מקלדת לא עובדת לאחר עדכון ביוס-לנובו - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקלדת לא עובדת לאחר עדכון ביוס-לנובו


kfirbep
 Share

Recommended Posts

יש לי מחשב 710s 13ikb, והכל היה סבבה עד שווינדוס הציע לי לעדכן את הביוס לגרסא 9YCN39WW שאני לא חושב שבכלל מתאימה למחשב כי כשאני נכנס לאתר של החברה ובודק על , הדרייבר האחרון שרשום שם לפי מה שאני רואה זה 3HCN25WW. בdevice manager בקטגוריה של הfirmware יש לי סימן קריאה ליד הגרסא שווינדוס עדכן ורשום לי שם this device cannot work properly until you restart your computer (code 14). 

בנוסף כל פעם שאני עושה ריסטארט למחשב מופיע לי הלוגו של לנובו עם הכיתוב שהוא מתקין עדכון ואז עוד פעם הוא עושה לעצמו ריסטארט ורשום לי בקטן למעלה capsule failed please redo the process. אחרי 3 פעמים של ריסטארט הוא מפסיק לנסות לעדכן ואז בfirmware בdevice manager רשום לי: this device cannot start (code 10) access denied- a process has requested access to an object, but has not been granted those access rights. המקלדת לבנתיים לא עובדת בכלל במחשב כלומר אני אפילו לא יכול להיכנס לבוט מניו. התקנתי לינוקס על דיסק און קי לראות אם הבעיה היא ספיציפית בווינדוס וגם בלינוקס המקלדת לא עבדה. הצלחתי איכשהו פעמים להחזיר את המקלדת לעבוד עם כל מיני עדכוני ולמחוק ולהתקין מחדש בdevice manager אבל הבעיה חוזרת על עצמה. בדקתי כל מיני מדריכים אונליין אבל לא נראה שיש איזשהו פיתרון... אשמח לעזרה אני כבר ממש מתוסכל אני מנסה לפתור את הבעיה הזאת כבר יומיים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...