האם חיבור קבוע של לטפופ לטעינה של 15W (חיבור TYPE-C במסך) יכול להצליח לשמור על בטריה מלאה (או כמעט מלאה) בלפטופ? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם חיבור קבוע של לטפופ לטעינה של 15W (חיבור TYPE-C במסך) יכול להצליח לשמור על בטריה מלאה (או כמעט מלאה) בלפטופ?


com
 Share

Recommended Posts

היי חברים,

אני מחפש מסך 32 עבור אחותי באיכות שישמש לצורך חיבור ללפטופ (hp elitebook 840 g7) ועבודה משרדית פשוטה עליו (סביבת וכו' בלי תוכנות כבדות/משחקים/עריכה גרפית וכו'). היא עובדת מהפינת אוכל ולכן חשוב מאוד שיהיו כמה שפחות כבלים, לכן אני מכוון למסך עם חיבור TYPE-C שגם יספק טעינה ללפטופ בנוסך להעברת התמונה למסך (וכך יחסוך כבל נוסף של מטען)

 

נתקלתי במסך MSI MAG321CURV והוא נראה ממש מתאים לה, אבל המתח טעינה דרך TYPE-C הוא רק 15W. כמובן שלטעינה של בטריה ריקה זה מאוד איטי, אבל השאלה היא אם הלפטופ יהיה מחובר למסך (ולטעינה דרכו) כל הזמן, האם ה-15W יספיקו כדי לשמור על הבטריה מלאה (או כמעט מלאה) תוך כדי העבודה עליו? כאמור מדובר על עבודה משרדית פשוטה, ככל הנראה שמסך הלפטופ (14 אינץ) פתוח ועובד.

 

הרצון הוא כאמור לעבוד עם הלפטופ שיהיה מחובר דרך TYPE-C כל הזמן למסך (ולטעינה דרך המסך) מבלי שיהיה צריך לחבר אותו למטען נוסף. היכולת הזו היא פקטור מאוד חשוב בשבילה. 

 

תודה!

צחי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב מגיע עם ספק 45W (או 65W) ככה ש-15W זה די נמוך, לא נראה לי שתקבל תשובה מוסמכת אבל הייתי מצפה שהסוללה תרד בזמן השימוש עם טעינה כזו נמוכה זה גם לא יהיה בריא לסוללה בטווח הארוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...