מחשבים מסויימים רואים את רשתות ה WiFi אך לא מצליחים להתחבר בזמן שאחרים כן מצליחים - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשבים מסויימים רואים את רשתות ה WiFi אך לא מצליחים להתחבר בזמן שאחרים כן מצליחים


haim_egm
 Share

Recommended Posts

מחשבים מסויימים רואים את ה WiFi אך לא מצליחים להתחבר בזמן שאחרים כן מצליחים

יש לנו חיבור כבלים עם מודם/ראוטר ומגדיל טווח לרשת ה WiFi שלנו. עד לפני כחצי שנה השתמשנו במודם של "פארטנר" והכל עבד מצויין, אך לפני חצי שנה עברנו לחבילת כבלים (לא פיבר) מורחבת של 1 ג'יגה בייט של "הוט", המודם הוחלף והתחילו בעיות.

 

ישנם שני מחשבים (סורפייס פרו 7 ו IdeaPad Flex 5 i5) המריצים וינדוס 10 שלא מצליחים להתחבר לרשת ולא משנה מה עשיתי, המחשב רואה את כל 4 הרשתות (2.4 ו 5 ג'יגה ישירות ודרך המגדיל טווח) הקיימות ומנסה להתחבר אליה אבל מציג שגיאה לא מוסברת של "לא מצליח להתחבר". הוינדוס 10 הדפוק לא אומר מה/איפה הבעיה אלא רק אומר "לא מצליח להתחבר"... יש לי מחשב נוסף של "שיאומי" עם וינדוס 10 שהתחבר ללא בעייה ושני נוספים עם וינדוס 7 שגם מחוברים.

 

אני מנסה כבר שבוע לתפוס את התמיכה הטכנית של "הוט" אבל קבל הודעה שהם בעיצומים ושיחזרו אלי (מה שלא עשו), חיפשתי ברשת אבל לא מצאתי תיאור תופעה כמו שלי (רוב התוצאות הן של מציאת ה WiFi ואיפשור ה WiFi במחשב) ואני כבר מתחיל להתייאש.

 

רעיונות? (ADSL הוא לא פתרון כי אצלנו הוא מסופק במהירות של 20 מגה מקסימום)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוף סוף הצלחתי להשיג מישהו ב"הוט" ואחרי שיחה ארוכה עם כמה אנשים הם אישרו לי להחליף את המודם במודם מדגם אחר, מקווה שזה יפתור את הבעייה....

עוד דבר, כשאני מנסה לחבר מתאם -WiFi (שעובד עם מחשב נייח ב WIN10) למחשבים הבעייתים אני נתקל באותה בעיית חיבור, כשאני מחבר את הטלפון כהוט-ספוט ב WiFi יש לי חיבור תקין לאינטרנט.

 

מה לעזאזל קורה פה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המודם/ראוטר הוחלף והבעייה נפתרה, מה שמרגיז הוא כל הזמן המבוזבז לחינם בגלל הטימטום המובנה של ווינדוס שלא מפרט את התקלה ושהייתי צריך לשרוף שעה בטלפון עם נציגי שחוזרים ואומרים כי הבעייה היא אצלי ולא במודם/ראוטר שלהם....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...