שימוש בראוטר ישן כנקודת גישה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שימוש בראוטר ישן כנקודת גישה


Raz .S
 Share

Recommended Posts

שלום,

 

יש לי בבית ראוטר של HOTBOX ואיתו אני מחובר לאינטרנט, ישירות בכבל .

 

בנוסף יש לי עוד ראוטר dlink2650u שאותו אני מעוניין להגדיר כנקודת גישה, זאת אומרת שהוא יקבל אות מהרשת האלחוטית של ה HOTBOX, ואז אמקם אותו במקום אחר בבית.

 

ניסיתי כל דבר אפשרי.. הגדרתי וזה לא עוזר.. עדיין אני לא מצליח לקבל מה dlink... משהו אולי יודע איך להגדיר אותו כנקודת גישה וליצור תקשורת בינו לבין הראוטר הראשי - HOTBOX?

 

תודה רבה על כל העזרה! 😊

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רואה במפרט שלו שיש לו אופציה כזאת. בכל אופן ארצה לציין שמדובר במודם\ראוטר מאוד ישן שתומך במקסימום תקן G העתיק (עד 54 מגהביט [לא בייט] במקסימום יכולת, במרחק זה הרבה פחות).@Raz .S

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בטוח שאין אפשרות להגדיר את ה dlink2560u כנקודת גישה?

 

כי קודם כל כן יש אפשרות לבחור בניהול של הנתב ב wireless נקודת גישה ואפילו לסרוק ולמצוא את הווייפי הראשי בבית, וזה מצא לי את הרשת האלחוטית שיש בבית.

 

אני יודע שהנתב תומך ב 54 מגה ביט לשנייה וזה לא משנה לי.. בכל אופן כן יש אפשרות לעשות ברידג' מהראוטר הראשי לראוטר המשני הזה ועדיין לא הצלחתי... משהו יודע איך?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובכן אני רק יכול לראות ממה שdlink מציינת או לא מציינת באתר. בכל אופן, אם אתה אומר שיש לך אפשרות אז אתה צריך שהשידור מהמודם\ראוטר הראשי יתמוך בתקן G. בדרך כלל זה אומר לשים את הטכנולוגיות שידור על אוטומט בתמיכה במגוון תקנים בשידור 2.4GHZ כולל G. יכול להיות שהdlink יותר מגביל אז תנסה להגדיר רק G לניסיון. עכשיו לעשות ברידג' זה רק אם אתה רוצה לחסום את היכולות שידור של המודם hotbox כראוטר. @Raz .S

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור ברור...

 

אני אסביר אולי מה עשיתי ולמה עדיין זה לא עובד.

 

הלכתי לראוטר הראשי ושם סימנתי enable bridge (לא הפכתי את הראוטר למצב של ברידג') הוספתי שם את הכתובת של הראוטר של דילינק.

 

בראוטר של דילינק הלכתי ל wireless ושם הגדרתי "נקודת גישה" זה נתן לי לסרוק ומצא את הרשת האלחוטית בבית. אחרי זה בראוטר של דילינק ביטלתי את ה DHCP וגם שיניתי את כתובת הראוטר שתיהיה זהה לראוטר הראשי, רק הסיפרה האחרונה עם מס' שונה.

 

אחרי כל זה אני מנסה להתחבר לוויפיי של הדילינק ועדיין אין ממנו... זאת אומרת אין תקשורת בין השניים. כאן אני לא מבין הבעיה ואיך לסדר את זה

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעמוד 75 במדריך שלהם מופיע משהו בשם wireless bridge. למעשה לפי הבנתי זה אומר שהראוטר יקבל שידור ממקור אחר ויאפשר להתחבר אליו רק דרך כבל. כלומר זה לא לגמרי נקודת גישה קלאסית. תנסה. בכל אופן תבדוק גם אם זה עובד כשהdllink  יותר קרוב לhotbox.

@Raz .S

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במצב כזה זה כן עובד. כלומר אני מחבר כבל רשת בין שניהם אני מקבל בווייפי מהראוטר המשני.

 

אבל עד כמה שידוע לי כן יש אפשרות שהראוטר הראשי והמשני יהיו מחוברים באופן , כי ראיתי פה ושם אנשים שכן הצליחו לעשות את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בדיוק מה שחשבתי עליו. הכוונה שאולי דרך האופציה הזאת תפתח לך היכולת לקבל שידור אלחוטי לdlink, אמנם הוא לא יוכל לשדר בחזרה WIFI . בכל אופן אני משער שהמדריך שהם הביאו לא מכסה את כל האופציות הניתנות בראוטר. אני אנסה לראות אם אמצא משהו יותר מפורט. @Raz .S

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה להגדיר בחלון של wireless bridge כaccess point ותדאג שbridge restrict יהיה disabled. עכשיו מבחינת ההגדרות של הwireless תגדיר מה שאפשר על אוטומט שהוא ייקח מהראוטר הראשי. זה כולל ערוצים, מהירות וכו... @Raz .S

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם bridge restrict מסומן על disabled אז אין אפשרות לסרוק אלחוטיות ולסמן אותם.. רק במצב enabled. 

 

והלכתי לפי המדריך הזה שלב אחר שלב.. ועדיין לא הצלחתי ליצור תקשורת בין הראוטר הראשי למשני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...