KSP - חיבור ssd גורם לאיבוד אחריות - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP - חיבור ssd גורם לאיבוד אחריות


law89
 Share

Recommended Posts

ציטוט של law89

נראה שבכל לוח וכל ספק החיבורים במקומות אחרים ובחלק צריך לחבר איקס ובחלק וואי (יש כאלה שמחברים כבל עם יותר פינים, יש כאלה פחות, יש כאלה למקומות אחרים וכו').

אני לא מרגיש עם מספיק ידע כדי לדעת מה לחבר ומה לא, ולהיכן לחבר אותם.

הדברים האלה די סטנדרטיים, ובשביל זה כל וכל ספק מגיע עם מדריך שמסביר מה המשמעות של כל חיבור...

 

ציטוט של law89

דרך אגב, אולי מישהו ידע לעזור לי ויחסוך לי לפחות את התקלה הכי מציקה. כל הזמן האינטרנט מתנתק לכמה שניות ואז חוזר (בערך 5 שניות). יש לי סרטון שהוא מתנתק פעמיים בפחות משתי דקות (אם אתם רוצים אני יכול לצרף)

הראוטר עובד במחשב הישן ללא ניתוקים בכלל.

ניסיתי שני כבלי קאט (אחד 7 למיטב זכרוני והשני אני לא יודע). רכשתי גם כבל חדש שמתחבר לפילטר שמחובר לקיר, גם לא עזר.

מהי גרסת מערכת ההפעלה? מהו כרטיס הרשת ומה גרסת הדרייבר שלו? יש סיכוי שהוא "הולך לישון" מסיבה לא ברורה ואז לוקח לו כמה שניות להתעורר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ציטוט

הדברים האלה די סטנדרטיים, ובשביל זה כל לוח אם וכל ספק מגיע עם מדריך שמסביר מה המשמעות של כל חיבור...

 

מגיע, אבל חנויות כמו KSP לא נותנות את המסמכים. הייתי צריך להתעקש מול הנציג שלהם עד שהוא הביא את הקופסה של הלוח אם (בשביל מה אתה צריך? הכל במארז וכו').

 

ציטוט

מהי גרסת מערכת ההפעלה? מהו כרטיס הרשת ומה גרסת הדרייבר שלו? יש סיכוי שהוא "הולך לישון" מסיבה לא ברורה ואז לוקח לו כמה שניות להתעורר.

 

וינדאוס 10.

אני לא חושב שיש כרטיס . אם יש, אז זה מה שהגיע מובנה על הלוח אם (לא מופעל וואי פיי). הלוח אם הוא:

Asus PRIME B460M-A LGA1200 Intel B460 PCI-E 90MB13E0-M0EAY0 4718017716109

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

מגיע, אבל חנויות כמו KSP לא נותנות את המסמכים. הייתי צריך להתעקש מול הנציג שלהם עד שהוא הביא את הקופסה של הלוח אם (בשביל מה אתה צריך? הכל במארז וכו').

כשאתה קונה חלקים ולא מחשב שמרכיבים לך - אתה מקבל הכל בקופסה סגורה. בכל מקרה כל המסמכים זמינים באתר של היצרן.

 

ציטוט של law89

וינדאוס 10.

איזו גרסה? תריץ WINVER כדי לגלות.

 

ציטוט של law89

Asus PRIME B460M-A LGA1200 Intel B460 DDR4 PCI-E 90MB13E0-M0EAY0 4718017716109

יש שם RTL8111H של Realtek. לא ממש מכיר את הגדרות צריכת החשמל שלו, אבל תנסה לחפש כל נשמע כאילו יכול להיות קשור לחיסכון בחשמל של הכרטיס במנהל התתקנים ולבטל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

איזו גרסה? תריץ WINVER כדי לגלות.

 

20h2

 

ציטוט

יש שם RTL8111H של Realtek. לא ממש מכיר את הגדרות צריכת החשמל שלו, אבל תנסה לחפש כל נשמע כאילו יכול להיות קשור לחיסכון בחשמל של הכרטיס במנהל התתקנים ולבטל.

 

אני לא מוצא. אני אתן ל-KSP לטפל בזה וזהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך אגב, התכתבתי עם השירות של והם הולכים סחור סחור :)

אני שואל אותם אם מבחינתם זה (שהזכרון ירוץ על 2666) והם עונים שעדיף שאלך לפי מה שהחנות אומרת וכו'.

