ShineVine פורסם 2021 באוקטובר 15 Share פורסם 2021 באוקטובר 15 התחברתי לתוכנית 200 מגה תשתית בזק וספק 019. מאז תקלות. ניתוקים בחיבור כל יום מספר פעמים. במהלך הניתוקים לעתים רק נורת הinternet כובה, ולעתים גם הDSL כובה/מהבהבת. מאז הגיעו לבדיקה טכנאי מטעם 019 וטכנאי בזק, הראשון עשה שינוי לתשתית בבית והשני בדק את התשתית מהבית לתיבה, לדבריו. טענת החברות היא שהתשתית תקינה עכשיו. הבעיה המשיכה לאחר מכן. טכנאי אמור לבוא בראשון לבדוק. ראוטר מדגם Dlink G2452GR, נקנה באופן פרטי וחדש. רשמתי מספר שאלות אבל נדמה לי שהגעתי למשהו יותר מהותי - ראוטר. אני צריך לאמת שהבעיה היא בצד של בזק ו019 ולא בחומרה שקניתי כדי שיהיה תוקף כלשהו לתלונות שלי נגדם, ולדרישה לקבל את הכסף בחזרה. אני צודק? די נמאס לי מכל השטויות האלה ונדמה לי שככה אני יכול לפתור את זה. ראוטר שלהם והבעיה ממשיכה -> הבעיה אצלם ותנו לי תכסף בחזרה. הבעיה נפתרת: שDlink יתנו לי את הכסף בחזרה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2021 באוקטובר 15 Share פורסם 2021 באוקטובר 15 הסיכוי שלך לראות כסף מבזק או 019 שואף ל-0. בכללי או שתשכיר מהם ראוטר לחודש ותבדוק האם התקלה נמשכת או שתעבור לחברה אחרת ותראה אם התקלה נמשכת. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.