מדלגים אפילו מעל סמסונג: המחירים הגבוהים של Xiaomi עבור אירופה - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מדלגים אפילו מעל סמסונג: המחירים הגבוהים של Xiaomi עבור אירופה


yonatan.mendelson
 Share

Recommended Posts

הדלפת מחירי ה-Xiaomi 12 וה-Xiaomi 12 Pro המיועדים במערב מבהירה לנו כי היצרנית הסינית הגדולה השלימה את המהפך שלה לחברת סופר פרימיום שאינה חוששת לגבות סכומים דומים או גבוהים יותר מאלו של המתחרות מחוץ לסין

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחירים הזויים, גם של וגם של . מדובר בטכניקות די עלובות לחלוב עוד מהצרכנים - כמו הסרת המטען, ביטול הרחבת ה-SD CARD וגביית 600 שקל תופסת על אחרון שהיה אמור לעלות 200 ש"ח בהרחבה רגילה. עכשיו הכדור בידיים של הצרכים, אם ירוצו לקנות, הפטנט הצליח, אם ישאירו את המכשיר על המדפים, למרות המאמץ השיווקי המאסיבי שאנחנו רואים - בכל שלטי החוצות, הפורומים, מרתון תל אביב - המחירים יתחילו לרדת. במחיר של S22 ULTRA אפשר לרכוש מחשב נייד חדש עם מעבד דור 12 של , 16 גי'גה ודיסק של 512 ג'יגה. אין שום סיבה לשלם את המחיר הזה על סלולרי.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
קודם כל, עדיף להתרחק ממכשירים סיניים. אמריקה כבר עושה את זה בחצי כוח על ידי החרמת יצרניות סיניות מסוימות מתוך דאגה להרחבת יכולת הריגול המסחרית והבטחונית דרך המכשירים. אבל זה נכון לכל היצרניות הסיניות שכן בכל אחת מהן, על פי חוק, יושב נציג של הממשלה הסינית - מה שאומר מעורבות ברמת התכנון והייצור של המוצרים שלהן. דבר שני, בהחלט כדאי גם להחרים את כל המכשירים שהורידו בהם אפשרויות שהיו בעבר, ועדיין גם העלו את מחירם. מעבר לפגיעה בצרכן, זו יריקה בפרצוף.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...