הבעיה שאם אני אעשה אפצ'י ליד המחשב האחריות עלולה לפוג (יאשימו אותי כנראה בקורוזיה :) ) אז אני רוצה תשובה מאסוס ולא מהחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של law89

דרך אגב, התכתבתי עם השירות של אסוס והם הולכים סחור סחור :)

אני שואל אותם אם מבחינתם זה אוברקלוק (שהזכרון ירוץ על 2666) והם עונים שעדיף שאלך לפי מה שהחנות אומרת וכו'.

הבעיה שאם אני אעשה אפצ'י ליד המחשב האחריות עלולה לפוג (יאשימו אותי כנראה בקורוזיה :) ) אז אני רוצה תשובה מאסוס ולא מהחנות.

טיפ ממני - ממליץ ליצור קשר גם עם היצרן העולמי. אני זוכר כשKSP סירבו לממש אחריות יצרתי קשר עם רייזר העולמית שאמרה שהלדים באוזניות מכוסים באחריות בניגוד לטענת KSP. כך גם העולמית אמרה שנקודת לחץ במסך ומקשים שבורים במקלדת מכוסים באחריות! עבד מעולה מול ONLINE שרצו תחילה תשלום על כך ואמרו שלא מכוסה באחריות

נערך על-ידי אור כהן
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

טיפ ממני - ממליץ ליצור קשר גם עם היצרן העולמי. אני זוכר כשKSP סירבו לממש אחריות יצרתי קשר עם רייזר העולמית שאמרה שהלדים באוזניות מכוסים באחריות בניגוד לטענת KSP. כך גם Dell העולמית אמרה שנקודת לחץ במסך ומקשים שבורים במקלדת מכוסים באחריות! עבד מעולה מול PC ONLINE שרצו תחילה תשלום על כך ואמרו שלא מכוסה באחריות

 

הכניסו פה כל כך הרבה מודעות שמשהו דפק אצלי את האפשרות לצטט כמו שהיה אפשר מקודם ואני צריך לעשות את זה ידנית.

שלחתי באתר של העולמית. חזרו אלי מישראל (ענו לי על מייל ששלחתי באנגלית, בעברית). פעם זה כן OC ופעם זה לא. הלכתי איתם לאיבוד אז ביקשתי טלפון. שוחחתי עם נציג שלהם ונראה על פניו שזה לא OC. ביקשתי תשובה כתובה והוא אמר שהוא צריך לוודא את זה עם נציג בכיר יותר (הם די מנסים מלהתחמק מלתת תשובה ואומרים שעדיף להקשיב למי שמוכר, אבל אמרתי לו שאני רוצה תשובה מהם ולא ממי שמוכר).

 

התייעצתי גם באיזה אתר בחו"ל שנקרא pcpartpicker. אמרו לי שם שזה לא אמור לפגוע באחריות. בקיצור נראה מה יענו. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

^^

זו כנראה כוונת המשורר, אבל בסניפים מסוימים של KSP יש מדיניות של לנסות להתנער מאחריות בכל מחיר. אני חושב שסיפרתי פה פעם על מקרה שחבר שלי רצה למסור לבדיקה ותיקון/החלפה של נגן MP3 שהיה תקול בבירור בתקופת האחריות.

 

פעם אחת אמרו לו - אי-אפשר לקבל אותו בלי האוזניות שלו. למה? השד יודע. לא התווכח והביא את האוזניות. הסתכל הנציג בנגן ואמר - "יש פה נזק פיזי". מה היה הנזק הפיזי? נראה לנציג שצריך להיות איזשהו גומי מסביב לשקע האוזניות, שלא היה.

 

אתם מבינים? נראה לו שצריך להיות משהו. הוא לא טרח אפילו לעשות בדיקה מינימלית של לקחת מוצר דומה שיש להם במלאי או להריץ חיפוש בתמונות ברשת כדי לראות איך זה אמור להיראות (מן הסתם בדגם הזה אין ומעולם לא היה שום גומי כזה). הנציג פשוט החליט שהוא ירשום "נזק פיזי" על הטופס, לפני שהוא שולח למעבדה, סתם למקרה שיתחשק להם להתנער מאחריות.

 

אם זה לא היה בנוכחותי, לא בטוח שהייתי מאמין שזה אשכרה התרחש. אמרתי לחבר שלי, שיחתום על הטופס וימסור את המכשיר רק אחרי שירשום שהוא (הלקוח) מכחיש כל טענה לנזק פיזי. כך עשינו. שבוע אחר-כך החליפו לו לחדש בלי ויכוחים.

 

אז KSP ושירות גרוע עדיין הולכים יחד, לפחות בחלק מהסניפים. למען הסר ספק, יצא לי לקבל שירות גם בסניפים שלא מתנהגים ככה, וגם שמעתי מחברים על סניפים שבהם הם תמיד קיבלו שירות טוב.

