KSP - חיבור ssd גורם לאיבוד אחריות - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP - חיבור ssd גורם לאיבוד אחריות


law89
 Share

Recommended Posts

ציטוט של Jabberwock

מהירות 2133MHZ עובדת במתח 1.2V דיפולטיבי ולא נחשבת להמהרה.

יש זיכרונות שאף מגיעים ל-2666MHZ במתח הזה אך עם תזמונים גבוהים.

יש שבב על הזיכרונות הקרוי SPD עם כלל התצורות, נתונים הכוללים מתח תזמונים ומהירות.

XMP מפעיל את הזיכרון בתצורות של מתח 1.35V.

 

אני ביקשתי 2666 בהתאם למה שמומלץ למעבד.

בכל אופן, אני לא מתכוון לבזבז עליהם יותר מדי זמן. השארתי להם טלפון ואמרתי להם שאו שהם מתקנים את המחשב ואני מחבר מה שאני רוצה מתי שאני רוצה כמו שסיכמתי איתם מראש או שיבטלו את העסקה ושאני שומר לעצמי את הזכות בשני המקרים להגיש נגדם תביעה עתידית (מכיוון שהיו עוד כמה טירטורים נחמדים שהם דאגו לטרטר כמו לתת מחשב בלי כבל חשמל ובלי ברגים לחיבור כונן וכו')

 

אני רוצה להודות לכל מי שעזר כאן ובדיונים הקודמים. בזכותכם למדתי מה זה VGA, , DP, למדתי לחבר וכו'. אתם מדהימים.

 

אעדכן איך זה נסגר מולם. מהיכרותי איתם הם יאמרו שנעשה במחשב שימוש והם לא מבטלים ושהוא תקין אז אין מה לתקן וינסו לנפנף אותי.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

סליחה אבל אני לא כל כך עוקב.

מה שכן אתה יכול לקחת איתך מסקנה להמשך החיים: מנצלים אנשים ללא ידע.

עצה ממני? קח טכנאי שיבדוק עבורך את המחשב בעבור סכום סמלי. החלקים עצמם איכותיים. אין סיבה לבעיה כלשהי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי מה לקחת טכנאי כי אני לא מעוניין להתעסק עם חנות שיכולה מחר לומר לי, התעטשת ליד המחשב, הלכה לך האחריות כי אולי נגרמה קורוזיה או חיברת את המחשב לחשמל והדלקת אז הלכה האחריות.

אני מעדיף לקנות ממקום אחר ולהיות עם ראש שקט.

היה לי את הסיפור עם הנפילה של המחשב ב-TMS ויחסית אני חושב שנהגתי באיפוק, אבל KSP מצליחים לעצבן אותי עם ההתנהלות שלהם (ליתר דיוק הטכנאי שלהם + נציגת שירות לקוחות שלהם. כל פעם מתחלף התירוץ. הנציג שביצע את ההזמנה היה נחמד, הבחור מהשירות לקוחות הבכיר היה נחמד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאחרי 2 "מלחמות התשה" אתה כבר יודע שבארץ חנויות (או חברות בכללי) בנויות בצורה כזאת בדיוק בשביל המטרה הזאת.
להתיש אותך. כדי שלא יהיה לך כל כך קל ופשוט להגיש תלונה. אז יש נציגי שירות, ואחמשים, ומנהלי מעבדות, ושימור לקוחות....
ובגלל שאתה כל עם מדבר עם מישהו אחר, אז יש להם 10 דעות שונות ו10 תשובות שונות....

הכלל הראשון שאני הייתי מלמד את חברי הצוות שלי זה "לכם אין בעיה. אתם באים לעזור לפתור את הבעיה."
ההבדל הוא שלא ממש אכפת להם שהם מעבירים אותם מנציג לנציג, ממחלקה למחלקה, אז שיקח עוד שבוע לטיפול, מה אכפת להם. אתה זה שסובל עם התקלה....

מהנסיון שלי, ברגע שהם שומעים "תביעה", זה ישר מגיע לדרגים יותר גבוהים ומתייחסים לנושא בצורה אחרת (שוב, כמובן בתנאי שאתה בטוח שאתה צודק ובכל זאת מנסים לערבב אותך)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהמקרה עם TMS היה שונה לחלוטין.

הנפילה לא היתה באשמתם.

זה שהם קצת מרחו את הטיפול (רוב החנויות היו עושות אותו דבר) זה אכן מבאס. מה שיותר הפריע לי זאת ההבטחה שיחליפו את כל המחשב, וזה שלא עשו זאת, וזה אכן לא בסדר.

