מחשב אסוס B9 אקספרט בוק חדש עם עכבר ומקלדת בחיבור BT עם לאג - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב אסוס B9 אקספרט בוק חדש עם עכבר ומקלדת בחיבור BT עם לאג


xtract1
 Share

Recommended Posts

לפני כחצי שנה קניתי אקספרט בוק B9 של אסוס (מעבר I7 דור 11, 16GB , 1TB ועוד).

מהיום הראשון שחיברתי את ה-MX MASTER שלי עם מקלדת MX KEYS בחיבור בלוטות' החלו כל כמה עשרות שניות לאג שתוקע את העכבר\מקלדת לשנייה או שתיים וממשיך.

 

בהקלדה זה יותר הקלדה עם תקיעה על אות (למשלללללל) ובעכבר זה פשוט מציק ומאוד קשה לעבוד ככה במיוחד בתור עו"ד שכותב המון ולא יכול להרשות לעצמו שגיאות (לחזור חזרה לתקן את כל תקיעת האותיות זה סיוט).

 

בחיבור עם הדונגל אין שום בעיה למיטב זכרוני.

 

אותו עכבר ואותה מקלדת עובדים נהדר עם אחרים שיש לי בבית עם חיבור BT ללא שום לאג ושום בעיה.

פניתי לאסוס, זה התחיל מדרייברים שונים והמשיך אחרי זמן קצר בהתעקשות שלי לקבל מחשב חדש וכך היה. רק שגם המחשב החדש לחלוטין (מהקופסא) נותר ככה בדיוק.

 

יש למישהו רעיון יצירתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תמונות מצורפות

יצא לי לבדוק האמת עם אחד המחשבים שלי שיש לו כרטיס של , ומסתבר שהוא חולק חיבור עם הרכיב של הUSB. תנסה לגשת לdevice manager והפעם למטה בחלקים של הusb ושם לבטל את הpower management לכל הhubs למיניהם (בתיאוריה הייתי מבטל להכל).עכשיו במקרה וזה לא נעשה, המלצה שלי זה לעדכן לגרסה עדכנית גם את הבלוטוט וגם את הwifi וגם את הchipset driver.

תעדכן אם זה עשה איזשהו שינוי. @xtract1

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ביצעתי - נדמה לי שיש שיפור קל (או שזה רק הדמיון שלי) אבל התופעה ממשיכה.

נשמע לי גם לא הגיוני שזה עניין הכיבוי אוטומטי לחיסכון בחשמל כי זה קורה לי תוך כדי עבודה ולא כשהמחשב לא היה בשימוש כמה דק' ואולי כיבה את זה.

 

רעיונות נוספים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כל מיני דברים שיכולים לגרום לאיזשהם בעיות ואפשר לנסות, אמנם זה לא מבטיח כלום.

.

לבטל את הfast startup זה משהו שדבר ראשון הייתי ממליץ עליו גם בלי קשר לעכבר. זה נמצא בהגדרות ניהול חשמל בלוח בקרה.

למעשה זה מופעל כברירת מחדל בוינדוס וזה מונע ממערכת ההפעלה לעשות restart מלא.

 

בנוסף ניתן גם לשדרג בLogitech את הfirmware של העכבר (או של הדונגל) אם יש גרסה חדשה.

 

להתקין את הדריוור של של העכבר (אם הבנתי נכון ומדובר בעכבר של אז options, רק מומלץ לבטל smooth scrolling אם זה עושה בעיות).

 

אם המערכת הפעלה היא באנגלית אז לבטל את Cortona.

 

יצא לך במקרה לעשות uninstall לדריוור של הבלוטוט ולתת לוינדוס להתקין גרסה ישנה יותר שאושרה על ידם? (בלי רוב הblotwares, רק לשים לב ולא למחוק את הדריוור של הwifi).

 

בהגדרות של ניהול החשמל אם אתה נכנס לpreset שכרגע מופעל אצלך, תהיה לך שם שורה בשם selective suspend  - הייתי מגדיר על disabled.  באותו חלון יש גם הגדרה של הpci express וגם שם הייתי ממליץ להגדיר על disabled.

 

עוד משהו שאפשר לנסות במקרה ויש לך ssd תומך זה להתקין את הדריוור של אינטל של Intel® Rapid Storage. (או משהו מקביל) שכן לפעמים הדיליי שמקבלים לא נובע מהבעיות חיבור של הבלוטוט אלא freeze של הssd או במחשבים ישנים יותר hdd (בעיקר בעיות תאימות, לרוב בהתקנות רגילות של וינדוס אין את הבעיות האלה). שם גם הייתי מבטל את הpower management.

 

אם יש לך הגדרה בדריוור של הwifi שקוראים לה Collaboration אז אפשר לנסות לבטל אותה ולראות אם זה משפיע לטובה. אם לא, אז להחזיר.

