה ירוץ בקלות על כל מחשב מודרני שמסוגל להריץ חלונות. למעשה, במספיק מאמץ אפשר אפילו להריץ אותו על אנדרויד.

VVVVVV_-_The_Tomb_of_Mad_Carew.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

Assassin's creed revelations

ז'אנר : הרפתקאות,אקשן

עלילת המשחק : המשחק ממשיך מאותה הנקודה שהסתיים המשחק הקודם Brotherhood "דסמונד" מתעורר ב-Animus אחרי שבמשחק הקודם הוא סבל מהתמוטטות מוחית .

דסמונד פוגש באחד המתנקשים שכבש לפניו את Animus הוא מסביר לדסמונד שבכדי להינצל הוא צריך להשלים את מה שהוא לא הצליח ועליו לעבור את הסיפורים של המתנקשים האחרים עד שלא ישאר דבר נוסף לגלות ורק אז Animus תוכל לחלק את שלושת הזכרונות

"דסמונד" נכנס אל השער שנמצא ב Animus אשר שם אותו בדמותו של "אציו אדיטורי".

דירוג המשחק : 10

גרפיקה:9.5 העולם נראה אמיתי מאיי פעם הדמויות נראות אנושיות בצורה מדהימה

הערות כלליות: העלילה של המשחק מאוד סוחפת ולא משעממת נותנת חיבור לכל הדמויות כמו כן נוספו נשקים חדשים כמו "החקה" שבעזרתה אפשר לתפוס אוייבים ולקפוץ למרחקים רבים יותר בהחלט מוסיף לכיפיות ולזרימה של המשחק .

המשחק לא מאכזב בנוי כמו שצריך שווה כל שקל .

דרישות מערכת : WIN XP/WIN 7

GTS 250 /HD 5670

12GB HD

מעבד 2 ליבות אינטל או

המשחק השני שאני ממליץ עליו הוא

saints row :the third

ז'אנר: עולם פתוח

העלילה : המשחק הפעם מתרחשת בעיר אחרת לגמרי "Steelport" נמצאות בא 3 כנופיות חזקות מפה אתם כבר יודעים מה המשימה שלכם.

דירוג המשחק :9

גרפיקה :8 בהחלט שיפור ענק לעומת המשחק הקודם אפשר להגיד שהגרפיקה משתווה ל IV ואף יותר יפה מבחינת איך שהעולפ בנוי והדמויות

מה שקצת מאכזב זה חלק מהמכוניות שנראות קצת לא כל כך אמיתיות עם קווים לא ישרים במיוחד בפנסים האחוריים מבחינת הפיצוצים וכל האפקטים אין מילה רעה אחת בהחלט יכולים להביש סרט הוליוודי בתקציב של כמה מיליוני דולר .

הערות נוספות: מי שמחפש אקשן ומי שהתגעגע לתקופה של VICE CITY ומי שחלם על לרוץ ערום ברחוב עם נשקים ולירות בלי הבחנה באנשים במילה אחת המשחק הוא בשבילו הן מבחינת העלילה המצחיקה והמעניינת והמשימות שפשוט כיף לעשות אותם .

השליטה על המכוניות מרגישה נכונה וקלה מה שגם על ההליקופטרים פשוט קלים לתפעול ולא צריך להיות טייס בחיל האויר .

אם אתם שואלים אותי הרבה זמן לא נהנתי לשחק כמו במשחק הזה שכחתי להוסיף שכמו בכל הסדרות אתם בחורי את הדמות ואתם מעצבים אותה .

דרישות מערכת : מעבד 2 ליבות

10GB HD

GF8800

9800GTX

HD3800

HD5670

4GB RAM

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

שם המשחק: World of Tanks

ז'אנר: פעולה/סימולציה MMO

עלילת המשחק: אין עלילה

דירוג המשחק: 8.5

הערות על הגרפיקה של המשחק: דרישות מינימליות נמוכות יחסית, מה שמאפשר לשחק על מחשבים ניידים חלשים יחסית (בהגדרות נמוכות כמובן).

תאור המשחק: משחק טנקים אונליין חינמי - ניתן לשחק בו ללא שום הגבלה בחינם. שחקנים שמשלמים (קניית טנק/תחמושת אקסקלוסיבי וכו') מקבלים עדיפות מסויימת, אבל לרוב המשחק מאוזן יחסית והשקעה כספית לא בהכרח תקנה לכם ניצחון.

