שאלה 240V ל110V - עמוד 2 - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה 240V ל110V


daniel02
 Share

Recommended Posts

ציטוט של daniel02

 

אני יעשה הכל להוריד תשדה זה בעיה וצריך לפתור אותה 

אולי תנסה ללמוד קצת פיזיקה בסיסית?
אתה יודע מה זה שנאי? זה ליטרלי שני סלילים שמשרים שדות מגנטיים אחד על השני.
https://he.wikipedia.org/wiki/שנאי

נערך על-ידי Moon-Mage
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של daniel02

 

אני יעשה הכל להוריד תשדה זה בעיה וצריך לפתור אותה 

אין שום דבר שיכול "להוריד שדה". כל מכשיר אלקטרומגנטי מייצר שדה מגנטי. כמה טוב שאין עם זה שום בעיה.

ואם תחשוב בצורה הגיונית, אז הוספת עוד רכיבים אלקטרומגנטייים כמו שנאי למערכת, רק יגדילו את השדה ולא יקטינו אותו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי,
ראשית לשאלתך המקורית: לשנאים הממירים 240v ל120v יש שני פרמטרים עיקריים: הספק שיא והספק רציף. בהתאם לעומס שאתה מתכוון לחבר לשנאי אתה צריך לוודא שהוא לא צורך בשיא שלו יותר מהשיא שהשנאי מסוגל אליו וכנל במצב רציף.
כמו כן שים לב שהשנאי עלול להיות רועש ולהתחמם.

בקשר למכשיר שאתה משתמש בו:
המכשיר מודד רעש על מתח AC ביחידות mvpp כשמתחת ל50 זה נחשב לא רועש. בנוסף, כדי לזהות את מקור הרעש המכשיר מצפצף בהתאם לקצב שינוי העוצמה של השדה האלקטרומגנטי. הרעיון הוא שרעש ממקור משדר רדיו או מנוע או פריצת זרם הם בעלי אופיין שונה שניתן ממש לשמוע את ההבדל.
בתמונה, הקריאה מראה שלמעשה אין רעש בכלל על הקו. 1mvpp זה כאילו כלום ויכול להיות שהייתה בעיה במדידה. המכשיר מנסה בכל זאת לאפיין גורם הרעש הזניח הזה ואני מניח שהוא משמיע משהו בתדר מאוד גבוהה או רציף אפילו, אבל זה לא ממש לא משנה כי למעשה אין רעש. תדמיין רדיו שמכוון לתדר שלא משדרים בו ופשוט מגבירים את הווליום, אתה תשמע רעש חזק אבל זה לא שידור רדיו. אבל גם אם המדידה מראה ערך גבוה, זה משנה לספק של מחשב, אלא ציוד רגיש.

אם חשוב לך מקור ac נקי למחשב שלך (למרות מחשבים בכלל לא רגישים לכניסת הac) המכשירים שאתה רוצה לקנות כנראה לא יוכלו לשפר את הרעש.

אם אתה חושש מקרינה אלקטרומגנטית מהups או שזה מפריע לציוד אחר הפתרון היחיד הוא להרחיק אותו פיזית, אתה יכול גם לחדר אחר אם אפשרי.

יכולים להיות פתרונות נוספים כמו כלוב פאראדיי או דברים בסגנון אבל לא רשמת מה הבעיה ממש שאתה מנסה לפתור.
בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

  

ציטוט של N.R

.

עדכון: אני רואה עכשיו שזה פוסט ישן וכבר נפתרה הבעיה של פותח התרד.