 

מקווה שאחד מהדברים כאן יעזור, כמובן יש עוד דברים והצעות מהרשת. כרגע נתתי הצעות שבתיאוריה לא אמורות בטעות לפגוע בפעילות תקינה של המחשב. @xtract1

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לבטל את הfast startup זה משהו שדבר ראשון הייתי ממליץ עליו גם בלי קשר לעכבר. זה נמצא בהגדרות ניהול חשמל בלוח בקרה.

למעשה זה מופעל כברירת מחדל בוינדוס וזה מונע ממערכת ההפעלה לעשות restart מלא. ביצעתי. אעדכן.

 

בנוסף ניתן גם לשדרג בLogitech את הfirmware של העכבר (או של הדונגל) אם יש גרסה חדשה. אעדכן.

 

להתקין את הדריוור של של העכבר (אם הבנתי נכון ומדובר בעכבר של Logitech אז Logitech options, רק מומלץ לבטל smooth scrolling אם זה עושה בעיות).

 

אם המערכת הפעלה היא באנגלית אז לבטל את Cortona. איך מבטלים? ראיתי שאי אפשר להסיר.

 

יצא לך במקרה לעשות uninstall לדריוור של הבלוטוט ולתת לוינדוס להתקין גרסה ישנה יותר שאושרה על ידם? (בלי רוב הblotwares, רק לשים לב ולא למחוק את הדריוור של הwifi). כן, מזמן - לא הצליח.

 

בהגדרות של ניהול החשמל אם אתה נכנס לpreset שכרגע מופעל אצלך, תהיה לך שם שורה בשם USB selective suspend  - הייתי מגדיר על disabled.  באותו חלון יש גם הגדרה של הpci express וגם שם הייתי ממליץ להגדיר על disabled. אשמח להסבר יותר מדויק איך אני מגיע לזה.

 

עוד משהו שאפשר לנסות במקרה ויש לך ssd תומך זה להתקין את הדריוור של אינטל של Intel® Rapid Storage. (או משהו מקביל) שכן לפעמים הדיליי שמקבלים לא נובע מהבעיות חיבור של הבלוטוט אלא freeze של הssd או במחשבים ישנים יותר hdd (בעיקר בעיות תאימות, לרוב בהתקנות רגילות של וינדוס אין את הבעיות האלה). שם גם הייתי מבטל את הpower management. אוריד

 

אם יש לך הגדרה בדריוור של הwifi שקוראים לה Bluetooth Collaboration אז אפשר לנסות לבטל אותה ולראות אם זה משפיע לטובה. אם לא, אז להחזיר. לא מוצא - אשמח להסבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא זוכר מה הייתה הדרך שאני ביטלתי את cortona, יכול להיות שביטלתי את הwindows search ואת האופציה שהוא יאנדקס דברים במחשב לחלוטין, זה היה מזמן. בכל אופן באחד השיטוטים מצאתי כמה אופציות שחוזרות על עצמן שאני לא יכול לבדוק בעצמי כרגע- https://techdirectarchive.com/2020/08/09/what-is-cortona-how-to-disable-cortana-via-the-registry-or-gpo/

לגבי gpedit אז זה קיים רק בגרסאות של וינדוס פרו ומעלה ולא בhome. תבחר את מה שנוח לך להתעסק איתו.

 

בהגדרות ניהול חשמל יש לך את התוכנית שמוגדרת לך - לרוב בניידים זה balanced. אתה לוחץ באותה שורה של התוכנית על שינוי התוכנית - משם שינוי הגדרות חשמל מתקדמות, ושם זה יפתח לך חלון עם הגדרות. יש הרבה המלצות לכאן על מה לבטל או לשנות, מאלו שזמינים בלי לשחק בregistry אז selective suspend מומלץ לבטל -  ועוד הגדרות של חיסכון חשמל בpcie ,בהארד דיסק\ssd לגבי כיבוי אחרי זמן מסוים להגדיר 0.

 

לגבי ההגדרה האחרונה אז היא לא נמצאת בכל התקן וויפי שמשותף לבלוטוט, יכול להיות שאין לך.

מקווה שמשהו מזה יעזור, יכול להיות שיש גם איזשהי הגדרה שמסתתרת לה בביוס שקשורה לחיסכון בחשמל (כמו תמיכה בsleep state כלשהו). @xtract1

 

1.png

2.png

3.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משהו פה ממש מוזר. בכל אופן המלצה שלי זה לבטל את כל הsleep after (אולי להגדיר 0 וזה יגדיר never). גם לבטל את הhibernate .

לפי דעתי יש סיכוי שמשהו שקשור לזה הוא מקור הבעיה. המספר שמופיע לך בhibernate on battery זה לא מספר שמגיע עם התקנה נקייה של וינדוס. יכול להיות יש איזשהי תוכנה או מערכת אבטחה שיש לה איזשהו addon שמוסיף תכונות של חיסכון בחשמל. @xtract1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...