כללי המשחק די פשוטים: שתי קבוצות של 15 שחקנים שנבחרים באקראי לפי דרגת הטנק שלהם משחקים זה נגד זה כאשר המטרה היא להשמיד את הקבוצה היריבה או לכבוש את הבסיס שלה. אפשר לשחק לבד או ליצור "מחלקה" של שני אנשים (שלושה למי שמשלם) או להצטרף ל"פלוגה" שהיוצר שלה קובע את השחקנים. שחקנים שמשחקים ב"מחלקה" או "פלוגה" יכולים להשתמש בVoIP מובנה. לפי התפקוד שלכם בקרב תקבלו נקודות ניסיון וכסף לפתיחה ורכישה של חלקים וטנקים חדשים.

למרות שהטנקים מבוססים על מידע היסטורי (הטנקים הקיימים במשחק הם מתקופת מלחה"ע 1 עד למלחמת קוריאה בערך), המשחק לא מהווה סימולציה מדויקת ומרגיש כמו FPS/RTS (זזים עם WASD יורים עם העכבר) עם מרכיבים של RPG (צבירת ניסיון).

במשחק קיימים עשרות של טנקים ותומ"תים תוצרת ארה"ב, בריה"מ, צרפת וגרמניה כאשר כל אחד מהם ניתן לשדרג ע"י קניית רכיבים חדשים (מנועים תותחים וכו') זה, יחד עם העובדה שאתם משחקים עם ונגד אנשים שונים (ולא AI) מובילה לגיוון רב וכל משחק מרגיש קצת שונה.

ההורדה היא ישירות מאתר המשחק או באמצעות טורנט (הגרסה הנוכחית היא בגודל של 2.51Gb). כדי להתחיל לשחק עליכם ליצור משתמש (תהליך מאוד פשוט - בחירת שם מתמש, סיסמה ומסירת אי-מייל).

במידה ותרצו לרכוש "זהב" שבעזרתו תוכלו לקנות פריטים אקסקלוסיביים ופריבילגיות נוספות תוכלו לעשות זאת בקלות דרך האתר (ניתן לשלם בפיי-פאל או בכל כרטיס ארשאי בינ"ל).

שימו לב: למשחק שלושה שרתים: צפון אמריקה, אירופה ורוסיה. נכון לעכשיו אתם צריכים לבחור את השרת כבר בעת ההרשמה! אם בחרתם בגרסה אחת זה כמעט בלתי אפשרי לעבור לגרסה אחרת נכון לעכשיו (המפתחים טוענים שבעתיד ניתן יהיה לבחור שרת בתחילת המשחק).

מכיוון שהמשחק קבוצתי יש חשיבות רבה לתקשורת בין השחקנים לכן קחו בחשבון מחסומי שפה כאשר אתם בוחרים שרת (אני שיחקתי בשרת האירופאי בהתחלה, ולמרות שיש שם אנשים דוברי אנגלית, הרבה פעמים הם גולשים לגרמנית, פולנית, סרבית/קרואטית/בוסנית ועוד. בשרת האמריקאי שאני משחק שם כעת יש ספרדית מדי פעם ועם זה אני מסתדר)

יתרונות: הורדה והתקנה פשוטה, הרבה גיוון, אפשרות לאסטרטגיות שונות, גרפיקה טובה, מתעדכן מעת לעת ותכן חדש נוסף, בשונה ממשחקי אונליין אחרים אתם יכולים לשחק ללא הגבלה בחינם

חסרונות: לפעמים מתסכל לשחק נגד שחקנים שמשלמים, נכון לעכשיו עדיין לא ניתן לעבור משרת לשרת

סיכום: ממליץ בחום לחובבי הסוגה, לכל מי שמתעניין בטנקים ולכל השאר: פשוט תנסו את המשחק הזה אין לכם מה להפסיד!

קישורים להורדה:

נ"ב: למרות שהמשחק כולל את הפאנצרים הגרמניים הידועים לשמצה, אין צלבי קרס או סמלים נאציים במשחק (על הטנקים הגרמנים מופיע סמל הבלקנקרויץ שנכנס לשימוש עוד בתקופת הרייכסוהר (1918) והדגל של גרמניה במשחק הוא דגל לא היסטורי ומבוסס על הדגלים של הצי הגרמני הקיסרי והקריגסמרינה).