 

בסך הכל אני קצת מבואס על TMS אבל לא יותר מדי. הם היו בסך הכל מאוד נחמדים והם ממש רחוקים מ"הבלאקליסט" שלי.

נדיר מאוד שעושים משהו שבאמת יכול לעצבן אותי (אני כבר רגיל לשירות חרפה שקיים בארץ אז אין יותר מדי ציפיות).

אתה יודע מה מצחיק? במוצרי מחשב שעולים פחות מ-75$, לרוב אם תרכוש מאמאזון, הם יעלו חצי מחיר. אז אתה ובמקרה הכי גרוע זורק וקונה אחד חדש ואז במקרה הגרוע זה עלה לך כמו בארץ ונשארת עם מוצר חדש.

 

אצל KSP הכל נראה אחרת. אתה מרגיש שאתה ממש נלחם מולם וכל פעם התירוץ משתנה. פעם זאת מערכת לא חוקית. אחרי שאתה אומר להם שמערכת שמורידים ממיקרוסופט ולא מזינים סיריאל היא חוקית + יש לי וינדאוס 7 שרכשתי, אז התירוץ משתנה ל"לא רכשת אצלנו את הוינדאוס".

 

אני לא מבין איך טכנאי יכול לבוא ולומר אין תקלה כשצילמתי סרטון עם התקלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

את האמת שכן אכפת לי לשרוף עליהם חצי יום. מה גם שמבחינתי בית משפט זה מוצא אחרון (אני בדרך כלל לא אומר את זה סתם לחנות, אלא אם יש לי כוונה אמיתית לתבוע אותם).

אני אנסה קודם לדבר עם השירות לקוחות שלהם ולבטל את העסקה.

אין לי כוחות להתווכח עם עציץ שמחליט שאין בעיה למרות שצילמתי את הבעיה ומבחינתו שום דבר לא מעניין אותו.

 

עריכה: חשוב לי להגיד שבתחילה נאמר לי שזה בגלל שהמערכת הפעלה פרוצה. אחרי שאמרתי שמערכת הפעלה שמורידים מהאתר של מיקרוסופט היא חוקית לחלוטין ללא סיריאל נאמבר וגם במצב הזה היתה תקלה + יש לי וינדאוס 7 חוקי למהדרין (דיסק שנרכש, לא איזה קוד שנרכש מאיביי) פתאום לא מעניין אותם אם היא חוקית או לא, אלא כל עוד לא רכשת אצלנו אז זה לא מעניין אותנו.

אני במקרה עובד ליד סניף של KSP ויושב הרבה עם מנהל המעבדה של הסניף לסיגריה. כך שיוצא לי לשמוע הרבה גם את הצד השני של סיפורים כאלו.

אקדים ואומר שאני לא מכיר את המקרה לפרטיו ואני לא תופס צד 

אבל:

 

ההנחה שלך שאם התקנת וינדוס (חוקי או לא) בעצמך, על מערכת מחשב שקנית בחנות מסוימת, הם צריכים לתת לך שירות תוכנתי.

הטענה שלך שיש בעיה בניתוקים ברשת, יכולה לנבוע מפגם חומרתי או מפגם תוכנתי, מרגע שמערכת המחשב שלך לא נקנתנה שלמה ופועלת (כמו למשל במחשבים שמגיעים עם וינדוס, בהם האחריות היא מקצה לקצה) אתה הוא זה שצריך להוכיח ממה נגרמת התקלה, דהיינו - הטכנאי שזמן העבודה שלו עולה כסף, לא צריך להשקיע את זמנו באיתור תקלת תוכנה (במידה ואכן לא נרכשה אצלו/הותקנה על ידו).

במידה ויש לך מידע רלוונטי, שמראה שהתקלה היא חומרתית אני בטוח שהיו מטפלים בתקלה.

 

אתה לא יכול לצפות מטכנאי או יועץ שירות, להשקיע מזמנו ולטפל לך בדברים שאינם נמכרו על ידו, גם אם קיים בניהם קשר.

 

למשל - קנית בלנדר נינג'ה שעובד מעולה, אבל יוצא לך שייק מגעיל - המוצר אותו קנית הוא הבלנדר ולא השייק.

