מחשב אסוס B9 אקספרט בוק חדש עם עכבר ומקלדת בחיבור BT עם לאג - עמוד 2 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב אסוס B9 אקספרט בוק חדש עם עכבר ומקלדת בחיבור BT עם לאג


xtract1
 Share

Recommended Posts

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תמונות מצורפות

ובכן אם כבר התקנת את כל הדריוורים של הלפטופ וב2 הלפטופים זה לא עבד - עדיין יכול להיות שזה התנגשות בין הדריוורים או התוכנות. פחות חושב שזה בעיה של חומרה כי כבר החלפת מחשבים. אם כבר  יכול להיות שזה גם בגלל האנטי וירוס לדוגמא.

הייתי מנסה כמה דברים.

אם תכנס לביוס לרוב בחלון boot יהיה אופציה להגדיר normal boot  או fast boot. על פניו לא אמורה להיות בעיה כאן אבל לפעמים השימוש בfast boot יכול למנוע מהמערכת לזהות שינויים מסוימים. אז שווה לשנות לnormal boot.

 

עכשיו בגלל שלפעמים יש התנגשויות בין דריוורים של סאונד לכל מה שיכול לגרום לlatency או freeze, יש כאלה שממליצים לבטל את השירות של חלק הכרטיסי קול הפנימים (לא אמור להשפיע על הסאונד) בין אם זה של realtek או משהו של או של הכרטיס מסך. המלצה שלי זה שיהיה כמה שיותר נקי ולמחוק את הblotwares של הכרטיס קול מלבד הדריוור עצמו.

 

עוד אופציה שאפשר לנסות שאמנם לרוב משפיעה יותר על , אבל יכול להיות שתעזור גם לך - לחיצה ימינית על המחשב שלי ומשם תלחץ על properties - משם ל advance system settings ומשם ל advanced ואז בperformance ללחוץ על הsettings ( מוזמן לבטל את כל האפקטים מלבד  smooth edges of fonts +  show thumbnails instead of icons ) את ומשם שוב על  advanced ופה תבחר את background services. למעשה זה ייתן עדיפות מסוימת מבחינת latency לפעולות שנעשות ברקע. לרוב זה משפיע על אודיו, או דברים שקורים ברקע (כגון בלוטוט וwifi)

 

3.thumb.png.214b57f5047a5cbb3299503d204d8382.png4.thumb.png.c2eee6351416823c0b0caf4f397f687c.png1.thumb.png.a493a831a9bab4be4ac6d56c9a955dcd.png

 

2.png

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אני לא יודע באיזה אנטי וירוס אתה משתמש, אבל שווה לבדוק אם יש לך שם הגדרה שלמעשה עוצרת את הסריקות של האנטי וירוס ברקע כשיש עומס על המערכת.  @xtract1image.thumb.png.972708bd9a8f6db6359885ee3fd7e315.png

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא לא, אל תסיר את הדריוורים של בשום אופן. לאינטל יש היסטוריה עגומה שבה הסרות דריוורים של wifi מנעו שימוש בwifi אחרי זה בלי קשר להתקנה מחדש ודרשו התקנה מחדש של וינדוס. יצא לי לחוות על זה על בשרי לפני כמה שנים.

@xtract1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדרך כלל לכונני oem יש פחות תמיכה והם יותר נפוצים בקרב מחשבים ניידים. בכל אופן תציין איזה ssd יש לך ואולי יש איזשהו דריוור מיוחד לזה ואולי זה גרסת consumer. לסמסונג לדוגמא יש דריוור משלהם, אבל לא זכור לי שהוא מיועד גם לoem.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד יכולה להיות אופציה שלמעשה כל המחשב קצת נתקע ולא רק העכבר. אני ארצה שתנסה משהו לפני. תגיע ללוח בקרה ומשם לNetwork and sharing ומשם תלחץ על החיבור וויפי שלך באמצע המסך ושמה אתה תראה את חוזק החיבור שלך בוויפי לראוטר. עכשיו למה אני מציע לבדוק את החיבור וייפי בכלל - אם מאיזשהי סיבה הרכיב וויפי\בלוטוט לא מחובר בצורה יציבה לאנטנות - אז אתה תראה לאורך זמן פתאום ירידות דרסטיות או קפיצות גדולות או קצב נמוך בלי קשר שיכול להגיע לפחות מ20 מגהביט וכדומה. וכן, זה משהו שיכול לקרות. אמנם הסבירות שב2 מחשבים שונים זה קרה זה קצת תמוה אך יכול להיות , לך תדע. זה גם יכול לבשר שיש בעיה אחרת בחיבור מלבד שהאנטנות לא ממש עומדות במקום (החיבור של האנטנות האלה בלפטופים זה בדיחה מהלכת). @954198500_Screenshot2021-07-06170518.thumb.png.6ef97493a95d0f38d440900c18a9e505.pngxtract1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, ננסה לאתר את הבעיה כשהיא צצה. כפתור ימיני על המחשב שלי ומשם לmanage יפתח לך חלון. שם יהיה לך משהו בשם event viewer. כשתפתח אותו ותגיע לwindows logs ומשם לsystem אז תראה כל מיני שגיאות או התראות של וינדוס לגבי כל מיני דברים. חלקם צצים מסיבות היסטוריות ואפשר להתעלם מהם. אבל אם למעשה תצליח לבודד את אחד האירועים לזמן שצץ לך הלאג - אז אולי נצליח לאתר מה הבעיה או מה גורם לה.  @xtract1

image.thumb.png.09d56b5fd31b25cbc2eb7aa7abad933c.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...