שאלה לפניי קניית מחשב - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לפניי קניית מחשב


גל עודני
 Share

Recommended Posts

היי אני רוצה לקנות מחשב  ואני קונה את הRTX 3060 ואני יודע שכשעושים OVERCLOCKING בצורה ידנית זה יכול להרוס את הRAM ואת הלוח אם ושוחק את הכרטיס מסך ועוד כל מיני רכיבים במחשב.

כשלכרטיס מסך יש מהמפעל זאת אומרת שלא הפעילו את זה באופן ידני אלה ככה הוא בנוי ובא מהמפעל, הOVERCLOCKING לא הורס את המחשב נכון?

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של גל עודני

היי אני רוצה לקנות מחשב  ואני קונה את הRTX 3060 ASUS GEFORCE Overclock ואני יודע שכשעושים OVERCLOCKING בצורה ידנית זה יכול להרוס את הRAM ואת הלוח אם ושוחק את הכרטיס מסך ועוד כל מיני רכיבים במחשב.

כשלכרטיס מסך יש Overclock מהמפעל זאת אומרת שלא הפעילו את זה באופן ידני אלה ככה הוא בנוי ובא מהמפעל, הOVERCLOCKING לא הורס את המחשב נכון?

תודה רבה

אוברקלוקינג במקרה הרע מוריד את הזמן חיים של רכיב מ45 שנים ל15, או במילים אחרות לא משנה כלום, לא ידני ולא מהמפעל(למעשה זה מגוחך לקרוא לזה ככה בכלל מהמפעל).
הדבר המרכזי שהוא בעייתי עם OC זה שצריך להתעסק ביציבות אם עושים את זה ידני, במפעל בדקו לך הגדרות ומוכרים לך כרטיס עם אותן ההגדרות.

נערך על-ידי Moon-Mage
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...