מחיקת שורה בקובץ TXT שפת תיכנות C# - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחיקת שורה בקובץ TXT שפת תיכנות C#


SUB-ZIRO
 Share

Recommended Posts

שלום לכולם

בניתי תוכנה שלוקחת קובץ TXT ומעבירה לכל אבר במשתנה מערך שורה אחת של הקובץ הנ"ל ברצוני למחוק שורות מסויימות מהקובץ הTXT כמובן שאני יודע איזה שורה זה בקובץ על ידי המערך איך אני מוחק את השורה הנ"ל לגמרי הכוונה שהקובץ יישאר רגיל רק ללא השורה הנ"ל? (אולי לחדד יותר אם בתחילה היו נניח 20 שורות שעכשיו אחרי המחיקה יהיו 19 שורות)

ועוד שאלה אני מעוניין שלאחר המחיקה הקובץ ימשיך לפעול רק בלי השורות שמחקתי האם כדאי לאחר המחיקה לפתוח שוב את הקובץ או גם בלי פתיחה מחדש הוא יהיה חסר שורה או שורות?

 

תודה רבה רבה מראש לעוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדרך הפשוטה זה את תוצאות העריכה לכתוב לקובץ זמני ובסוף אחרי כל השינויים להחליף אותו עם הקיים. בדרך כלל לא מומלץ להחזיק את כל הקובץ במערך בזכרון אלא אם אתה בטוח שזה קובץ די קטן.

הדרך המסובכת זה לשנות את הקובץ in-place, כנראה שבשביל זה תצטרך לפתוח ולעבוד עם הקובץ ברמה של bytes ולכתוב לתוך הקובץ את כל המידע שמופיע אחרי השורה שמחקת. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קובץ הTXT בערך 650 שורות שכל שורה יש שתי מילים או מקסימום שלוש 

הייתי שמח לעבוד עם קובץ אקסל אם זה אפשרי רק ראיתי שיותר מסובך לעבוד איתו במקום עם הTXT

 

הפחד שלי שהתוכנה לא תקרוס במפתיע ואז את כל השינויים אני עולל להפסיד וזו תהיה בעיה מאוד גדולה לכן אשמח לדעת איך כדאי לי לעבוד קובץ TXT אקסל קובץ BYTES?

 

ותודה רבה רבה על העזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה נקודות לעבודה עם קבצים:

- עדיף לא להשאיר את הקובץ פתוח כל הזמן. תפתח אותו לקריאה, תקרא הכל לזכרון בצורה שהתוכנה תוכל להשתמש בקלות בנתונים (אובייקטים וכו), תסגור את הקובץ. כל פעם שיש שינויים שאתה רוצה לשמור קח את כל מה שבזיכרון ותיצור את הקובץ מחדש. תפתח לכתיבה, תשמור הכל, תסגור את הקובץ.

- אם אתה רוצה לעבוד עם פורמט מסויים כדי להעביר את הנתונים מ\אל תוכנה אחרת כמו אקסל אז תבנה פונקציות יבוא ויצוא לאותו פורמט.

- תפריד בין הצורה שהתוכנה מחזיקה את הנתונים בזכרון ועובדת איתם לבין הפורמט של הקובץ.

- יכול להיות שיהיה לך יותר טוב לעבוד עם דטאבייס מקומי כמו SQLite שאוטומטית שומר את הנתונים בקובץ ואתה לא צריך להתעסק בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ETAL תודה רבה רבה על העזרה אשמח אם תוכל להפנות אותי למדריך על הSQLITE או לחילופין האם אפשר לכתוב ולקרוא קובץ TXT בצורת BYTES ובמידה וכן אשמח לקבל קישור או מקור שממנו אוכל ללמוד

ושוב תודה רבה רבה

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...