אתר יד2 לא מאפשר גלישה. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אתר יד2 לא מאפשר גלישה.


ShineVine
 Share

Recommended Posts

אתר יד2 עבר עיצוב מחדש ששנמך את חוויית השימוש והפך את האתר לאיטי, מסורבל ומציג מודעות באופן פחות נוח מתישהו בשנתיים האחרונות, אבל בחודשים האחרונים נוספה גם מערכת מעיקה שלא מאפשרת גלישה.

מתברר שאם משאירים כרטיסיה פתוחה של האתר במשך שעות-ימים וחוזרים אליה, האתר חוסם אתכם. כשמדברים עם נציגה אז ברור לה שזה שימוש שלא אמור להיות באתר. למה? ככה. מעולם לא קרה לי באתר אחר.

הנציגה מאשימה חוסמי פרסומות. ביטלתי את כולם, ובIncognito אין תוספים אחרים פעילים וזה עדיין המצב.
ניסיונות חיפוש, סינון ע"פ קטגוריות, פתיחת מודעות, לחיצה על כפתור הטלפון של בעל המודעה, כולם דורשים פתירת CAPTCHA ולא רק זה, אלא שהCAPTCHA לא נפתחת על המסך אלא דורשת ריפרש לדף לפני שאפשר לפתור אותה. 
האתר נעשה בלתי שמיש לחלוטין עבורי.

אציין שפניתי לחברה כמה פעמים והנציגה סירבה בכל אופן לתת לי לדבר ישירות עם אחראי על האתר\מנהל שירות לקוחות כדי להעביר תלונה, ועמדה על כך ששוב אעבור בצינורות המקובלים שלא משנים כלום.

רציתי לשאול אם מישהו נוסף מקבל חווית שימוש דומה באתר ואם יש למי לפנות אליו כדי להעביר תלונה. אני לא רואה איך זה הוגן לחסום את השימוש שלי באתר כשלא עשיתי דבר שיצדיק את זה וכשזה האתר הגדול בישראל ליד שניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...