חבילת DATA גלישה בלבד VS חבילה רגילה גלישה שיחות SMS - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חבילת DATA גלישה בלבד VS חבילה רגילה גלישה שיחות SMS


iveco
 Share

Recommended Posts

שמתי לב שהחבילת גלישה DATA יותר יקרה מהחבילה הרגילה גלישה / שיחות / SMS , שאני מבצע הורדות עם החבילה הרגילה למשל גיגה / שניים הספק סלולר ישר מוריד את המהירות מ 20 ל 2 מגה מסרס את המהירות למרות שהחבילה שלי גדולה , ראיתי שיש חבילת DATA שהיא יותר יקרה והיא רק שם האינטרנט מיועד להורדות יותר ? והאינטרנט לא מסורס כמו ברגיל ? או שזה אותו דבר ? 

חבילה 1000 גיגה DATA בלבד (אינטרנט)  בפלאפון עולה 100 שקל וחבילה 1000 גיגה / שיחות / SMS משולב עולה 70 שקל 

נערך על-ידי iveco
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי בארץ המהירויות מסורסות לכולם בצורה כזאת או אחרת וזה רק מתדרדר עם הזמן. אם ב2017 הייתי מקבל באותה דירה 50 סימטרי ברשת פלאפון, לפני שעזבתי אותם לפני כמה חודשים הגעתי למהירויות של מגהבייטים בודדים ברוב העיר מלבד במקומות מסוימים. אם חברות הסלולר היו עושים חבילות מהירות כחבילת Data בלבד, אז היו באים אליהם בטענות שהם מסרסים בכוונה את המהירויות לכלל המשתמשים והם לא היו יכולים להתחמק מזה שזה לא התשתית בעייתית. בכל אופן אין לי ניסיון אמיתי עם חבילות Data.

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקשרתי לאחת חברות הסלולר הנציגים לא ידעו לענות לי על השאלה אני בטוח במיליון אחוז שחבילת DATA האינטרנט יציב יותר ומיועד להורדות ובחבילה המשולבת / טלפון / SMS האינטרנט מסורס לא סתם הוא זול יותר , גם כתוב "בחוזה " שאם הם רואים שיש הורדה חריגה יש להם זכות לסרס את המהירות , בגלישה רגילה אני עושה בדיקת מהירות יש לי 15-40 מגה שאני מוריד משחקים המהירות יורדת אחרי כמה דקות ל 5 מגה במקרה הטוב ולפעמים מגה , עוד שאלה אם אני קונה מודם ראוטר זה משנה אם הוא תומך בשני תדרים 1800/2100 או 1800/2100/2300/2500/2600/800/900 ? כי קניתי לא מזמן ALINK מודם והוא תמך בשני תדרים 1800/2100 והיו לי ניתוקים זה קשור לזה ? 

 

נערך על-ידי iveco
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...