דרישות מערכת: (מינימליות)

Operating system: Windows XP/Vista/7

Processor (CPU): 3 GHz

Memory(RAM): 2 GB for Windows XP, 3 GB for Windows Vista / 7

Videocard: GeForce 8600GT with 512 MB of RAM / ATI HD3850 with 512 MB RAM, DirectX 9.0c

Sound Card: DirectX 9.0c compatible Free hard disk space: 3.5 GB

Internet connection speed: 128 Kbps

דרישות מערכת: (מומלצות להגדרות מקסימליות)

Operating system: Windows XP/Vista/7

Processor (CPU): 2 3 GHz

Memory(RAM): 4 GB or more

Video Card: GeForce 9800 with 512 MB of RAM / ATI 4850 with 512 MB RAM, 9.0c

Sound Card: 9.0c compatible Free hard disk space: 3.5 GB

Internet connection speed: 1024 Kbps or higher (for voice chat)

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

שם המשחק: Kingdom of Amalur: Reckoning

ז'אנר:

הרפתקאות-פעולה-תפקידים (משהו כמו Darksiders)

עלילת המשחק: כמו ברוב משחקי התפקידים שמתרחשים בעולם פנטזיה, התקופה היא תקופת מלחמה כאשר גזע של Fae בשם Tuatha מונהג ע"י טיפוס קצת פסיכי בשם גאדפלוו, ורוצה להשמיד ולמחוק את כל הגזעים הצעירים של העולם, ביניהם בני האנוש.

השחקן משחק גיבור אלמוני שחזר לחיים בנסיבות מסתוריות, ובניגוד לכל שאר היצורים החיים ב Amalur אשר לכל אחד יש גורל אשר נקבע לו מראש, לגיבורנו האנונימי אין גורל ספציפי מפני שכבר מת ככה שהוא יכול לקבוע את גורלו שלו, ויוצא למסע רווי קווסטים צדדיים כדי לגלות מי הוא היה, איך הוא מת, איך הוא חזר לחיים ולעצור את גאדפלוו ואת הכוח המסתורי שעומד מאחוריו.

העלילה כמובן הרבה יותר מעניינת מזה ומתפתחת יפה יפה, כמו כן אחד הכותבים הוא לא אחר מאשר הסופר ר.א.סלבטורה (Forgotten Realms), ככה שתהיו בטוחים שתמיד מעניין.

דירוג המשחק:

10!!! אחד המשחקים הכי טובים שיצא לי לשחק בהם בתקופה האחרונה!

הערות על הגרפיקה של המשחק גרפיקה "בת ימינו", עם אפקטים נחמדים פה ושם, בסך הכל יפה ומרהיב

הערות כלליות על המשחק: כיפי, לא משעמם לרגע, דיבוב מצויין של הדמויות, משחקיות פשוטה וטובה וכמובן ארוך. שחקו!

דרישות מערכת:

מינימום:

OS:Windows XP with Service Pack 3Windows Vista with Service Pack 2Windows 7 with Service Pack 1CPU:Intel Core2 Duo (or equivalent) running at 2.2GHz or greaterAMD 64 X2 5000+ (or equivalent) running at 2.6GHz or greaterRAM:At least 1 GB for Windows XPAt least 2 GB for Windows Vista and Windows 7Disc Drive:CD/DVD ROM drive (required for installation only), 8x or faster CD/DVD driveHard Drive:At least 10.5 GB of free spaceVideo Adapter:NVIDIA 8800 GT 512MB or betterATI Radeon HD3650 512MB or betterSupporting Shader 3.0Minimum Resolution Supported is 1280x720DirectX:9.0c Compatible

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

שם המשחק: המוח

ז'אנר: טריוויה וידע כללי

עלילת המשחק: משחק טריוויה חברתי עם שאלות איכותיות במיוחד ופיצ'רים נוספים שטרם פגשתם במשחקי טריוויה בעבר

דירוג המשחק: 10, סוף סוף משחק טריוויה איכותי וממכר הנותן מענה איכותי לזמן הפנוי

הערות על הגרפיקה של המשחק: ממשק המשתמש נוח ונעים לעין

הערות כלליות על המשחק: צוברים נקודות, עולים רמות ועולים בדירוג ואולי גם הופכים "למוח של המדינה"

דרישות מערכת: משתמש בפייסבוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

שם המשחק: Stronghold Crusader

ז'אנר: אסטרטגיה/בנייה

עלילת המשחק: עלילת המשחק היא על הכיבוש הצלבני ומסעות הצלב במזרח התיכון. בעיקרון אין למשחק עלילה ממשית, אלה פשוט משמידים את האויב בלי הרבה מטרה. המשחק בא להציג נקודת מבט יותר היסטורית מאשר לבנות עלילה משלו כמו שיש למשחקי אסטרטגיה אחרים (starcraft).

