בעיות בהתחברות ל TP-LINK AC750 לאחר החלפת מודם כבלים - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות בהתחברות ל TP-LINK AC750 לאחר החלפת מודם כבלים


haim_egm
 Share

Recommended Posts

קניתי TP-LINK AC750 לפני כחודשיים כמאריך טוח כדי לפתור בעיות קליטה בבית (בדיעבד, לא היו בעיות אבל זה סיפור אחר) והוא התחבר לרשת אוטומטית כמו שצריך ושימש כמגדיל טווח. חשוב לציין כי באותו זמן היה לנו את המודם הישן יותר של הוט שהיה מחובר בכבל אינטרנט למחשב שלי. ניסיתי להתחבר אל ה TP-LINK AC750 מהמחשב שלי (המריץ ווינדוס 7) כדי לקנפג אותו ע"י פניה ל http://tplinkrepeater.net/ או לכתובת 192.168.1.1 ולא הצלחתי, הוא מביא אותי לדף של TPLINK האומר שיש בעיה ומציע לי להתחבר עם כבל ישירות, גם לאחר חיבור כבל הבעיה מופיעה שוב.... אחרי הרבה מאוד ניסיונות המחשב האחר בבית שמריץ 10 הצליח איכשהו להתחבר פעם אחת וזהו... 
לפני כחודש העברתי את המודם הישן של הוט לנקודת כבלים אחרת וחיברתי את ה TP-LINK AC750 בכבל למחשב שלי לתקשורת (אין לי וויפיי או BT במחשב). הוא התחבר מייידית ושימש כחיבור שלי.

השבוע התחילו לי בעיות אחרי שהמודם הישן יותר של הוחלף בדגם החדש יותר שלהם שנקרא HOT 5 (חלק מהמחשבים הניידים לא הצליחו להתחבר לרשת הוויפיי במודם הישן), ה AC750 לא מצליח להתחבר למודם, אפשר לראות אותו דרך הוויפיי ולהתחבר אילו אולם הוא לא מחובר אל המודם, ברשת הוא מופיע כ TP-Link_Extender ולא כ MetworkName_Extender כפי שצריך. אותו דבר קורה כשמחברים אותו אל המחשב עם כבל.
כשפונים לכתובת 192.168.1.1 מגיעים אל המודם ולא המאריך טווח.
עשיתי לו רסט מספר פעמים אבל הוא עדיין לא הצליח ללמוד את הרשת החדשה.

-איך פותרים את הבעיה הזו?
-איך מאפשרים בו זמנית גם את חיבור הכבל אינטרנט וגם את חיבור ה -WiFi ב WIN7? כרגע, כשחיבור הכבל מאופשר לא ניתן להתחבר דרך הוויפיי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר את TP-LINK AC750 עם כבל למחשב שלך ישירות ותחליף לו את כתובת ה- IP לכתובת אחרת מחוץ לטווח ה- DHCP שמספק הנתב החדש. במקום כתובת 192.168.1.1 למשל לכתובת 192.168.1.250. לאחר ההגדרה חבר את הרשת לקדמותה. שים מדבקה עם ה-IP שהגדרת מתחת למכשיר על-מנת שלא תשכח את כתובתו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעייה היא שבמדריך למשתמש (https://static.tp-link.com/2019/201911/20191105/1910012682_RE200RE220_UG_REV4.0.0.pdf) מוסבר שיש להכנס אל הדף ב http://tplinkrepeater.net/  כדי לשנות את ה IP... אני לא מצליח להגיע לשם. ראיתי משהו ב https://www.tp-link.com/us/support/faq/1398/, שם נאמר "Launch a web browser and type http://tplinkrepeater.net or IP (192.168.0.254 by default) in the address field"

 

ישנה דרך להתחבר ישירות לפי ה או ע"י חיבור ישיר עם כבל אטרנט?

 

תודה בכל מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...