law89 פורסם 2022 ביוני 30 מחבר Share פורסם 2022 ביוני 30 (נערך) מעדכן לטובת הכלל. ביקשתי לממש אחריות ולשלוח טכנאי כדי שיבדוק את הנושא. בינתיים ממתין שהוא יגיע. מכיוון שלא ברור איך בדיוק הוא יוכל לבדוק את זה ועם איזה ציוד הוא יגיע, החלטתי לרכוש כרטיס הרחבה של gen 2 by 2 (הכרטיס הרחבה שהביאו פה יקר מדי). רצ"ב תוצאות. קריאה של 2,000, כתיבה של מעל 1,800 לעומת בערך 1,050 קריאה ו-350 כתיבה בתאנדרבולט. בקיצור הכונן תקין והבעיה היא בנייד. עריכה: חייב לציין שהיו לי חששות מאוד גדולים איך בדיוק אצליח להתקין את הכרטיס הרחבה מכיוון שאין לי כמעט ידע בנושא. ההרכבה שלו היתה ממש קלה. המחיר יחסית סביר. מי שמחפש להוסיף יציאה מהירה למחשב במחיר יחסית סביר, שווה לו לשקול את הכרטיס הזה. נערך 2022 ביוני 30 על-ידי law89 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2022 ביוני 30 Share פורסם 2022 ביוני 30 ציטוט של law89 החלטתי לרכוש כרטיס הרחבה של gen 2 by 2 במה מדובר ? קישור בבקשה . תודה על עדכון ביניים ... ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2022 ביוני 30 מחבר Share פורסם 2022 ביוני 30 ציטוט של A-10 במה מדובר ? קישור בבקשה . תודה על עדכון ביניים ... בכרטיס הזה: https://www.gigabyte.com/il/Motherboard/GC-USB-32-GEN2X2#kf אם אתה או מישהו אחר רוצים תמונה שלו מחוץ לקופסא, אני אוכל להעלות. יש לו יציאה אחת של gen 2 X 2. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2022 ביוני 30 Share פורסם 2022 ביוני 30 ואללה, בילבלת אותי לגמרי. לא הבנתי, כי הדיון על נייד. בסוף רכשת כרטיס לנייח רק כדי לוודא שהכונן תקין ? טוב, זה מן הסתם יעזור גם בשימוש בנייח ... אבל עדיין. נו, נראה מה יהיו הממצאים של הטכנאי בנייד. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2022 ביוני 30 מחבר Share פורסם 2022 ביוני 30 ציטוט בסוף רכשת כרטיס לנייח רק כדי לוודא שהכונן תקין ? אכן. רציתי לדעת האם התקלה היא בכונן או בנייד. ללנובו אין מושג אם הטכנאי מגיע עם מחשב נוסף או כונן נוסף או משהו אחר שאיתו אפשר לבדוק. הצעתי להם להגיע פיזית למעבדה שלהם כדי שנבדוק את היציאות + את הבעיות במסך במקום ונסגור את הסיפור. בדקו ואמרו שאי אפשר. הכל מיקור חוץ היום והשירות הוא בהתאם. בזמן שאני עדיין מחכה שיצרו איתי קשר כדי לתאם את הגעת הטכנאי (קודם צריך לארגן חלקים פוטנציאליים) הפסקתי להזמין, להמתין למשלוח, לקבל את המוצר ולבדוק בעצמי אומנם הוצאה כספית קצת מיותרת, אבל לא נורא. נ.ב. בינתיים לא השתמשתי המון במחשב. הסוללה שלו ממש עלובה (או אולי תקולה. הפער מהנייד הישן לא אמור להיות גדול). אני בספק גדול אם המחשב יצליח לסחוב 3 שעות בפעילות קלה. בטח בגיימינג בחצי שעה-שעה הוא ירד מ-100 ל-0. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2022 ביוני 30 Share פורסם 2022 ביוני 30 (נערך) מציע לך להכין רשימה של כל מה שדורש תיקון / בדיקה, כדי שלא יתפספס כשהטכנאי יגיע. ציטוט של law89 הכל מיקור חוץ היום והשירות הוא בהתאם כן, למרבה הצער. נערך 2022 ביוני 30 על-ידי A-10 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.