דירוג המשחק: 9+ משחק מאד ממכר ו"מעניש" בדרך הטובה

הערות על הגרפיקה של המשחק: הגרפיקה של המשחק בסטנדרטים של היום היא די מיושנת, היא מזכירה מאד את AOE 2, אך עדיין אני מוצא אותה יפה ומיוחדת והיא תמיד מעלה לי חיוך דבילי של נוסטלגיה על הפנים ;D

הערות כלליות על המשחק: אוקי אז המשחק עצמו כמו שאמרתי מאד ממכר. מבחינת המודים והאפשרויות שיש למשחק להציע אז הן די חרושות וידועות לכל שחקן אסטרטגיה, יש את הקמפיין ההיסטורי שהוא תאמת די משעמם ורק אם ממש משעמם לכם אז תשחקו בו כי הוא לא נוגע בקמפיינים שיש למשחקי אסטרטגיה אחרים שיש בשוק. הקמפיין בעקרון מאופיין יותר בתקיפה ומטרות שונות בזמן קצר ועם יחידות מוגבלות (די משעמם ולא ממצא את המשחק). לעומת זאת, יש את מצב הסקירמיש הידוע לחובבי האסטרטגיה, פה המשחק באמת פורח ואתה חווה את כל היופי והעומק שבמשחק. בדרך כלל במשחקי אסטרטגיה זה ההפך, מצב הקמפיין הוא הכי קריטי והכי מעניין ומצב הסקירמיש הוא השולי שמשחקים בו רק שמשעמם... אך לא במקרה של stronghold crusader. במקרה של המשחק, הסקירמיש ממש ותן לך להרגיש כאילו אתה במסע צלב ועובר מקרב אל קרב..פעם נלחם נגד ברון ערבי, פעם נגד שלושה ברונים ולפעמים אפילו משתף פעולה ועושה קרבות של 2 על 2. בעקרון גם הסקירמיש במשחק הוא לא כמו בשאר משחקי האסטרטגיה שאתה בוחר נגד מי תשחק ואיך ואיזה מפה, אלה זה פשוט עובר מקרב אל קרב כאילו זהו הקמפיין. מפת הסקירמיש:

עכשיו נדבר יותר על סגנון המשחק, אשר משלב בין מלחמה ובניית יחידות ובסיס לבין בניית עיר ודאגה לאזרחי העיר. בעקרון כל משימה בסקירמיש היא להרוג את היריב (להרוג את המלך בעיר של היריב) ובכדי לעשות זאת עומדות לרשות השחקן האפשרויות ליצור יחידות של שכירי חרב ערבים אשר עולים הרבה כסף אך לא דורשים כלי מלחמה, או ליצור יחידות של הצבא הצלבני שעולות פחות כסף אבל דורשות ציוד (חרבות, מגנים וכ'ו..). בעקרון, בשביל כל בנייה וכל יצירה יש חומר גלם שונה. למשל בשביל בניין צריך אבנים ועצים, בשביל מגנים צריך עור של חיות, בשביל חרבות וגרזנים צריך ברזל, בשביל אש צריך נפט וכ'ו... בשביל להשיג את כל הדברים האלה צריך שאנשי העיר שלך (אשר מתרבים עם עוד בניית בתים) צריכים לצאת לעבודה ובשביל שהעבודה תעשה כמו שצריך צריך שהם יהיו מרוצים ולכן צריך להשיג להם שיהיה אוכל, שיהיה מרחב מחיה,שירגישו בטוחים ושלא יהיו תחת לחץ כלכלי של מיסים..כן כן מיסים, תושבי העיר צריכים לשלם מיסים למלך בשביל שיהיה כסף לקנות וליצור את מקומות העבודה ולפעמים כשאין ממה לצייר חומרי גלם אז קונים עם הכסף של המיסים. את המיסים אפשר להעלות או להוריד מתי שרוצים אך ההשפעות לזה יהיו בניגוד, לדוגמא: אם מבטלים מיסים אז אנשי העיר יהיו שמחים, אך לא יהיה כסף ליצור יחידות וקניית חומרים ואם מנגד, מעלים מיסים, אז אנשי העיר יתחילו לעזוב את העיר ולא יהיו עובדים וגם לא יהיו לוחמים. וכל הבעיות והעומק הזה צריך להיות בשליטה בזמן שתוקף אותך איזה מלך ערבי ששורף לך את כל היבולים. בקיצור למשחק יש הרבה מאד עומק וכי צריך עשכרה לחשוב ולתכנן מהלכים אחרת העיר תקרוס כלכלית או פיזית וכי קשה מאד לנצח רק בזכות מהירות השחקן (כמו בסטארקראפט) אלה מי שמצליח לשמור על יציבות כלכלית,צבאית וחברתית בעיר שלו הוא זה שלבסוף ינצח. כמובן שלא מספיק רק לשמור על העיר אלה גם לבסוף לתקוף את האויב.