 

 

אחרי החפירה המעט מבולבלת הז - כוונתי העניינית, היא שלך זכות טענה לגבי כל נושא שברור שקשור לטובין או שירות שקנית

ולמרות שמחשב ללא הוא משקולת נייר מבחינתך, אם מערכת ההפעלה לא נרכשה והותקנה על ידי מעבדה של KSP אין לך זכות טיעון לגבי תקלות שעשויות לנבוע בגינה.

 

כלומר - אתה יכול להלין על התנהלות לא נעימה/שירותית/נוחה על ידי KSP וכנראה שהאמת תהיה לצידך, אולם לא בטוח שטענתך לשירות לא הוגן/חוקי/כמצופה מנותן אחריות היא נכונה.

 

דבר נוסף שחשוב להגיד - ענין התקנת הSSD, האחריות שיש לך על לוח האם, היא אחריות יצרן שכוללת מה שהגדיר היצרן, חיבור רכיבים שאמורים להתחבר ללוח, לא פוגמת בשום אחריות (מלבד אם עשית נזק בעת ההתקנה). כיוון שKSP היא לא גוף ללא כוונת רווח או גמ"ח הם לא יתנו לך אחריות מורחבת מעבר למה שיתן היצרן.

 

דהיינו, אם קנית מערכת מחשב שלמה (כלומר כולל הרכבה) החנות תתן לך אחריות על תקינות המערכת וההרכבה ותיקח על עצמה כל פגם שנוצר בשל הרכבה לקויה שלה. מרגע שאתה משנה את ההרכבה שבועצה בחנות (מדבקות שנקרעות בעת פתיחת המארז) החנות אינה יכולה לדעת אילו עוד דברים עשית בתוך המארז שאולי גרמו לתקלות ועל כל האחריות על ההרכבה מוסרת.

משמע כל פגם שתמצא במערכת יטופל רק אם הוא מכוסה במסגרת אחריות יצרן ורק אם לא נגרם מנזק.

כל דבר אחר שנאמר לך על ידי נציג שירות הוא לא נכון ואין סיבה שתיקח אותו ברצינות, אף אחד לא רושם במחשב "לא לתת אחריות לפלוני, כי כך אמר לו אלמוני בשיחת טלפון"

 

לגבי ענין לוח האם והזכרונות, נניח לצורך הענין ותתגלה תקלה בזכרונות/סלוטים זכרונות בלוח האם, במקרה הגרוע תאפס ביוס ואיש לעולם לא ידע אם או לא עשית .

כך שאתה שוב טוחן מים שלא לצורך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

אם מערכת ההפעלה לא נרכשה והותקנה על ידי מעבדה של KSP אין לך זכות טיעון לגבי תקלות שעשויות לנבוע בגינה.

 

מה הקשר בין מערכת ההפעלה לבין ניתוקים באינטרנט?

ומה בדיוק הסיבוך בלחיצת הבא, הבא, הבא בהתקנה (פלוס קביעת מחיצות לדיסק קשיח)?

האם הטכנאי ב-KSP היה מתקין אחרת?

 

ציטוט

דבר נוסף שחשוב להגיד - ענין התקנת הSSD, האחריות שיש לך על לוח האם, היא אחריות יצרן שכוללת מה שהגדיר היצרן, חיבור רכיבים שאמורים להתחבר ללוח, לא פוגמת בשום אחריות (מלבד אם עשית נזק בעת ההתקנה). 

 

אז זה לא מה שנאמר על ידי הטכנאי.

 

ציטוט

מרגע שאתה משנה את ההרכבה שבועצה בחנות (מדבקות שנקרעות בעת פתיחת המארז)

 

לא אמורות להיות מדבקות על המארז. הפעם האחרונה שנתקלתי בזה היתה בערך לפני 15 שנה.

 

ציטוט

 

כל דבר אחר שנאמר לך על ידי נציג שירות הוא לא נכון ואין סיבה שתיקח אותו ברצינות, אף אחד לא רושם במחשב "לא לתת אחריות לפלוני, כי כך אמר לו אלמוני בשיחת טלפון"

 

זה הפוך, הטכנאי לא רצה לתת שירות במקרה כזה. השירות לקוחות אמר שהוא כן צריך לתת שירות.

 

בכל אופן, הנושא מולם נסגר לפני כמה ימים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של MuGi

מרגע שאתה משנה את ההרכבה שבועצה בחנות (מדבקות שנקרעות בעת פתיחת המארז) החנות אינה יכולה לדעת אילו עוד דברים עשית בתוך המארז שאולי גרמו לתקלות ועל כל האחריות על ההרכבה מוסרת.

