מחשב אסוס B9 אקספרט בוק חדש עם עכבר ומקלדת בחיבור BT עם לאג - עמוד 3 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב אסוס B9 אקספרט בוק חדש עם עכבר ומקלדת בחיבור BT עם לאג


xtract1
 Share

Recommended Posts

אז ככה - יצא לי לפני כמה ימים לחבר את המחשב הנייד ב-BT לרמקול חיצוני (JBL) כדי לשמוע - שמתי לב שמדי כל זמן קצר הסרטון ביוטיוב עוצר כשהוא מחובר. הנחתי שאולי זה כי החיבור מתנתק לחלקיק שניה.

 

דבר נוסף -יש לי את התוכנה של זירוקס לסריקת מסמכים מהמדפסת. כשאני מעביר קובץ מ-"התכונה" (זה במרכאות כי זה הרי מאוחסן במחשב שלי איפשהו) לשולחן עבודה לפעמים ההעברה "נתקעת" למרו תשזה קובץ קטן ששוקל לכל היותר מגה אחד או שניים לפעמים לוקח 10 שניות להעביר דבר שלא אמור להיות עם .

 

לאור כל אלו - רעוינות חדשים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תמונות מצורפות

אני אנסה לחפש איזשהו פאטרן באינטרנט שמתאים לכל הדברים האלה. בגדול הייתי יכול לחשוב על דבר כזה כשהמחשב מתחמם ומגיע לטמפרטורות מסוימות ולוקח למחשב שנייה להוריד מהירות ולהפעיל את המאוורר. אבל בגלל שהחלפת כבר מחשב אז אולי זה לא קשור. גם לא ציינת איזשהי בעיה בנושא. אני גם לא יודע אם אתה עם ביוס מעודכן, אולי משהו תוקן תוך כדי בעדכונים האחרונים. @xtract1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש משהו שאולי שווה לנסות. ראיתי שזה סידר בכמה פורומים בעיות דומות. בעיה שנגרמת מאיזשהי אי תאימות עם הדריוורים של הכרטיס ethernet (לא הwifi). תכנס למנהל התקנים ותמצא שם את הכרטיס Ethernet שלך. בהרבה מקרים הוא למעשה realtek שיש איתו כל מיני בעיות, אף על פי שיכול להיות ויש לך משהו אחר.

עכשיו אם אתה לא משתמש בו אז תעשה לו uninstall וdisable וגם remove driver. אם אתה כן משתמש בו אז אחרי שאתה מוחק צריך להוריד דריוור מחדש ולהתקין. @xtract1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי חימום - שמע אני בספק, כי זה קורה כמה דק' אחרי שאני פותח את המחשב כשכל מה שפתוח זה כמה טאבים של , אאוטלוק וזהו...השימוש הוא משרדי בינוני לכל היותר ולא מעבר והמזגן בדיוק מעליו על 24 מעלות.

 

לגבי ה-Ethernet - אני גולש על WIFI אז עשיתי לו disable ואנסה. אלא אם כן תגיד שזה קריטי לעשות לו גם הסרה לדרייבר שלו וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שווה לנסות לעשות גם הסרת דריוור. עכשיו עוד שאלה, האם זה קורה רק כשאתה משתמש בכרום? להבין אם זה לא קשור לבאגים אינסופים שיש בכרום כשהוא משתמש בהאצת חומרה ניסיונית מבלי שאתה יודע ויש סיבה. @xtract1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע אני כמעט לא מבמין אבל אני חושב שהעניין סודר כמעט לחלוטין.

אני חושב שזה הביטול של הדרייבר של הכרטיס החוטי, או אולי סתם מזל שבדיוק היה עדכון לכרום באותו זמן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...