תקלת " 8.00 (5.95 ניתנים לשימוש) GB" בלוח GIGABYTE A320M-H ועוד תקלות - עמוד 2 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלת " 8.00 (5.95 ניתנים לשימוש) GB" בלוח GIGABYTE A320M-H ועוד תקלות


שמואל דקל
 Share

Recommended Posts

ציטוט של A-10

 

יש לו מעבד -

image.png.ce6377c3c6525f5e71bb61c424c88b06.png

 

אז הכל מתאים

מתאים למה ?

מעבד זה מכיל ש"זולל" 2GB ללא אפשרות להגדיר אחרת.

This is perfect for a home office. combines CPU and GPU into a single chip, so no graphics card is required. This will use 2GB of your system RAM as a graphics memory (as long as you don't use a video card), so make sure you get enough RAM for your build. When a video card is installed, and monitor is not connected to APU motherboard port, all of the system ram is available. It's easy to overclock this chip to about 4GHz with voltage increase to about 1.4V. While the stock heat sink is included, I have installed a bigger one that I already had for a nearly silent operation. It works well with 3200 MHz in XMP profile, but probably it does not benefit much from RAM faster than 2666 MHz. I have tried, out of curiosity to run some benchmarks and games. It is capable to run newer games at almost 60 frames per seconds at 720p with low settings. If you want to play games with this APU, spend $40 on for a used video card and you will get 6-7 times faster game performance.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@שמואל דקל

לא מומלץ לשנות את הקצאת הזיכרון למעבד הגרפי. הסיכוי שזה יוביל לבעיות בעתיד גדול מהתועלת התיאורטית, ואפילו לא בטוח שבמקרה כזה תזכור ששינית את זה בשעה שתנסה לאתר ולפתור את התקלה.

אם צריך עוד זיכרון כי 6GB לא מספיקים, הפתרון המהימן יותר הוא לקנות עוד מודול של 8GB ולא לשחק עם משתני הקצאת וניהול הזיכרון של המערכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...