זה לא קשור לKSP ספציפית.

זאת המנטליות של החנויות בארץ בכללי. קודם כל "לא". אחר כך בוא נראה בכלל מה הבעיה.

 

אני קניתי דיסק אדום של WD לQNAP שלי. אחרי כמה חודשים הייתה בו תקלה. לקחתי אותו לחנות שממנה קניתי (וולקום/TMS) ואמרו לי, אי אפשר לשלוח למעבדה בלי דוח של התוכנה של WD. הראיתי לו את הדוח מהבדיקה שהQNAP עושה ומראה שיש בעיה.

לא טוב, רק מהתוכנה של WD.

אבל התוכנה רצה רק על . הQNAP הזה לא מחובר לשום מחשב .

אין מה לעשות אדוני ככה זה הנוהל.

בסוף עקפתי אותם והלכתי לחבר שעובד בWD. הוא דיבר עם מנהל המעבדה של TMS ואמר לו לשלוח את הדיסק עם הדוח של הQNAP.

אחרי שבוע קיבלתי אחד חדש.

 

חשוב להזכיר שהדיסקים האדמוים של QNAP הם דיסקים שמיועדים לNAS. אז הטענה שחייב דוח מתוכנה שרצה רק על דבילית לחלוטין ותלושה מהדרישה האמיתית של החברה עצמה (WD).

פשוט לTMS כנראה יותר פשוט להגיד "לא" מאשר להתעסק עם זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של jackhammer

זה לא קשור לKSP ספציפית.

זאת המנטליות של החנויות בארץ בכללי. קודם כל "לא". אחר כך בוא נראה בכלל מה הבעיה.

זה לא נכון. אתה סתם במוד של "הכל בארץ זה חרא". המנטליות הזו של לחרטט "נזק פיזי" על כל דבר היא משהו שאופייני ספציפי לKSP. בכלל הגישה של לראות בלקוח אוטומטית שקרן/תחמן/עבריין היא משהו שמאפיין את KSP. לא סתם החוזה הלא חוקי שלהם שאתה חותם עליו כל פעם נראה ככה. לא סתם אומרים לך לבדוק נזק פיזי לפני שאתה יוצא עם המוצר מהחנות. לא נתקלתי בזה ברמה הזו בשום חנות אחרת, לא בודדת ולא .

 

הגישה שמנסה לנפנף מישהו כדי לא להעניק שירות - אכן קיים גם במקומות אחרים, אבל זה לא אותו דבר. זה גם הרבה יותר תלוי בנציג השירות המסוים שנתקלת בו מאשר בחברה.

נערך על-ידי QttP
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

זה לא נכון. אתה סתם במוד של "הכל בארץ זה חרא". המנטליות הזו של לחרטט "נזק פיזי" על כל דבר היא משהו שאופייני ספציפי לKSP. בכלל הגישה של לראות בלקוח אוטומטית שקרן/תחמן/עבריין היא משהו שמאפיין את KSP. לא סתם החוזה הלא חוקי שלהם שאתה חותם עליו כל פעם נראה ככה. לא סתם אומרים לך לבדוק נזק פיזי לפני שאתה יוצא עם המוצר מהחנות. לא נתקלתי בזה ברמה הזו בשום חנות אחרת, לא בודדת ולא רשת.

 

הגישה שמנסה לנפנף מישהו כדי לא להעניק שירות - אכן קיים גם במקומות אחרים, אבל זה לא אותו דבר. זה גם הרבה יותר תלוי בנציג השירות המסוים שנתקלת בו מאשר בחברה.

לא מסכים איתך.

אני לא חושב ש"הכל חרא בארץ" יש חברות שיודעות לתת שירות טוב וכמו שאמרת שופרסל היא אחת מהן. וכשנתקלים באחת כזאת באמת כיף לחזור ולהמשיך לקנות שם.

הגישה של "לנסות לנפנף את הלקוח כדי לא לתת שירות" והגישה של "לראות בלקוח אוטומטית שקרן/תחמן/עבריין" מבחינת הלקוח בשורה התחתונה היא אותו הדבר.

ב2 המקרים הלקוח צריך לעשות מעל ומעבר כדי להוכיח את הקייס שלו. כלומר הדיפולט הוא שקודם כל אתה טועה. עכשיו בוא תנסה להוכיח שאתה צודק.

ולצערי זאת גישה בהרבה מאוד חנויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין את דבריך. אתה צודק שבשורה התחתונה התוצאה יכולה להיות זהה.

 

בכל זאת, אני מרגיש שיש הבדל בין מצב שבו מתווכחים עם הלקוח על מה התהליך ומהם התנאים למימוש אחריות, מאשר כשאומרים ללקוח "אתה שברת ואתה שקרן" וממציאים דברים שלא היו.