ב-KSP עדיין עושים את זה...? :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא סתם בארה"ב מדבקות הwarranty void if removed נמצאו כלא תקפות (במצב לדוגמא שפותחים רכיבים כמו כרטיס מסך!), אז אדרבה מדבקות כאלו ואחרות של KSP על המחשב.

@MuGi, כשאני ציינתי כי קיימת תקלה במחשבי שנרכש בTMS כאשר מערכת ההפעלה הותקנה על ידי, והתקלה הייתה קשה לפיצוח, TMS עשו את הבדיקה המינימלית - חיבור חיצוני, התקנת עליו ושחזור התקלה. כך מצאו הרבה תקלות. באמת שלא מבין מה הבעיה של KSP להשקיע את המינימום מאמץ על זה. מן הסתם אם הלקוח היה מביא מחשב שבו KSP התקינה את מערכת ההפעלה, אך הלקוח התקין תוכנות שונות ומשונות, אני רוצה להאמין שKSP היו בודקים את המערכת על עותק נקי של וינדוס (כדי לפסול תקלות שנובעות מתוכנות שהותקנו), אז מה זה משנה מי התקין את מערכת ההפעלה?

 

בטח שאתה יכול לצפות מחנות שתבדוק את הרכיבים של המחשב! במיוחד אם אתה חושב כי מדובר בתקלה חומרתית ולא תוכנתית. במקרה הכי גרוע יגידו לך "לא הצלחנו לשחזר את התקלה עם עותק נקי, ממליצים לפרמט את המערכת". בטח שיכולות להיות טענות שעולות בעת השימוש במערכת הפעלה, כמו הסיפור האחרון עם לוחות אם של שהאינטרנט מתנתק להם. לך תטען שזו תקלה של מערכת הפעלה או .

 

בעניין מדבקת האחריות על המארז באמת שאין כבר מה לומר, פשוט בושה. אם זה הייתי אני הייתי הולך כל חודשיים לסניף ומבקש מהם לפתוח את המחשב ולנקות אותו כי לי אסור בעקבות הדבקת המדבקה. אה כן, וגם מבקש מהם לחבר לי דיסקים קשיחים או וכדומה. זה כמו שתשכיר דירה אבל אסור לך לתלות שום דבר על הקיר. מגוחך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

כשאני ציינתי כי קיימת תקלה במחשבי שנרכש בTMS כאשר מערכת ההפעלה הותקנה על ידי, והתקלה הייתה קשה לפיצוח, TMS עשו את הבדיקה המינימלית - חיבור SSD חיצוני, התקנת מערכת הפעלה עליו ושחזור התקלה. כך מצאו הרבה תקלות. באמת שלא מבין מה הבעיה של KSP להשקיע את המינימום מאמץ על זה. מן הסתם אם הלקוח היה מביא מחשב שבו KSP התקינה את מערכת ההפעלה, אך הלקוח התקין תוכנות שונות ומשונות, אני רוצה להאמין שKSP היו בודקים את המערכת על עותק נקי של וינדוס (כדי לפסול תקלות שנובעות מתוכנות שהותקנו), אז מה זה משנה מי התקין את מערכת ההפעלה?

 

הם היו מוכנים לעשות זאת בפעם הזאת אך לא בפעם הבאה (הטכנאי אמר שהוא לא מוכן, השירות לקוחות הבכיר אמר שהטכנאי טועה. הטכנאי אומר שהוא הסמכות הקובעת).

בכל אופן העסקה בוטלה (לא בקלות בכלל ואחרי שבהתחלה הם רצו סכום לא קטן).

 

ציטוט

בטח שאתה יכול לצפות מחנות שתבדוק את הרכיבים של המחשב! במיוחד אם אתה חושב כי מדובר בתקלה חומרתית ולא תוכנתית. במקרה הכי גרוע יגידו לך "לא הצלחנו לשחזר את התקלה עם עותק נקי, ממליצים לפרמט את המערכת"

 

גם במחשב הישן שלי וגם במחשב של TMS לא היה בעיות בחיבור של האינטרנט.

אני מסייע בהתקנת מחשב חדש של קרובת משפחה. הפלא ופלא גם אין ניתוקים.

 

ציטוט

בעניין מדבקת האחריות על המארז באמת שאין כבר מה לומר, פשוט בושה. 

 

אני לא בטוח שזה משהו רשמי של הרשת. יתכן שהטכנאי הספיציפי הזה החליט "להגדיל ראש" (או אולי להקטין :) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...