קניית מסך באמזון - האם כדאי? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית מסך באמזון - האם כדאי?


מני123
 Share

Recommended Posts

אני צריך מסך שתומך בצבע adobe rgb  העבודה שלי היא בעיקר  בשביל הדפסות,

ראיתי מסך של עם מפרט טוב במחיר יחסית נמוך הדגם הוא pa329c בארץ המחיר בסביבות 6000 שקל, ובאמזון ארה”ב ניתן לקנות אותו אחרי מיסים ב 1500$ שזה בערך 4700 שקל,

האם כדאי לקנות באמזון, הנקודה היא שבארץ יש לי אחריות 3 שנים, ובאמזון האחריות הרשמית מצד היא 30 יום ואח”כ זה אחריות יצרן שזה בארה”ב, שזה אומר שכל בעיה זה משלוח לארה”ב,

האם  אחריות במסך היא דבר שווה לשלם עליו עוד 1300 שקל?

ובנוסף בכללי מה דעתכם על הדגם הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכשתי לאחרונה מוצר מסך של ויצא לי להתעניין בנוגע לאחריות בארץ על מוצר שנרכש מחו"ל. יש מסכים ספיציפיים שיש עליהם אחריות בינלאומית. נדמה לי שהם צריכים את הסיריאל נאמבר כדי לבדוק את איזה אחריות קיימת למוצר.

 

נ.ב.

רוב המקומות שהסתכלתי עליהם על מסך בחו"ל, האחריות היתה לשנה בלבד, אז תבדוק גם את הנושא הזה.

אני רכשתי בארץ כי עם עלויות המשלוח לא היה משתלם לי להזמין את המסך הספציפי מחו"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

רכשתי לאחרונה מוצר מסך של אסוס ויצא לי להתעניין בנוגע לאחריות בארץ על מוצר שנרכש מחו"ל. יש מסכים ספיציפיים שיש עליהם אחריות בינלאומית. נדמה לי שהם צריכים את הסיריאל נאמבר כדי לבדוק את איזה אחריות קיימת למוצר.

 

נ.ב.

רוב המקומות שהסתכלתי עליהם על מסך בחו"ל, האחריות היתה לשנה בלבד, אז תבדוק גם את הנושא הזה.

אני רכשתי בארץ כי עם עלויות המשלוח לא היה משתלם לי להזמין את המסך הספציפי מחו"ל.

האם יש הבדל בין מסך למסך מאותו סדרה ודגם שצריך את הסריאל הספציפי של?

ואם בחו"ל האחריות היא שנה ולא שלש האם זה סיבה לשלם עוד 1300 שקל, האם אחריות במסכים זה דבר שנצרך מאוד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הסתכלתי על מסכים כמו שלך, אבל באופן כללי יש הבדלים בפאנל, בקצב רענון וכו'.

 

בנוגע לאחריות - כל אחד והסיכון שהוא מוכן לקחת. מן הסתם אם תהיה לך תקלה אחרי שנה, לא בטוח שזה ישתלם.

תבדוק קודם בחנות שאתה רוצה לרכוש ממנה כמה שנות אחריות היא נותנת. יתכן שיש מקומות בחו"ל שנותנים 3 שנות אחריות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

אני לא הסתכלתי על מסכים כמו שלך, אבל באופן כללי יש הבדלים בפאנל, בקצב רענון וכו'.

 

בנוגע לאחריות - כל אחד והסיכון שהוא מוכן לקחת. מן הסתם אם תהיה לך תקלה אחרי שנה, לא בטוח שזה ישתלם.

תבדוק קודם בחנות שאתה רוצה לרכוש ממנה כמה שנות אחריות היא נותנת. יתכן שיש מקומות בחו"ל שנותנים 3 שנות אחריות.

 

ברור שיש הבדלים בין דגם לדגם וודאי שבן זה סדרה לסדרה, אבל הדרישה שלהם לסיריאל ספציפי של המסך נראה לי סוג של התחמקות, מסך מאותו דגם וסדרה הוא זהה לחברו רק עם סיריאל שונה, איזה היגיון יש שלאחד יהיה אחריות בינלאומית ושני לא?

 

בנוגע לאחריות מה שמעניין אותי מהו אחוז התקלות והאם אחריות למסך זה דבר שמוכרחים אותו, והאם ההבדל בן שנה לשלוש הוא קריטי,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של מני123

ברור שיש הבדלים בין דגם לדגם וודאי שבן זה סדרה לסדרה, אבל הדרישה שלהם לסיריאל ספציפי של המסך נראה לי סוג של התחמקות, מסך מאותו דגם וסדרה הוא זהה לחברו רק עם סיריאל שונה, איזה היגיון יש שלאחד יהיה אחריות בינלאומית ושני לא?

גם אם הדגם זהה בדיוק תנאי האחריות שהוא נמכר תחתיהם תלויים במדינה שבה הוא נמכר, תלויים בערוץ המכירה (יכולה להיות אחריות שונה לצרכנים פרטיים ולחברות) ויחד עם המוצר יכול להיות שנקנתה גם אחריות מורחבת שכמובן שקשורה לאותו סיריאל ספציפי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של A-10

תראה את הסרטון הזה - 

 

https://www.youtube.com/watch?v=T9DBfhjtLbQ

 

 

אתה יכול לדלג ישירות לדקה השמינית .....

הוא קצת ציני ולא הבנתי ברור מהו מתכוון,

מה שהבנתי שבאופן כללי הוא המליץ על הצג, וגם טען שאין לו בעיות של פיקסלים,

רק הבעיה שצריך לשלם על המשלוח אם צריך לממש את האחריות,

אני צודק?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כל כך ( לפחות לפי הסרטון )  :)

מר בחור מציין שהאריזה גדולה ומסורבלת מידי בגלל ש - ASUS

משלמים בעצמם על המשלוח אליהם ומהם ללקוח בתנאי שהמסך מגיע באריזתו המקורית,

ולכן להבנתו האריזה = קופסה כ"כ מושקעת.

כל זה בגלל שהמסך הוא מקצועי ויוקרתי וידה ידה ידה, מוכנים לתת שרות בהתאם.

 

הפואנטה שכדאי לברר היא האם כל זה נכון גם לדגם ששאלת עליו ( C לעומת Q שבסרטון ׂ)

והאם המשלוח על חשבון גם מחוץ לארה"ב.

נערך על-ידי A-10
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של A-10

לא כל כך ( לפחות לפי הסרטון )  :)

מר בחור מציין שהאריזה גדולה ומסורבלת מידי בגלל ש - ASUS

משלמים בעצמם על המשלוח אליהם ומהם ללקוח בתנאי שהמסך מגיע באריזתו המקורית,

ולכן להבנתו האריזה = קופסה כ"כ מושקעת.

כל זה בגלל שהמסך הוא מקצועי ויוקרתי וידה ידה ידה, ASUS מוכנים לתת שרות בהתאם.

 

הפואנטה שכדאי לברר היא האם כל זה נכון גם לדגם ששאלת עליו ( C לעומת Q שבסרטון ׂ)

והאם המשלוח על חשבון ASUS גם מחוץ לארה"ב.

תודה לך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין שהאריזה של באמת גדולה וסתם מנופחת וזה מתבטא לפעמים במחיר משלוח שגבוה מהמתחרים (במידה ומזמינים מחו"ל). גם המסך שלהם יחסית למסכים אחרים שהיו לי די כבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...