מאיפה פרטנר לוקחת חשמל לארון סיבים שלה - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאיפה פרטנר לוקחת חשמל לארון סיבים שלה


ami17co
 Share

Recommended Posts

ציטוט של law89

מה שמופיע זה לא תמיד מה שבפועל.

אם אני משווה בין מה שהציעו לי בחברה אחרת (לא מה שרשום באתר שלהם) לבין המחיר של בזק שרשום באתר ל-1 ג'יגה, הפער הוא לא 10-20 ש"ח (בנוסף לזה שבזק דחפה ואולי עדיין דוחפת עלות התקנה).

מה הציעו לך?

המחיר ל-1Gb היום הוא כ-120 שקל בחודש (לפני תשלום על ראוטר, אם אתה צריך אחד). 20 שקל לפה או לשם, תלוי בחברה, בסוף זה סדר הגודל.

המחיר של 100 מגה ב-ADSL אגב הוא בערך אותו דבר, אולי שוב 20 שקל פחות. לכן זה ממש אבל ממש רעיון מטופש לחזור ל-ADSL במקום לעשות סיבים של ...

 

לגבי עלות ההתקנה, אני אומר שוב - אפשר לעשות סיבים בסלקום על תשתית דרך השוק הסיטונאי - 120 שקל לחודש (ומקבלים ממיר סיב בחינם, ראוטר פרטי) והתקנה חינם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הציעו לי בפחות מ-100 ש"ח 1 ג'יגה. אין לי כל כך מה לעשות עם החבילה הזאת, אז לקחתי קטנה יותר. זה היה לפני משהו כמו 3 חודשים (אל תתפוס אותי במילה, אולי קצת יותר אולי קצת פחות) והמחיר שהופיע באתר היה גבוה יותר משמעותית.

הם הורידו את המחיר כי היתה לי הצעה זהה מבחינת מחיר מחברה אחרת אבל עם תנאים יותר נוחים, אז רציתי לעבור.

 

בנוגע ל-100 מגה. שילמתי משהו כמו 75-80 ש"ח ל-018 כולל ראוטר. בגלל שהמחיר שלהם היה פלוס מינוס זהה לחבילת 300 מגה בזמנו, עזבתי אותם.

הם היו מוכנים לחתוך משמעותית במחיר אבל היה צריך לחדש את החבילה כל 3 חודשים וכבר סגרנו מול פרטנר, אז אמרתי להם שזה מאוחר מדי וחבל שהם לא אמרו לפני כן כשאמרתי להם שהמחיר שלהם פלוס מינוס זהה ל-300 מגה ואני לא אשאר במחיר כזה. כנראה שרק לשימור לקוחות יש את היכולת להוריד מחיר.

 

יכול להיות שמאז המחיר של 100 מגה השתנה. מאז שבזק נכנסה לשוק התחילו עליות מחירים.

 

ציטוט

לגבי עלות ההתקנה, אני אומר שוב - אפשר לעשות סיבים בסלקום על תשתית בזק דרך השוק הסיטונאי - 120 שקל לחודש (ומקבלים ממיר סיב בחינם, ראוטר פרטי) והתקנה חינם.

 

זה כבר יותר סביר. לא הייתי עושה ישירות עם ומשלם את דמי ההתקנה המופרכים שלהם (אז דובר על משהו כמו 450 ש"ח וזה במקום 900).

נערך על-ידי law89
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...