 

אני אנסה קצת לתרום לדיון הזה מפרספקטיבה של ציוד אודיו רגיש שזה הדבר שהכי מושפע מזיהום חשמל וכדומה @. דבר ראשון למי שכתב שזה לא קיים, אז זה אכן קיים וזה יותר פשוט ממה שזה נשמע. למעשה מערך החשמל בבית תמיד מושפע מלולאה של חשמל בתוך הבית וגם מחוץ לו. אמנם לא בהכרח מודדים אותו על ידי קרינה אלקטרומגנטית שלא לגמרי קשורה. ברוב המקרים העבודה של מי שמתעסק בזה יהיה לאתר איזה רכיבים בבית מוסיפים למיקרו תנודות ברשת החשמל (רעשים). עכשיו חשוב לי לציין שמערכת החשמל בבית היא לא לולאה סגורה. למעשה חיבור החשמל יכול לקבל את אותם רעשים גם מחוץ לבית מהרחוב או מעמודי חשמל ליד הבית וכדומה. במקרים מסוימים אפילו מארקה ישנה בבניין. עכשיו בהרבה בניינים חדשים בארץ אין בעיות של humm או באזז וכל מיני דברים בתדרים של 50 הרץ (או 60 בחו"ל) בגלל תקנים מחמירים יותר, אבל זה עוד דוגמא שנפוצה שקל לגלות באודיו.

 

עכשיו לגבי טיפול בבעיות. יש הרבה דרכים שאודיופילים מוציאים עליהם כסף וזה לא משהו שאני אכנס אליו. חלק מהפתרונות לפי דעתי פחות מומלצים ואני אסביר מי כן יכול לעזור ומי יכול לעשות נזק ומה למעשה השקעה גדולה מדי לפתרון שהוא מציע.

יש הרבה פילטרים שלמעשה מה שהם עושים הם דוחפים רעש הפוך בתדר שלו ממה שרץ ברשת החשמל. יש יגידו שזה מנקה להם משהו, אבל בפועל זה יוצר רעש וכל מה שיוצר רעש זה לא משהו שאני ממליץ עליו, אמנם זה פתרון שחושבים שהוא קל ונוח.

 

לגבי אל ספק Online וכדומה, אז רוב הדברים שנמכרים בסביבות 800-1500 שקל יכולים לשנות את העיוות באורך הגלים ועוד דברים שנמדדים ביחידות מידה מאוד קטנות. למעשה הם לא באמת עוזרים בהרבה לנקות רעש. אמנם בהרבה מקרים האל ספק עובד דרך סוללה, אבל היא לא סטרילית ולא מדויקת בקצב הדגימה שלה. לצערי מכשירים מיוחדים שמיועדים לשימוש באמת רציני בתחום עולים אלפי או עשרות אלפי שקלים ולפי דעתי מקומם הוא רק באולפני הקלטות רצינים ולא בבתים של אנשים (אמנם אני לא נכנס לכיס של אף אחד).  

 

לגבי כבלים וכל זה אני לא רוצה להיכנס אפילו, כי זה בדרך כלל משהו שיוצר הרבה אנטי.

עכשיו לגבי המוצר שחשבת עליו מאיביי, אם אתה בכל מקרה רוצה לקנות משהו כזה – הייתי קונה בארץ משהו שתומך ב220 וולט מחברה מוכרת. יש ב"אבי יפה"  מנקים ומפצלים של IFI  שאמורים לעשות את מה שרצית. עכשיו יש גם עוד חברות שהם לא חברות אודיו שעושות אותו דבר. http://www.aviyaffe.com/brand/760/כבלים-ואביזרים/IFI

@daniel02

 

 

עדיף להשקיע את הכסף בציוד אודיו סביר שיודע להתמודד עם קצת רעש בקווים בכניסה, מאשר בהמצאות שעולות יותר מציוד האודיו המדובר, ושרובן ככולן שמן נחשים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ZiggyMan

  

 

עדיף להשקיע את הכסף בציוד אודיו סביר שיודע להתמודד עם קצת רעש בקווים בכניסה, מאשר בהמצאות שעולות יותר מציוד האודיו המדובר, ושרובן ככולן שמן נחשים.

 

אני מסכים איתך 100 אחוז. @ZiggyMan

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...