מאיפה פרטנר לוקחת חשמל לארון סיבים שלה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאיפה פרטנר לוקחת חשמל לארון סיבים שלה


ami17co
 Share

Recommended Posts

שלום,

הצטרפתי לפרטנר פייבר השבוע. הטכנאי פרס אצלי את הסיב וחיבר אותו עד לארון סיבים של פרטנר בכניסה לבניין.

הבעיה היא שנכון לעכשיו האינטרנט לא עובד וזאת בגלל שיש קצר בנקודת החשמל שאחראית גם לחדר המדרגות.

האחראי על ההתקנות מסר לי שעד שהקצר לא יתוקן, הוא לא יכול להשלים את החיבור שלי לאינטרנט.

בעיה נוספת שצצה היא חוסר רצון מצד הדיירים להזמין טכנאי חשמל ולתקן את התקלה (בניין של 12 דירות כמעט מחציתן שוכרים, או דירות רפאים, והחצי השני בעלי מבוגרים ומעוטי יכולת. בשני המקרים, אין לחץ לתקן את תקלת החשמל).

השאלה שלי היא:

1. איך בדר"כ פרטנר מושכת חשמל לארון הסיבים שלה - האם באמת דרך אותו החשמל של חדר המדרגות ואם כן, אז האם היא משלמת לועד על החשמל כמו ששאר הדיירים בבניין צריכים כשהם משלמים לועד?

2. האם יש לפרטנר אפשרות למשוך חשמל ממקור אחר בבניין (למשל, כמו שדירה מושכת, רק בתיאום עם ח"ח על נקודת חשמל אחת) [אצלי זה מאוד קריטי לאור העובדה שכל כמה חודשים החשמל בבניין מתנתק בגלל תקלה, או אי תשלום מצד הדיירים לח"ח]?

אם יש עוד משהו שאני צריך לדעת, אז זה יהיה מעולה.

 

תודה מראש,

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. א. כן; ב. חחחחח אתה מסתלבט? לא היא לא משלמת לועד על החשמל. אתם הלקוחות ואתם משלמים לה על השירות... אתה רוצה אולי שהם גם ישלמו לך את החשמל שהראוטר שלהם צורך לך בבית?

2. לא שידוע לי. אתה יכול פשוט להצטרף לכל תשתית סיבים אחרת שזמינה אצלך, למיטב ידיעתי פרטנר הם היחידים שדורשים חשמל לארון שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שבתוך הבית זה שלי, זה ברור. אני פשוט לא רואה סיבה ששכנים שלא צורכים את השירות של פרטנר ישלמו על הציוד שהיא מחזיקה בבניין. אם כבר, זה צריך ליפול על הצרכנים שלה בבניין ולא על כל השכנים. לפי מה ששמעתי גם מחתימים את הועד שחשבון החשמל של הארון תקשורת יהיה על כל הדיירים ולא רק על הצרכנים של . פשוט אצלי אין ועד מסודר כי הדיירים לא משלמים לכלום אז בטח שהם לא ישלמו על ארון תקשורת שהם לא משתמשים בו. מה גם שהחשמל בחדר המדרגות אצלנו כל פעם מתנתק לכמה שבועות בגלל קצר או חובות לחברת חשמל. חבל שבאתר של פרטנר מצויין שהתשתית קיימת אבל בת'כלס אם לא תיאמתם עם הועד מראש, לדעתי זו הטעיית ציבור. גם האחראי של ההתקנות אמר לי שהוא צריך אישורים מהועד. לא נראה לי שיש לי את הכח לריב פה עם מישהו מהשכנים. גם ככה כולם שונאים פה אחד את השני.

אז אם מה שאתה אומר נכון, נראה לי שאני כבר אוותר על סיבים בבניין וזהו.

תודה על העזרה.

אגב, אם מישהו יודע משהו נוסף, אז הוא מוזמן להוסיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, שורה תחתונה חזרתי ל100 מגה של אקספון 018 (תשתית adsl/vdsl).

דיברתי עם אחראי התקנות בפרטנר ושאלתי אותו אם אפשר לעשות פריסה אחרת לדירה או שהם ימשכו חשמל מנקודה אחרת, והוא ענה שאין לו אפשרות והוא עובד לפי תקן מוגדר, ואם אני לא יכול לשכנע את שאר הדיירים בבניין לפתור את התקלה, אז הוא בטח שלא יכול להתערב. 

מכאן הבנתי שכל עוד זה תלוי בשכנים שלי, לא יהיה לי סיבים לעולם, אז אחרי שסיימתי לדבר עם אחראי ההתקנות התקשרתי מיד למוקד של פרטנר וביקשתי להתנתק. כשהם שמעו את הסיבה, הם הבינו שאני צודק ומבחינתם אין מה לעשות וניתקו אותי. יום למחרת הם לקחו את הראוטר שהטכנאי השאיר ביום ההתקנה, וכבר היום חידשתי את החוזה מול אקספון 018.

מסקנה: אם אין לכם ועד מסודר עם תשלומים קבועים לאחזקת הבניין (אצלנו יש חוב של 1,700 שקל לחברת חשמל לחשמל של חדר מדרגות בגלל שכנים שלא משלמים לועד!), אולי לא תוכלו להתקדם לתשתית סיבים אלא להיתקע מאחור בתשתית adsl/vdsl ישנה.

 

תודה לכל מי שניסה לעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשקשן... 10-20 שקל יותר מפרטנר.

אתה מבין שהוא משלם את אותו מחיר על 100 מגה (50 בפועל) ב-adsl כן?

 

אגב יש גם שוק סיטונאי על תשתית (למשל סלקום) במחיר זהה לפרטנר ועם התקנה בחינם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שמופיע זה לא תמיד מה שבפועל.

אם אני משווה בין מה שהציעו לי בחברה אחרת (לא מה שרשום באתר שלהם) לבין המחיר של שרשום באתר ל-1 ג'יגה, הפער הוא לא 10-20 ש"ח (בנוסף לזה שבזק דחפה ואולי עדיין דוחפת עלות התקנה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי גם סיב של פרטנר עובד בסדר חוץ מבtwitch לפעמים זוחל (הם השתפרו קצת אבל אני לרוב על 480P) . בגלל הבעיות בtwitch חשבתי לעבור לבזק שגם התקינו סיבים בבניין . התקשרתי ל199 וביררתי תנאים

 

עם בינלאומי (יש לי ניסיון טוב איתם) 159 שח  בחודש אחרי 3 חודשים של תעריף מוזל. זה כולל 20 שח לחודש בהשכרה (אני מעדיף מאשר להיות תקוע עם חומרה שאני לא צריך) הבעיה היא שאי אפשר לשנות הרבה בנתב הזה ואם אני רוצה להשתמש בשלי אני אצתרך לדבר עם הצוות הטכני. בכל מקרה ביררתי גם על התקנה והנציג אמר לי אם הסיב של פרטנר תקין (אני מנחש מהקופסה שלהם בקומה עד לבית) ההתקנה היא חינם אחרת 450 שח ב36 תשלומים (12.5 לחודש). הטכנאי מחליט על זה. בדקתי מה יש לנו בארון והקופסה של פרטנר רחוקה יותר ויש גם אקטרה כבל שאפשר להשתמש בו להאריך אם צריך.

 

אני חושב שאני משלם מחיר דומה לפרטנר אז אולי כדאי לי לעבור . היו פעם תקלות טכניות כשהיו שיפוצים בבניין השלטר של פרטנר קפץ אבל זה לא קרה הרבה זמן ואני יודע לתקן את זה. 

נערך על-ידי Niseg
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...