 

ושוב, יצא לי ליפול על נציגי שירות הזויים, טיפשים, עצלנים, גסי רוח בהרבה מקומות, אך לרוב במקרים כאלה זה עניין של אדם ספציפי - ברמה של תנתק ותחייג שוב או תבוא ביום אחר או תבקש לדבר עם נציג אחר / מנהל - ותקבל תשובה יותר לעניין.

 

המקום היחיד שבו הרגשתי שלהאשים את הלקוח בזדון היא ממש מדיניות - הוא KSP.

 

ומה שמעצבן אותי עוד יותר, אם נחזור לדוגמה של שופרסל, היא שלKSP יש כל התנאים להיות "שופרסל של המחשוב והאלקטרוניקה". היא ענקית עם מחזור עצום, יש לה כמעט פי 2 סניפים מאייבורי הבאה בתור, וגם מלאי גדול משמעותית, מעבדות - מה שרק תרצה. היא יכולה להעניק שירות למופת, והיא בוחרת להעניק שירות גרוע. אייבורי שהיא קטנה יותר הרבה יותר טובה מKSP בעניין השירות. ואגב זה לא תמיד היה ככה. פעם הם היו היינו הך, ובשלב מסוים היה אפשר ממש להרגיש את שינוי הכיוון של אייבורי, שKSP לא עשו.

נערך על-ידי QttP
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

הם היו היינו הך

🧐 ככה רושמים היינו הך? חחחח למדתי משהו חדש :D

 

מסכים איתך שלפעמים זה עניין של "על מי נפלת" אבל בהרבה מקרים הנציג "התחמן/רמאי/חרטטן/הזוי/טיפש/וכו'..." הוא בעצם בעל דרגה כמו אחמש, מנהל מעבדה, או מנהל סניף. מה שבעצם הופך את התשובה שאתה מקבל לתשובה רישמית של החנות.

יותר גרוע מזה, זה מחלחל כלפי מטה לעובדים ה"רגילים" שרואים את התשובות שהוא נותן ולומדים ממנו שכך צריך להתנהג.

 

מסכים איתך גם לגבי KSP מול אייבורי.

עד לפני כמה שנים הם באמת היו שקולים אבל פתאום KSP נתנו קפיצה מטורפת בהרבה דברים. הם אפילו התחילו למכור דברים שלא קשורים במחשבים ואלקטרוניקה כמו בשמים, צעצועים, מוצרי תינוקות, מכונות קפה, סכינים.... אז הם ממש נהיו מולטי כזאת ממש כמו department store בסדר גודל קצת יותר קטן. אייבורי די נרדמו בקטע הזה...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השירות בארץ הוא נוראי כי לצערי המון ישראלים הם לא הכי ישרים, ואז מי שכן ישר משלם את המחיר.

פניתי לשירות הבכיר של KSP ב-10.3. עד עתה אין קול ואין עונה.

המחשב נמצא בסניף שלהם החל מה-12.3. נראה כמה זמן יקח להם להגיע אליו.

 

במקומם הייתי מתייבש לתת ללקוח לחכות כאשר הוא רק קיבל את המחשב והוא הגיע לא תקין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השירות של איבורי, לפחות בשנים האחרונות נהיה מעולה. הם גם תמיד נותנים את כל הקופסאות של כל הרכיבים שהם מרכיבים במחשב עם כל הניירת, מעולם לא שמעתי על אובדן אחריות בחיבור אביזרים נוספים למערכת. 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של kdani

השירות של איבורי, לפחות בשנים האחרונות נהיה מעולה. הם גם תמיד נותנים את כל הקופסאות של כל הרכיבים שהם מרכיבים במחשב עם כל הניירת, מעולם לא שמעתי על אובדן אחריות בחיבור אביזרים נוספים למערכת. 

 

 

אכן, השירות שלהם טוב, הבעיה שהמחירים שלהם הפכו להיות לא תחרותיים וזה הופך רכישת מחשב מהם ללא כדאית (אלא אם אתה מוכן לשלם 30-40% יותר במחיר). אני הראשון שהייתי קונה מהם אם המחיר היה סביר אבל הם הפכן ליקרים ביחס למחיר השוק (המחשב הקודם שלי מהם).

 

האתר מפרסם אותם. אני לא מבין איך אף אחד לא העיר להם על מחירי הזכרונות הלא קשורים? הסטיק הכי זול שלהם של 8 ג'יגה עולה 310 ש"ח והוא רק 2666.

 

בחנויות אחרות זה סדר גודל של שני סטיקים.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...