בנוסף למצב הקמפיין והסקירמיש יש גם מצב של בניית עיר חופשית בלי איומים (נותן טיפה ללמוד איך לתחזק עיר במלחמה) ויש גם מצב של אונליין שאני בספק אם תמצאו מישהו ברשת שישחק את זה..

בקיצור המשחק מאד מאד עמוק וברגע שמנצחים בקרב, אתה מרגיש ממש סיפוק. חשוב לציין גם שהרמה מקרב לקרב עולה ועולה וכי המשחק באמת יש רגעים שאתה מרגיש כי הוא מעניש אותך אבל זה נותן לך כוח ללמוד על הטעויות שלך ולנסות להשתפר.

דרישות מערכת: באמת שכל מחשב היום יכול להריץ את המשחק

תמונות מהמשחק:

278174-firefly-studios-stronghold-crusader-windows-screenshot-saladin.jpg

41.jpg

ize]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

שם המשחק Gothic

ז'אנר:

(הרפתקאות , תפקידים)

עלילת המשחק סדרת משחקים (gothic, gothic 2, gothic3) מצוינת של משחק הרפתקאות, בו אתם מגלמים גיבור אחד בכל שלושת משחקי הסדרה, המשתמש בכלי כמו חרבות, גרזנים, קשתות וכו'.

מפה גדולה והמון דמויות וקווסטים.

דירוג המשחק:

9

הערות על הגרפיקה של המשחק גרפיקה טובה + , ב gothic3 היא עוד יותר טובה

הערות כלליות על המשחק: משחק מושלם לחובבי משחקי ה RPG , מאות שעות של משחק ועולם ענקי ומגוון

דרישות מערכת : 2 dou 3.0 GH עם עם כרטיס בערך כמו 9600 ו 2GB אמורים להריץ את gothic3

gothic-iii-20061128025855366-1752631.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שם משחק: electronic joy

ז'אנר: פלטפורמר

עלילת המשחק: אין...פה ושם יש כמה שורות טקסט קצרות, בקטעים שמחליפים לכם את היכולת המיוחדת או בבוסים, לרוב דיי מצחיק. אם אהבתם את Meat Boy ו VVVVVV מומלץ מאוד לשחק במשחק הזה. הייתי אומר שהוא אפילו יותר קשה מהמשחקים האלה, יותתר דומה ל VVVVVV.

המוזיקה נהדרת, תגרום לכם להשאר במשחק גם אם התיאשתם משלב מסויים.

הערות: היה לי שלב אחד שהיו בו נפילות FPS קשות כל פעם שחזרתי לחיים וזה גרם לי למות שניה אחרי זה שוב, ראיתי שזה קרה לעוד אנשים. זה הסתדר לי לבד בלי שאני אצא מהמשחק אפילו, לא יודע מה זה היה.

דירוג המשחק: 9.2

דרישות מערכת:

windows, , (לחלונות מומלץ 7)

Processor: Intel Dual or Equivalent

Memory: 3 GB

Graphics: 9 compatible video card

DirectX: Version 9.0

Hard Drive: 350 MB available space

Sound Card: On-board sound

לקניה: http://www.electronicsuperjoy.com/paymentoptions.html (אפשרות ל או humble store).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...