law89 פורסם 2021 ביולי 26 Share פורסם 2021 ביולי 26 היי האם זה סביר שהחברה לא מוכנה לתת שירות אם נגמרה האחריות (לא במקרה של תקלה)? אני לא מעוניין לממש אחריות כי אין לי תקלה. ניסיתי לשאול אותם איך מגדירים את המדפסת שתפעל באמצעות וואי פיי והם אומרים שאם עברה שנה, אין מה לדבר מולם. הם הפנו אותי למספר אחר שהפנה אותי למספר אחר שהפנה אותי לבראדר שלא מטפלים במדפסת שאני רכשתי (זירוקס). נראה שיעל פתרונות מטפלת כרגע בזירוקס (הם כנראה לא היו החברה שטיפלה בהם כשרכשתי את המדפסת כי אני זוכר ששאלתי את הנציגה אם יהיה אפשר להגדיר בעתיד את הוואי פיי במידה והסתיימה האחריות והיא אמרה שכן). ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2021 ביולי 26 Share פורסם 2021 ביולי 26 אין מדריך יוטיוב ? מה דגם המדפת ? ו .... מה עם הוראות הפעלה ? 1 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2021 ביולי 26 מחבר Share פורסם 2021 ביולי 26 היי תודה על המענה. קראתי חלקי במדריך, וזה יצריך לא מעט חיפושים כדי למצוא היכן ממוקמות חלק מההגדרות (כמו ה-ip של המדפסת) ואם זה הפתרון היחיד, אז אני אעשה את זה. אני רק רוצה לוודא אם זה משהו מקובל מבחינת נותן השירות שלא נותנים בכלל שירות על מוצר כשנגמרת אחריות (דגש על שירות ולא על ממימוש אחריות) ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2021 ביולי 26 Share פורסם 2021 ביולי 26 זה די מצב של "כל התשובות נכונות". על "יעל מערכות" יש לא מעט תלונות. לא כ"כ קשור, אבל נגיד ספקיות אינטרנט לא תומכות במה שהן לא מספקות, או אם יש לך ראוטר שסיימת לשלם עליו, לא תקבל תמיכה טכנית ועוד כהנה וכהנה טריקים ושטיקים כיד הדימיון הטובה על החברות בארץ. לא נעים - לא מפתיע. לא שכפי שראית בניידים עם כל הרצון ( האמנם ? ) המצב טוב יותר. לתפארת מדינת ישראל ! ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2021 ביולי 26 מחבר Share פורסם 2021 ביולי 26 אין כמו הארץ. מחירים בשמיים ושירות (לרוב) על הפנים. כשקניתי את המדפסת המשולבת, ניסיתי במשך שעתיים להפעיל את הסורק, ואני מנסה ומנסה ולא מבין מה אני עושה לא בסדר. בסוף שוחחתי איתם והסתבר שיש להם איזה דרייבר נפרד לסורק שמאיזו סיבה לא ברורה לא נמצא בדיסק עם הדרייברים שמגיעים עם הסורק. מעניין מה עושה מישהו שנזכר אחרי פרק זמן מסוים שהוא רוצה להשתמש בסורק ולא יכול. בכל אופן, אני אנסה לנבור קצת יותר לעומק במדריך. תודה על העזרה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2021 באוגוסט 9 מחבר Share פורסם 2021 באוגוסט 9 דיברתי איתם, הם הפנו אותי למכניק. מכניק רוצים 100 ש"ח בשביל ה-5 דקות התקנה של זה. אמרתי להם לא תודה. שלחתי מייל זרוקס שעד היום לא ענו. התקשרתי אליהם ואמרתי לנציגה שענתה לי שאמרו לי בעבר שאין שום בעיה להתקשר אחרי שנה ולהגדיר את ה-Wi-Fi. היא ניסתה לנפנף אותי ואמרה לי שהחליפו מוקד. אמרתי לה שזה שהחליפו מוקד לא אומר שמה שהם התחייבו אליו כבר לא תקף. היא אמרה שהיא תעביר את זה ויראו מה יעשו. אני פחות ממליץ על זרוקס מסיבה פשוטה. המדפסת מגיעה עם דרייברים, אך הפלא ופלא כמה שניסיתי להשתמש בסורק, לא הצלחתי. בזמנו שלחו לי במייל דרייבר נוסף שמסיבה לא ברורה לא מגיע עם המדפסת. בהתקנה יש אפשרות להגדיר Wi-Fi. ניסיתי אך זה נותן איזו הודעה שזה לא מזהה את המחשב (לא זוכר את הניסוח המדויק). יתכן שגם פה צריך איזה דרייבר חיצוני שלא מגיע איתה. אני אשתמש בה כרגע רגיל וכשיגיע יומה אקנה כנראה של חברה אחרת (היא כבר משמיעה לעיתים רעשים מוזרים למרות שהשתמשתי בה מעט). ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-10 פורסם 2021 באוגוסט 9 Share פורסם 2021 באוגוסט 9 (נערך) איך נפלו גיבורים ( זירוקס ) ? לא קשה להפיק לקח. תודה על ההתראה. בהצלחה בפעם הבאה .... נערך 2021 באוגוסט 9 על-ידי A-10 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2021 באוגוסט 9 מחבר Share פורסם 2021 באוגוסט 9 בשמחה. אולי אפנה לזרוקס העולמית לוודא שאין דרייבר שלא מגיע עם המדפסת כי ההתקנה של הדיסק לא מצליחה להפעיל אותו. מזל ששמרתי את הדרייבר של הסורק, אחרת לא הייתי יכול להשתמש בו. בזבזתי בזמנו שעתיים בניסיון להבין למה הסורק לא עובד כשהסתבר שלא משנה מה הייתי עושה, לא הייתי מצליח להפעיל אותו. חבל על השירות. המדפסת לא מאוד יקרה אבל גם לא זולה (עלתה 600-700 ש"ח) ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2021 באוגוסט 9 מחבר Share פורסם 2021 באוגוסט 9 נראה שלא רק אני חווה את התקלה הזאת: https://forum.support.xerox.com/t5/Printing/3215-can-t-connect-to-Wifi/td-p/206908 יש שם הרבה מלל לקרוא. נראה אם אמצא פתרון. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2021 באוגוסט 10 מחבר Share פורסם 2021 באוגוסט 10 הצלחתי למצוא איך להתחבר ל-Wi-Fi. זה הרבה יותר קל ממה שחשבתי. ניסיתי להדפיס, ולא קורה כלום :) ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2021 באוגוסט 10 מחבר Share פורסם 2021 באוגוסט 10 מעדכן לטובת משתמשים עתידיים שאול יצטרכו לעשות זאת: בפורום של זירוקס הם מפנים לעמוד הזה: http://www.support.xerox.com/go/ke/go.asp?prodID=WC3215&Xlang=en_US&Xcntry=USA&contentId=pqak8IuLwB6gEyyIty0VeA הלכתי לפי ההוראות אך זה לא מספיק. לאחר מכן צריך להכניס את הדיסק התקנה ולבחור בהתקנה של Wi-Fi (אצלי זה היה באופציה השלישית, אני מאמין שבדגמים אחרים זה אולי שונה). זה מבקש בהתחלה לחבר את המדפסת. ומשם פשוט רצים עם ההוראות שרשומות בהתקנה. תשימו לב שזה מגיע בסוף לעמוד שבו הוא שואל אתכם מה להתקין. אל תצאו מהעמוד הזה למרות שהוא זהה להתקנה הרגילה של המדפסת וזה נראה לכם כאילו אתם מתקינים שוב פעם את אותם דברים. צריך להתקין אותם שוב. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.